Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026660/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
- 2021/BZP 00032884/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070241 z dnia 2021-06-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa żłobków w Kostrzynie i Siekierkach Wielkich”
z podziałem na następujące części:
- CZĘŚĆ I: Budowa żłobka w Kostrzynie
- CZĘŚĆ II: Budowa żłobka w Siekierkach Wielkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8178 565
1.5.8.) Numer faksu: +48 61 8178 191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa żłobków w Kostrzynie i Siekierkach Wielkich”z podziałem na następujące części:
- CZĘŚĆ I: Budowa żłobka w Kostrzynie
- CZĘŚĆ II: Budowa żłobka w Siekierkach Wielkich
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e83a2d2f-92b3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000632/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa żłobka w Kostrzynie
1.1.7 Budowa żłobka w Siekierkach Wielkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026660/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.4.2021.IN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2885828,69 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dla części I zamówienia: Budowa żłóbka w Kostrzynie - budowa parterowego budynku wolnostojącego wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku wraz z budową miejsca gromadzenia odpadów stałych, placem zabaw i ogrodzeniem.Przewiduje się wykonanie następującego zakresu prac:
- Prace przygotowawcze, wytyczenia i zabezpieczenia terenu budowy;
- Wykonanie linii zasilającej i złącza kablowego energetycznego, kanalizacji teletechnicznej;
- Wykonanie instalacji zewnętrznej gazu;
- Wykonanie instalacji zewnętrznych wod-kan;
- Prace geodezyjne;
- Prace ziemne, usunięcie humusu oraz wykopy pod fundamenty budynku;
- Wykonanie konstrukcji budynku, konstrukcje żelbetowe i murowane wraz ze stalowymi konstrukcjami wsporczymi pod urządzenia dachowe oraz zadaszenia tarasu;
- Izolacje przeciwwodne stropodachu;
- Montaż drabin;
- Montaż stolarki okiennej i drzwiowej (pcv i aluminiowej);
- Montaż instalacji sanitarnych (wod-kan, c.o., wentylacji mechanicznej i klimatyzacji i elektrycznych;
- Wyprawy tynkarskie;
- Wykonanie posadzek;
- Wykonanie okładzin ściennych i podłogowych;
- Montaż sufitów podwieszanych;
- Biały montaż i montaż osprzętu elektrycznego i wentylacji z klimatyzacją;
- Montaż urządzeń kuchni;
- Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej;
- Prace elewacyjne: ocieplenie i wyprawy tynkarskie zewnętrze;
- Montaż obróbek blacharskich;
- Wykonanie zadaszonego tarasu terenowego;
- Wykonanie schodów zewnętrznych i pochylni dla niepełnosprawnych;
- Montaż ogrodzenia panelowego wraz z wytyczeniem miejsca gromadzenia odpadów stałych;
- Montaż elementów placu zabaw;
- Wykonanie nawierzchni utwardzonych z płyt chodnikowych i kostki betonowej;
- Drobne nasadzenia krzewów przed frontem budynku;
- Uprzątnięcie terenu, naprawa lub wykonanie nowych nawierzchni zielonych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia: Budowa żłobka w Kostrzynie stanowi załącznik nr 10 do SWZ:
- projekt budowlany;
- projekt wykonawczy;
- projekt przyłączy;
- przedmiary;
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24540000-1 - Polimery winylu w formach podstawowych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45410000-4 - Tynkowanie
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 1413572,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dla części II zamówienia: Budowa żłobka w Siekierkach Wielkich – barterowego budynku wolnostojącego wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku wraz z budową miejsca gromadzenia odpadów stałych, placem zabaw i ogrodzeniem (w tym mur oporowy).Przewiduje się wykonanie następującego zakresu prac:
- Prace przygotowawcze, wytyczenia i zabezpieczenia terenu budowy;
- Wykonanie linii zasilającej i złącza kablowego energetycznego, kanalizacji teletechnicznej;
- Wykonanie instalacji zewnętrznej gazu;
- Wykonanie instalacji zewnętrznych wod-kan;
- Prace geodezyjne;
- Prace ziemne, usunięcie humusu oraz wykopy pod fundamenty budynku;
- Wykonanie konstrukcji budynku, konstrukcje żelbetowe i murowane wraz ze stalowymi konstrukcjami wsporczymi pod urządzenia dachowe oraz zadaszenia tarasu;
- Izolacje przeciwwodne stropodachu;
- Montaż drabin;
- Montaż stolarki okiennej i drzwiowej (pcv i aluminiowej;
- Montaż instalacji sanitarnych (wod-kan, c.o., wentylacji mechanicznej i klimatyzacji i elektrycznych;
- Wyprawy tynkarskie;
- Wykonanie posadzek;
- Wykonanie okładzin ściennych i podłogowych;
- Montaż sufitów podwieszanych;
- Biały montaż i montaż osprzętu elektrycznego i wentylacji z klimatyzacją;
- Montaż urządzeń kuchni;
- Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej;
- Prace elewacyjne: ocieplenie i wyprawy tynkarskie zewnętrze oraz montaż elewacji wentylowanej;
- Montaż obróbek blacharskich;
- Wykonanie zadaszonego tarasu terenowego;
- Wykonanie schodów zewnętrznych i pochylni dla niepełnosprawnych;
- Montaż ogrodzenia panelowego wraz z wytyczeniem miejsca gromadzenia odpadów stałych;
- Montaż elementów placu zabaw;
- Wykonanie muru oporowego przy południowej granicy działki;
- Wykonanie nawierzchni utwardzonych z płyt chodnikowych i kostki betonowej;
- Drobne nasadzenia krzewów przed frontem budynku;
- Uprzątnięcie terenu, naprawa lub wykonanie nowych nawierzchni zielonych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia: Budowa żłobka w Siekierkach Wielkich stanowi załącznik nr 10 do SWZ:
- projekt budowlany;
- projekt wykonawczy;
- projekt przyłączy;
- przedmiary;
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 1472256,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1683000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2381479,88
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1683000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Constructo Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369175771
7.3.3) Ulica: Rogówko 6A
7.3.4) Miejscowość: Lubicz
7.3.5) Kod pocztowy: 87-162
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty budowlane, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1683000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1683000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2437722,15
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1683000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Constructo Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369175771
7.3.3) Ulica: Rogówko 6A
7.3.4) Miejscowość: Lubicz
7.3.5) Kod pocztowy: 87-162
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty budowlane, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1683000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
2021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI KOSTRZYN
- Opracowanie dok. projektowej pn.: "Budowa drogi gminnej łączącej ul. Polną (teren gm. Swarzędz) z ul. Aleja Róż w m. Siekierki Wielkie, gm. Kostrzyn oraz uspokojenie ruchu w m. Siekierki Wielkie"
- Budowa świetlicy wiejskiej w Klonach - miejsce integracji lokalnej społeczności
więcej: przetargi KOSTRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.