Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00005081/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywne dostawy oleju roślinnego do Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Opolu Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060397166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Owocowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 827 69 00
1.5.8.) Numer faksu: 81 827 35 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_opole_lubelskie@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8af340c-3579-41aa-a247-ceba6661301f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Krasnymstawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641040734
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 575 61 00
1.5.8.) Numer faksu: 82 576 40 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_krasnystaw@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Białej Podlaskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371046157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prosta 33
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 344 75 00
1.5.8.) Numer faksu: 83 311 10 84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_biala_podlaska@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361078103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 112
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 562 78 53
1.5.8.) Numer faksu: 82 565 35 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_chelm@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny we Włodawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651023737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołnierzy WiN 19
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 572 68 10
1.5.8.) Numer faksu: 82 572 53 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_wlodawa@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221731959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okrzei 14
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 638 00 70
1.5.8.) Numer faksu: 84 639 50 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_zamosc@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywne dostawy oleju roślinnego do Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8af340c-3579-41aa-a247-ceba6661301f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00070015
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000211/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i sukcesywne dostawy oleju roślinnego do Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00005081
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.2.2025.MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 61270,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Olej roślinny ( termin przydatności do spożycia min. 90 dni)
Gatunek I
Ilość - 9400 L
1. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (tj. obce posmaki, zapachy, pleśń, fragmenty obcych ciał itp.), dostarczany zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, o terminie przydatności do spożycia pozwalającym na przechowywanie go przez okres wskazany przez zamawiającego od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane:
- nazwę środka spożywczego,
- dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym,
- datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia na metce,
- dane identyfikujące producenta środka spożywczego,
- warunki przechowywania – w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15411100-3 - Olej roślinny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57246,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93666,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57246,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Greek Trade Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790005092
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Śliwiaka 14
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-797
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57246,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-23 do 2025-07-23INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Odbiór i utylizacja odpadów medycznych z obiektów Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o. o. w Opolu Lubelskim. Nr postępowania: P.ZM.381.9.2025
- "Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół w okresie od 1 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r."
- ,,Dowożenie uczniów do szkół gminy Opole Lubelskie i odwożenie ze szkół w okresie od 1 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r."
- "Cyfryzacja i elektronizacja usług publicznych na terenie MOF Opole Lubelskie"
- "Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia higieniczno-sanitarnego na kotłownię gazową wraz z przebudową instalacji gazowej oraz grzewczej w budynku biblioteki w Opolu Lubelskim".
- "Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Opolu Lubelskim w okresie od 1 września 2025 r. do 31 sierpnia 2026 r."
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.