eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zwoleń › Termomodernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070330 z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zwoleński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Władysława Jagiełły 4

1.5.2.) Miejscowość: Zwoleń

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-700

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zwolenpowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolenpowiat.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08683674-bed9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003960/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Rolniczo - Technicznych w Zwoleniu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowieniapubliczne.zwolenpowiat.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja miedzy zamawiającym a wykonawcami, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się za pośrednictwem Platformy ZETO PZP - adres strony internetowej: ttps://zamowieniapubliczne.zwolenpowiat.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zamawiający, zgodnie z § 3 ust.3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej najnowszej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;d) włączona obsługa JavaScript;e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.;f) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez wykonawcę. 2. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej, określa:a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. pliki o wielkości do 100 MB w formatach: dopuszczalne wszystkie formaty dokumentów;b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: a. plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;b. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC. 3. Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej, określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES;b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem. 4. Oferta ma być sporządzona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym), właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy lub pełnomocnika. 5. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonego za zgodność z oryginałem.6. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Platformy ZETO PZP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Zwoleński, którego siedziba mieści się przy ul. Wł. Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń, tel. /48/ 6779600, e-mail: sekretariat@zwolenpowiat.pl. 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@zwolenpowiat.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy. 5) Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami Pzp.
2. Szczegółowe informacje odnośnie RODO określono w SWZ - Rozdział XXXVII.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.272.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Termomodernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu”, obejmująca swoim zakresem:
1. Prace związane z termomodernizacją budynku na które składają się między innymi:
1) Prace przy układzie komunikacyjnym polegające na przebudowie chodników, dojść i wykonaniu opaski przy budynku sali.
2) Wymianie stolarki okiennej, drzwiowej i parapetów wewnętrznych.
3) Prace elewacyjne polegające na rozebraniu rynien, rur spustowych i obróbki blacharskiej, wykuciu z muru kratek wentylacyjnych i wsporników stalowych, dociepleniu ścian i stropodachu, wykonaniu tynku elewacyjnego, montażu rynien dachowych i rur spustowych, pokryciu dachu papą termozgrzewalną oraz wykonaniu obróbki blacharskiej i wymianę wywietrzników dachowych cylindrycznych.
4) Wymianie instalacji elektrycznej zewnętrznej i odgromowej.
5) Remoncie schodów zewnętrznych stalowych.
6) Wykonaniu trawników dywanowych siewem bez nawożenia.
2. Budowę w systemie zaprojektuj i wybuduj instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Sali gimnastycznej Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu wraz z pozyskaniem wszelkich wymaganych warunków i pozwoleń do realizacji inwestycji, uruchomieniem, przygotowaniem dokumentacji powykonawczej oraz przyłączeniem instalacji fotowoltaicznej pracującej w układzie sieciowym do sieci dystrybucyjnej.
Zakres rzeczowy zamówienia, został określony w załączniku nr 9 do SWZ - dokumentacja techniczna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że, jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych).
2. Zdolność techniczna i zawodowa: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie doświadczenie zawodowe, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie i prawidłowo ukończył: 1.co najmniej dwie roboty o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 złotych brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych) każda z nich, polegające na termomodernizacji lub ocieplaniu budynków użyteczności publicznej; 2. co najmniej dwie instalacje fotowoltaiczne o mocy minimum 20 kWp każda, w tym przynajmniej jedna w formule „zaprojektuj i wybuduj”;
Dysponuje lub będzie dysponował: 1. co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia (jako osoba odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na termomodernizacji lub ocieplaniu budynków użyteczności publicznej; 2. co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia (jako osoba odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót przy realizacji co najmniej dwóch robót w zakresie montażu i uruchomienia instalacji fotowoltaicznej;
3. co najmniej jedną osobą, posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonania robót objętych branżą elektryczną - uprawnienia elektryczne SEP E+D do 1 kW oraz minimum 2 lata pracy w zawodzie; 4. co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą ważny certyfikat wydany przez Urząd Dozoru Technicznego potwierdzający posiadanie kwalifikacji do instalowania odnawialnych źródeł energii w zakresie fotowoltaiki.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SWZ. 2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 3. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych - w złożonym dokumencie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie i prawidłowo ukończył: a) co najmniej dwie roboty o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 złotych brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych) każda z nich, polegające na termomodernizacji lub ocieplaniu budynków użyteczności publicznej; b) co najmniej dwie roboty, polegające na montażu oraz uruchomieniu instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 20 kWp w tym przynajmniej jedna w formule „zaprojektuj i wybuduj”; 2. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia - w złożonym dokumencie wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia (jako osoba odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na termomodernizacji lub ocieplaniu budynków użyteczności publicznej; b) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia (jako osoba odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót przy realizacji co najmniej dwóch robót w zakresie montażu i uruchomienia instalacji fotowoltaicznej; c) co najmniej jedną osobą, posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonania robót objętych branżą elektryczną - uprawnienia elektryczne SEP E+D do 1 kW oraz minimum 2 lata pracy w zawodzie; d) co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą ważny certyfikat wydany przez Urząd Dozoru Technicznego potwierdzający posiadanie kwalifikacji do instalowania odnawialnych źródeł energii w zakresie fotowoltaiki. 3. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych). 4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart katalogowych lub folderów lub ulotek informacyjnych lub kart technicznych potwierdzających zgodność oferowanego przez Wykonawcę świadczenia z cechami określonymi w zawartym w opisie przedmiotu zamówienia - dla paneli fotowoltaicznych i inwertera, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. W przypadku gdy wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub będą one niekompletne, zamawiający zgodnie z art. 107. ust. 2 Pzp wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. 2. Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wypełniony formularz ofertowy – według załącznika nr 1 do SWZ;
2) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) – według załącznika nr 4;
3) Pełnomocnictwo – jeśli jest wymagane;
4) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 10 417,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy czterysta siedemnaście złotych. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zwoleniu 59 9157 0002 0000 0007 0928 0021
2. Szczegółowe informacje odnośnie wadium zawarto w SWZ - Rozdział XXV.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, jako osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, oraz podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), pod warunkiem, że oferta będzie spełniać następujące wymagania:1) Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Podpisem elektronicznym opatruje ją Wykonawca (Pełnomocnik) upoważniony przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;3) Wykonawca (Pełnomocnik) wspomniany wyżej, dołącza do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, z podpisami upoważnionych przedstawicieli wykonawców. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać m.in.:a) w przypadku konsorcjum – określenie postępowania, którego dotyczy, oznaczenie wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazanie Wykonawcy (Pełnomocnika) i zakres pełnomocnictwa (dokument winien być podpisany przez upoważnionych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców);b) w przypadku spółki cywilnej – określenie postępowania, którego dotyczy, wskazanie Pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa (dokument winien być podpisany przez
wszystkich wspólników).2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawcą (Pełnomocnikiem).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowień zawartej Umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach:1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego.2) Zmiany dotyczące realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niezgodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie,3) Zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,4) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości,restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian,b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców,5) Zmiany dotyczącej terminu realizacji Umowy, określonego w § 3 ust. 1:a) poprzez jego wydłużenie o uzgodniony przez Strony okres, w wyniku wystąpienia nieprzewidzianych, niekorzystnych warunków atmosferycznych lub terenowych w szczególności: gwałtownych opadów deszczu, gradobicia, burzy z wyładowaniami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość wykonania albo innych zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy, b) poprzez jego wydłużenie o uzgodniony przez Strony okres, w wyniku wystąpienia konieczności realizacji dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w ust. 2 pkt 2, których realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania robót objętych niniejszą Umową,c) poprzez jego wydłużenie o uzgodniony przez Strony okres, w wyniku wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. czynności lub ich zaniechania do wydania, których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są one następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca,6) Zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, na inne osoby w szczególności w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, niewywiązania się z obowiązków wynikających z Umowy, pod warunkiem, że zaproponowane osoby będą posiadały kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenie zgodnie z wymaganiami opisanymi w rozdziale IX SWZ. 7) Zmiany podwykonawcy wskazanego w § 10 lub zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy - w tych sytuacjach Wykonawca zobowiązany jest wskazać przyczynę, firmę podwykonawcy i zakres podwykonawstwa,8) Zmiany o której mowa w art. 455ust.2 ustawy Pzp.9) Zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych ZETO PZP pod adresem: https://zamowieniapubliczne.zwolenpowiat.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-18

2021-06-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.