eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Organizacja i przeprowadzenie kursu SolidWorks. Podstawy dla 9 studentów - uczestników projektu.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie kursu SolidWorks.
Podstawy dla 9 studentów - uczestników projektu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 6431935

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uph.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uph-edu.logintrade.net/.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie kursu SolidWorks.
Podstawy dla 9 studentów - uczestników projektu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d65db606-7838-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070541

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021169/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Organizacja i przeprowadzenie kursu SolidWorks Podstawy dla 9 studentów-uczestników projektu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w ramach realizacji projektu: „Inżynier z praktyką potrzebny od zaraz!” Nr umowy POWR.03.01.00-00-DU53/18-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023389/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 18500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest organizacja i przeprowadzenie kursu SolidWorks. Podstawy dla 9 studentów - uczestników projektu. Wykonawca w ramach zamówienia zapewni: wyżywienie i szkolenie.
4. Szkolenie dotyczy modelowania części i złożeń. Przeprowadzone będzie w formie wykładu oraz warsztatów w łącznym wymiarze nie mniejszym niż 21 godzin i zrealizowane w ciągu trzech dni. Ćwiczenia praktyczne/warsztaty powinny stanowić nie mniej niż 60% czasu szkolenia. Szkolenie odbędzie się w Siedlcach, w salach Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach (miejsce zostanie ustalone po podpisaniu umowy).
5. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie z wykorzystaniem własnego sprzętu oraz oprogramowania potrzebnego do właściwego zrealizowania szkolenia. Wykonawca zapewni uczestnikom dostęp do oprogramowania niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia wraz z instrukcją instalacji.
6. Zajęcia przeprowadzi co najmniej jeden trener.
7. O ile jest to możliwe, certyfikaty poświadczające ukończenie szkolenia powinny zawierać informację o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską oraz być oznaczone logotypami UE oraz EFS, w zakresie i formie określonej przez Zamawiającego.
8. Za godzinę szkoleniową przyjmuje się 45 minut.
9. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) zapewnienia kompletu materiałów szkoleniowych tj. publikacji książkowej bądź materiałów skryptowych dla części teoretycznej i praktycznej dla każdego uczestnika szkolenia;
2) zapewnienia oprogramowania niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia wraz z instrukcją instalacji oraz informacją o wymaganiach sprzętowych;
3) sporządzenia dokumentacji szkolenia (dziennik) w zakresie i w formie określonej w uzgodnieniu z Zamawiającym;
4) wydania zaświadczenia/certyfikatu w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej) potwierdzającego ukończenie szkolenia;
5) przekazania Zamawiającemu programu szkoleń przed rozpoczęciem świadczenia usługi;
6) zapewnienie wyżywienia uczestnikom kursu (bufet kawowy i obiad);
10. Celem szkolenia jest: Nauka korzystania z oprogramowania SOLIDWORKS, parametryczne¬go projektowania bryłowego w środowisku 3D modeli części i zespołów. Zapoznanie Użytkownika z tworzeniem podstawowej dokumentacji 2D.
11. Program szkolenia obejmuje w szczególności:
1) Interfejs użytkownika SOLIDWORKS;
2) Wprowadzenie do szkicowania;
3) Podstawy modelowania części;
4) Modelowanie odlewu lub odkuwki;
5) Tworzenie szyków;
6) Operacje obrotu wokół linii środkowej;
7) Tworzenie skorup i żeber;
8) Edytowanie i naprawa modelu;
9) Zmiany w projekcie;
10) Konfiguracje części i równania;
11) Podstawy dokumentacji technicznej;
12) Modelowanie złożeń;
13) Praca ze złożeniami.
12. Na zakończenie szkolenia przeprowadzony zostanie sprawdzian nabytych umiejętności
i wiedzy. Czas trwania sprawdzianu powinien zapewniać możliwość właściwej weryfikacji nabytej w czasie szkoleń wiedzy i umiejętności, być ustalony zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi, uwzględniać czas trwania szkolenia i zakres przedstawionego na szkoleniu materiału. Na podstawie przeprowadzonego egzaminu uczestnicy szkolenia otrzymają Certyfikat.
13. W sytuacji braku możliwości wyjazdu ze względu na niesprzyjające warunki epidemiologiczne Zamawiający ma prawo przesunąć termin wykonania usługi.
14. Po skończonej usłudze Wykonawca jest zobowiązany do podpisania protokołu odbioru wykonania pełnej usługi.
15. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji niezależnej od Zamawiającego może odstąpić od wykonania zamówienia np. ze względu na obostrzenia związane z pandemią wirusa SARS-CoV-2, uniemożliwiające realizację szkolenia, wprowadzone przez Rektora UPH lub władze państwowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11991 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Szkoleń Biznesowych Mariusz Wiśniewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:060132730

7.3.3) Ulica: Skautów 11B

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-055

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Jeden z oferentów prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą.
2. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło w terminie do 7 dni od podpisania umowy, z zastrzeżeniem poniższego punktu.
3. Zamawiający wymaga, aby usługa była wykonana w terminie do 28.02.2022 roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.