eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-ZdrójSukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, detergentów do zmywarek, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S. A.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070048 z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, detergentów do zmywarek, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S. A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288283

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Wolności 4

1.4.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój

1.4.3.) Kod pocztowy: 57-540

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.4.7.) Numer telefonu: 748115470

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.kostecka@uzdrowisko-ladek.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Podmiot Leczniczy- Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070048

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00065433/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia w części 1 są sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych – wg zał. nr 1a oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - wg zał. nr 2.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia w części 1 są sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych – wg zał. nr 1a zmodyfikowany oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - wg zał. nr 2.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Pzp. Zamówieniem podstawowym objęta jest realizacja 70% części zamówienia określonego w zał. formularzu cenowym nr 1a do SWZ. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysokości ponad 70% jej wartości Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
2. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w następujących okolicznościach:
- sytuacja pandemiczna pozwalającą na prowadzenie działalności przez Zamawiającego;
- Zamawiający uzależnia stopień wykorzystania ilości umownych towarów od liczby pacjentów zakwalifikowanych do leczenia.

Po zmianie:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Pzp. Zamówieniem podstawowym objęta jest realizacja 70% części zamówienia określonego w zał. formularzu cenowym nr 1a zmodyfikowanym do SWZ. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysokości ponad 70% jej wartości Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
2. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w następujących okolicznościach:
- sytuacja pandemiczna pozwalającą na prowadzenie działalności przez Zamawiającego;
- Zamawiający uzależnia stopień wykorzystania ilości umownych towarów od liczby pacjentów zakwalifikowanych do leczenia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1)

Przed zmianą:
12

Po zmianie:
12

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
1). Formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SWZ;
2). Formularz cenowy – zał. nr 1a,1b,1c,1d,1e,1f,1g,1h,1i- na wybraną liczbę części;
3). Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 3 do SWZ;
4). Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swoim zakresem umocowanie do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy;
5). Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Po zmianie:
1). Formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SWZ;
2). Formularz cenowy – zał. nr 1a zmodyfikowany, 1b,1d,1e,1f,1g,1h,1i- na wybraną liczbę części;
3). Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 3 do SWZ;
4). Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swoim zakresem umocowanie do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy;
5). Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-06-08 12:15

Po zmianie:
2021-06-09 12:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-06-08 12:30

Po zmianie:
2021-06-09 12:30

2021-06-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.