eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › "Budowa żłobków w Kostrzynie i Siekierkach Wielkich" z podziałem na następujące części: - CZĘŚĆ I: Budowa żłobka w Kostrzynie - CZĘŚĆ II: Budowa żłobka w Siekierkach Wielkich



Ogłoszenie z dnia 2021-06-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070241 z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa żłobków w Kostrzynie i Siekierkach Wielkich”
z podziałem na następujące części:
- CZĘŚĆ I: Budowa żłobka w Kostrzynie
- CZĘŚĆ II: Budowa żłobka w Siekierkach Wielkich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8178 565

1.5.8.) Numer faksu: +48 61 8178 191

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa żłobków w Kostrzynie i Siekierkach Wielkich”
z podziałem na następujące części:
- CZĘŚĆ I: Budowa żłobka w Kostrzynie
- CZĘŚĆ II: Budowa żłobka w Siekierkach Wielkich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e83a2d2f-92b3-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070241

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000632/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa żłobka w Kostrzynie

1.1.7 Budowa żłobka w Siekierkach Wielkich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026660/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.4.2021.IN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2885828,69 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dla części I zamówienia: Budowa żłóbka w Kostrzynie - budowa parterowego budynku wolnostojącego wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku wraz z budową miejsca gromadzenia odpadów stałych, placem zabaw i ogrodzeniem.
Przewiduje się wykonanie następującego zakresu prac:
- Prace przygotowawcze, wytyczenia i zabezpieczenia terenu budowy;
- Wykonanie linii zasilającej i złącza kablowego energetycznego, kanalizacji teletechnicznej;
- Wykonanie instalacji zewnętrznej gazu;
- Wykonanie instalacji zewnętrznych wod-kan;
- Prace geodezyjne;
- Prace ziemne, usunięcie humusu oraz wykopy pod fundamenty budynku;
- Wykonanie konstrukcji budynku, konstrukcje żelbetowe i murowane wraz ze stalowymi konstrukcjami wsporczymi pod urządzenia dachowe oraz zadaszenia tarasu;
- Izolacje przeciwwodne stropodachu;
- Montaż drabin;
- Montaż stolarki okiennej i drzwiowej (pcv i aluminiowej);
- Montaż instalacji sanitarnych (wod-kan, c.o., wentylacji mechanicznej i klimatyzacji i elektrycznych;
- Wyprawy tynkarskie;
- Wykonanie posadzek;
- Wykonanie okładzin ściennych i podłogowych;
- Montaż sufitów podwieszanych;
- Biały montaż i montaż osprzętu elektrycznego i wentylacji z klimatyzacją;
- Montaż urządzeń kuchni;
- Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej;
- Prace elewacyjne: ocieplenie i wyprawy tynkarskie zewnętrze;
- Montaż obróbek blacharskich;
- Wykonanie zadaszonego tarasu terenowego;
- Wykonanie schodów zewnętrznych i pochylni dla niepełnosprawnych;
- Montaż ogrodzenia panelowego wraz z wytyczeniem miejsca gromadzenia odpadów stałych;
- Montaż elementów placu zabaw;
- Wykonanie nawierzchni utwardzonych z płyt chodnikowych i kostki betonowej;
- Drobne nasadzenia krzewów przed frontem budynku;
- Uprzątnięcie terenu, naprawa lub wykonanie nowych nawierzchni zielonych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia: Budowa żłobka w Kostrzynie stanowi załącznik nr 10 do SWZ:
- projekt budowlany;
- projekt wykonawczy;
- projekt przyłączy;
- przedmiary;
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24540000-1 - Polimery winylu w formach podstawowych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45410000-4 - Tynkowanie

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 1413572,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dla części II zamówienia: Budowa żłobka w Siekierkach Wielkich – barterowego budynku wolnostojącego wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku wraz z budową miejsca gromadzenia odpadów stałych, placem zabaw i ogrodzeniem (w tym mur oporowy).
Przewiduje się wykonanie następującego zakresu prac:
- Prace przygotowawcze, wytyczenia i zabezpieczenia terenu budowy;
- Wykonanie linii zasilającej i złącza kablowego energetycznego, kanalizacji teletechnicznej;
- Wykonanie instalacji zewnętrznej gazu;
- Wykonanie instalacji zewnętrznych wod-kan;
- Prace geodezyjne;
- Prace ziemne, usunięcie humusu oraz wykopy pod fundamenty budynku;
- Wykonanie konstrukcji budynku, konstrukcje żelbetowe i murowane wraz ze stalowymi konstrukcjami wsporczymi pod urządzenia dachowe oraz zadaszenia tarasu;
- Izolacje przeciwwodne stropodachu;
- Montaż drabin;
- Montaż stolarki okiennej i drzwiowej (pcv i aluminiowej;
- Montaż instalacji sanitarnych (wod-kan, c.o., wentylacji mechanicznej i klimatyzacji i elektrycznych;
- Wyprawy tynkarskie;
- Wykonanie posadzek;
- Wykonanie okładzin ściennych i podłogowych;
- Montaż sufitów podwieszanych;
- Biały montaż i montaż osprzętu elektrycznego i wentylacji z klimatyzacją;
- Montaż urządzeń kuchni;
- Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej;
- Prace elewacyjne: ocieplenie i wyprawy tynkarskie zewnętrze oraz montaż elewacji wentylowanej;
- Montaż obróbek blacharskich;
- Wykonanie zadaszonego tarasu terenowego;
- Wykonanie schodów zewnętrznych i pochylni dla niepełnosprawnych;
- Montaż ogrodzenia panelowego wraz z wytyczeniem miejsca gromadzenia odpadów stałych;
- Montaż elementów placu zabaw;
- Wykonanie muru oporowego przy południowej granicy działki;
- Wykonanie nawierzchni utwardzonych z płyt chodnikowych i kostki betonowej;
- Drobne nasadzenia krzewów przed frontem budynku;
- Uprzątnięcie terenu, naprawa lub wykonanie nowych nawierzchni zielonych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia: Budowa żłobka w Siekierkach Wielkich stanowi załącznik nr 10 do SWZ:
- projekt budowlany;
- projekt wykonawczy;
- projekt przyłączy;
- przedmiary;
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 1472256,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1683000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2381479,88

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1683000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Constructo Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369175771

7.3.3) Ulica: Rogówko 6A

7.3.4) Miejscowość: Lubicz

7.3.5) Kod pocztowy: 87-162

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty budowlane, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1683000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1683000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2437722,15

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1683000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Constructo Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369175771

7.3.3) Ulica: Rogówko 6A

7.3.4) Miejscowość: Lubicz

7.3.5) Kod pocztowy: 87-162

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty budowlane, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1683000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

2021-06-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.