Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00038093/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie składu komputerowego oraz opracowanie składu komputerowego wraz z wydrukowaniem i sukcesywną dostawą książek i czasopism naukowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030310705
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sidorska 95/97
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kalinowska@pswbp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pswbp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.pswbp.pl/przetargi/1331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie składu komputerowego oraz opracowanie składu komputerowego wraz z wydrukowaniem i sukcesywną dostawą książek i czasopism naukowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3eac0375-7f59-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038093/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.44.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie składu komputerowego oraz opracowanie składu komputerowego wraz z wydrukowaniem i sukcesywną dostawą książek i czasopism naukowych szczegółowo opisane w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 27.01.2022 r. wszczął postępowanie pt. „Opracowanie składu komputerowego oraz opracowanie składu komputerowego wraz z wydrukowaniem i sukcesywną dostawą książek i czasopism naukowych” zamieszczając odpowiednio ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (poprzez platformę e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/), uczelnianym Biuletynie Informacji Publicznej oraz zamieścił informację o postępowaniu na miniPortalu (poprzez portal https://miniportal.uzp.gov.pl/).W wyniku omyłki Zamawiający w dniu 02.02.2022 r. ponownie dodał / zarejestrował w miniPortalu postępowanie pod tą samą nazwą tj. „Opracowanie składu komputerowego oraz opracowanie składu komputerowego wraz z wydrukowaniem i sukcesywną dostawą książek i czasopism naukowych” z innymi (późniejszymi w stosunku do pierwotnego) terminami składania i otwarcia ofert. Zdublowanie informacji o postępowaniu doprowadziło do sytuacji, w której Wykonawcy składali oferty, wedle uznania, w jednym z dwóch zamieszczonych w miniPortalu postępowaniach. Zaistniała sytuacja spowodowała otwarcie jedynie ofert zarejestrowanych / złożonych w pierwotnie zamieszczonym postępowaniu z pominięciem ofert złożonych w powtórnie zamieszczonym postępowaniu i tym samym nie otwarciem wszystkich złożonych przez Wykonawców ofert. Mając na uwadze, iż otwarcie ofert jest czynnością jednorazową, której nie można powtórzyć, niniejsze postępowanie, ze względu na nieotwarcie w terminie otwarcia wszystkich skutecznie i terminowo złożonych ofert, obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa samochodu służbowego
- Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym "Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- PRZEBUDOWA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ W ZWIĄZKU Z DOSTOSOWANIEM DO OBOWIĄZUJĄCYCH WYMOGÓW P.POŻ. - ETAP IV
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1114L Sławacinek Nowy -Porosiuki - Sokule - Dołha - Sitno - Wysokie odc. Puchacze -Wysokie
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
- Publikacje nutowe i książkowe na potrzeby PWM (Wznowienia i Nowości) - druk z diapozytywów i plików pdf
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Sukcesywna dostawa druków i formularzy oraz opakowań bezkwasowych do Urzędu Miasta Płocka w 2024r.
- Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych.
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów na potrzeby "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.