eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoczałaRemont ulicy Wrzosowej w Koczale wraz z instalacją oświetlenia - I część instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego, II część remont nawierzchni drogi.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070417 z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulicy Wrzosowej w Koczale wraz z instalacją oświetlenia - I część instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego, II część
remont nawierzchni drogi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koczała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Człuchowska 27

1.5.2.) Miejscowość: Koczała

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-220

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 598574258

1.5.8.) Numer faksu: 598574073

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koczala@koczala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koczala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ulicy Wrzosowej w Koczale wraz z instalacją oświetlenia - I część instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego, II część
remont nawierzchni drogi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7472d186-a97d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070417

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000296/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont ulicy Wrzosowej w Koczale wraz z instalacją oświetlenia - część I i II.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044363/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 222744,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie instalacji elektrycznych na ulicy Wrzosowej w Koczale, gmina Koczała, obręb geodezyjny Koczała działka nr 310. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: budowę linii kablowej oświetlenia drogowego, montaż instalacji elektrycznych oraz oświetlenia ulicznego w oparciu o dokumentację przetargową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 82187,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na wyremontowaniu nawierzchni drogi ulicy Wrzosowej w Koczale, gmina Koczała, obręb geodezyjny Koczała działka nr 310. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: roboty przygotowawcze, profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie nawierzchni drogi z płyt żelbetowych wielootworowych typu Jomb, wykonanie wypełnienia między płytami z kruszywa łamanego, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, wykonanie poszerzenia zjazdu z kruszywa łamanego, regulację pionową studzienek i zaworów wodociągowych w oparciu o dokumentację przetargową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 140557,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert wpłynęła jedna oferta. Wykonawca został wezwany przez zamawiającego do uzupełnienia wymaganego oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby własne, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia tego podmiotu z postępowania oraz odpowiednio oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Termin uzupełnienia został określony na 3 dni robocze od dnia otrzymania wezwania. Wykonawca nie uzupełnił brakujących dokumentów, a jego oferta została odrzucona na podstawie art. 226 pkt 2 lit. c to jest: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub innych dokumentów lub oświadczeń.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139716,93

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139716,93

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-06-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.