eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konopiska › Przebudowa ulicy Szmaragdowej w Konopiskach



Ogłoszenie z dnia 2022-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Szmaragdowej w Konopiskach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konopiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa

1.5.2.) Miejscowość: Konopiska

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-274

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343282057

1.5.8.) Numer faksu: 343441935

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@konopiska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopiska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.konopiska.akcessnet.net, https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Szmaragdowej w Konopiskach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef217a6a-58bb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000026/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa drogi gminnej ul. Szmaragdowej w Konopiskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306417/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Gk.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4665430,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa ulicy Szmaragdowej w Konopiskach” który obejmuje:
1. Przebudowa drogi wraz z chodnikiem;
3. Budowa kanału technologicznego;
4. Budowa odwodnienia ulicznego ul. Szmaragdowej;

4.2 Przedmiotem opracowania jest przebudowa drogi – ul. Szmaragdowej na działkach nr ewid. 1702/2, 2662, 2665/25, 2665/26, 2665/49, 2665/51, 2665/52, 2665/53, obręb 0005 Konopiska, ul. Szmaragdowa w Konopiskach.

4.3 Przedmiotowa ulica podlegająca przebudowie jest drogą gminną o znaczeniu lokalnym. Stanowi połączenie komunikacyjne wewnątrz miejscowości Konopiska. Ulica Szmaragdowa służy do obsługi komunikacyjnej działek przyległych. Wzdłuż ulicy nie występuje komunikacja zbiorowa. Ulica przebiega w terenie przeznaczonym pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną. Kilka posesji jest zabudowanych. Ruch pojazdów odpowiada przyjętej kategorii obciążenia ruchem KR2. Ruch pieszych i rowerzystów odbywał się będzie projektowanym ciągiem pieszo – rowerowym.

4.5 Ulica Szmaragdowa w Konopiskach jest droga gminna połączoną z drogą wojewódzką. W zakresie objętym opracowaniem projektowane jest odwodnienie dla przedmiotowej drogi wraz z wykonaniem zabudowy niezbędnych wpustów, studni, separatora oraz wylotu do istniejącego cieku wodnego. Z uwagi na wykonywanie kanalizacji deszczowej istniejące rowy zostaną zasypane, zgodnie z wydanym pozwoleniem wodnoprawnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232450-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy upustów

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3043508,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3157359,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3043508,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. "BUD-MET" Jarosław Kałmuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741006553

7.3.3) Ulica: Słowackiego 30

7.3.4) Miejscowość: Truskolasy

7.3.5) Kod pocztowy: 42-134

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3043508,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.