eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wyk.dok.proj. i spec.tech.wyko. i odbioru rob.bud.dot.: 1) budowy bud. Przed.Pub. w ramach zad. pn.: "Budowa Przed. Publicznego nr 7 w Dzierżoniowie", 2) rozbiórki bud. Przed.Pub. nr 7 i bud.gosp..



Ogłoszenie z dnia 2021-06-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070552 z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyk.dok.proj. i spec.tech.wyko. i odbioru rob.bud.dot.:
1) budowy bud. Przed.Pub. w ramach zad. pn.: „Budowa Przed. Publicznego nr 7 w Dzierżoniowie”,
2) rozbiórki bud. Przed.Pub. nr 7 i bud.gosp..

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48746450882

1.5.8.) Numer faksu: +48746450882

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:/dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyk.dok.proj. i spec.tech.wyko. i odbioru rob.bud.dot.:
1) budowy bud. Przed.Pub. w ramach zad. pn.: „Budowa Przed. Publicznego nr 7 w Dzierżoniowie”,
2) rozbiórki bud. Przed.Pub. nr 7 i bud.gosp..

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a69812e7-8628-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070552

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001996/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Budowa Przedszkola Publicznego nr 7 – dokumentacja projektowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018033/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-P.271.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 225782,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczących:
1) budowy obok istniejącego przedszkola (przeznaczonego do rozbiórki) energooszczędnego niepodpiwniczonego dwukondygnacyjnego budynku Przedszkola Publicznego przeznaczonego na pobyt 200 dzieci, w ramach zadania pn.: „Budowa Przedszkola Publicznego nr 7 w Dzierżoniowie”,
2) rozbiórki budynku Przedszkola Publicznego nr 7 i budynku gospodarczego na os. Tęczowym.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej rozbiórki budynku przedszkola nr 7 i budynku gospodarczego oraz opracowanie, na podstawie zatwierdzonej i wybranej przez Zamawiającego koncepcji architektonicznej, o której mowa w pkt 6 i 7 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ, wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy budynku energooszczędnego przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych:
1) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004r. z późniejszymi zmianami w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013r., poz.1129),
2) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020, poz. 1609);
3) zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Dz. Z 2019 poz. 2019 z późn. zm.), gdyż opracowana przez Wykonawcę dokumentacja będzie stanowiła część opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane,
4) zgodnie ze wszystkimi pozostałymi przepisami szczegółowymi mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania dokumentacji projektowej, w tym prawem budowlanym, oraz wykonanie:
5) kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389) w zakresie branż: drogowej, konstrukcyjno-budowlanej, architektonicznej, elektrycznej, teletechnicznej, sanitarnej,
6) dwóch wariantów koncepcji architektonicznej Przedszkola w standardzie energooszczędnym wraz z zagospodarowaniem terenu, które powinny co najmniej zawierać:
a) część opisową zawierającą opis techniczny rozwiązań architektonicznych, konstrukcyjnych, technologicznych, instalacyjnych, w tym sposób ogrzewania i materiałowych, w tym rozwiązanie przegród budowlanych dla każdej koncepcji odrębnie,
b) część rysunkową zawierającą rzuty obiektu/kondygnacji dla każdej koncepcji. Część rysunkowa powinna zawierać rzuty i przekroje w skali 1:100,
c) część rysunkową zawierającą plan sytuacyjny zagospodarowania terenu wykonany na aktualnym podkładzie geodezyjnym obejmujący usytuowanie budynku przedszkola z zaznaczeniem przebiegu sieci zewnętrznych koniecznych do prawidłowego funkcjonowania obiektu – w skali 1:500.
d) rysunki wizualizacji komputerowej rozwiązań projektowych, w tym widoki 4 elewacji, zagospodarowania terenu wraz z ogrodzeniem oraz 4 widoki wnętrz budynku dla każdej z koncepcji.
7) zestawienie szacunkowych kosztów realizacji inwestycji dla każdego wariantu koncepcji odrębnie.
3. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać:
1) zgodę od właściwego organu na realizację robót rozbiórkowych oraz wszelkie inne decyzje wymagane prawem wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami,
2) zgodę od właściwego organu na budowę przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne decyzje wymagane prawem wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami, w tym ZUD. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia materiałów oraz udzielania stosownych wyjaśnień na wezwanie właściwego organu po złożeniu wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę i w trakcie trwania postępowania,
3) niezbędne opracowania (w tym opinie i ekspertyzy) wymagane obowiązującym prawem warunkujące uzyskanie zgody na realizację robót,
4) z Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Architektury Urzędu Miasta w Dzierżoniowie wypisu i wyrysu z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego,
5) mapę sytuacyjno – wysokościową dla celów projektowych,
6) warunki techniczne do projektowania od właścicieli infrastruktury technicznej (przyłączenia do budynku): energetycznej, wodociągowej, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, gazowej, telekomunikacyjnej, ciepłowniczej, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowych,
7) wszystkie konieczne odstępstwa od obowiązujących przepisów
i na ich podstawie dostosować dokumentację projektową,
8) zgodę (zatwierdzenie) na wprowadzenie czasowej i stałej organizacji ruchu.
4. Zamówienie ponadto obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji usunięcia kolizji z urządzeniami i sieciami podziemnymi, bądź likwidacji urządzeń i sieci podziemnych, bądź ich przebudowę wynikającą z projektowanej lokalizacji budynku i jego zagospodarowania,
2) uzupełnienie i poprawienie dokumentacji wg zaleceń jednostek uzgadniających,
3) prace projektowe, których rozwiązania techniczne i architektoniczne zapewnią dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych,
4) wykonanie badań geotechnicznych w zakresie niezbędnym do zaprojektowania budynku oraz opracowania dokumentacji geotechnicznej,
5) wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
6) wykonanie scenariusza rozwoju zdarzeń w czasie pożaru i sterowania urządzeniami przeciwpożarowymi, w przypadku zastosowania w projekcie sygnalizacji pożaru.
5. Wytyczne do projektowania w szczególności obejmują:
1) Ogólne parametry charakteryzujące budowany obiekt:
Budynek przedszkola należy zaprojektować w standardzie energooszczędnym. Budynek wolnostojący, niepodpiwniczony dwukondygnacyjnego przeznaczony na pobyt 200 dzieci w 8 oddziałach po 25 dzieci w każdym. Budynek dostępny dla osób/dzieci niepełnosprawnych. W projekcie należy uwzględnić źródła energii odnawialnej służące do wytwarzania i odzysku ciepła i chłodu oraz produkcji energii elektrycznej o ile rozwiązania przysłużą się poprawie komfortu lub będą uzasadnione ekonomicznie. Projekt musi zawierać wentylację mechaniczną z rekuperacją. Usytuowanie budynku na działce ma być takie, aby zapewnić najlepsze nasłonecznienie sal dydaktycznych i największe zyski termiczne ze słońca. Zespół żywieniowy z pomieszczeniami socjalno-sanitarnymi dla personelu przystosowany będzie do przygotowania i wydawania całodziennego wyżywienia. Wyposażenie obiektu powinno posiadać cechy ergonomiczne i być przystosowane dla dzieci odpowiednio do ich wieku pod względem wysokości. Powierzchnia i wykończenie powinno ułatwiać ich mycie i dezynfekcję. Sprzęt powinien posiadać atesty PZH. Budynek przedszkola należy zaprojektować na działce nr 132/5 obręb Nowe Miasto. W dokumentacji należy przewidzieć następującą kolejność wykonywania robót budowlanych:
a) budowa nowego przedszkola,
b) rozbiórka istniejącego przedszkola i budynku gospodarczego (po wybudowaniu nowego),
c) wykonanie zagospodarowania terenu.
Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się SWZ oraz projekcie umowy - zał. 12 do SWZ).
Należy sporządzić niezbędną ilość egzemplarzy dokumentacji projektowej w celu przekazania ich odpowiednim instytucjom oraz dostarczyć Zamawiającemu (§ 1 ust. 6 projektu umowy- zał. 12 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127744

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209977

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146370

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Janus "ARCHIMEDIA" - Pracownia Architektoniczna - Architekci & Inżynierowiee

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971370085

7.3.3) Ulica: Święciańska 6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-132

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146370

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

2021-06-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.