eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłosław › Zaprojektowanie i budowa żłobka "RADOSNA KRAINA" w Orzechowie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069920 z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa żłobka „RADOSNA KRAINA” w Orzechowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIŁOSŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrzesińska 19

1.5.2.) Miejscowość: Miłosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-320

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 614382021

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miloslaw.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miloslaw.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miloslaw.bip.net.pl/ , https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i budowa żłobka „RADOSNA KRAINA” w Orzechowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0111fe81-a1ae-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001187/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zaprojektowanie i budowa żłobka "RADOSNA KRAINA" w Orzechowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036257/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IŚR.271.ZP.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz budowa nowego budynku o funkcji żłobka w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Lokalizacja: działki o numerach ewid. 307/2, 308/4, obręb geodezyjny Orzechowo, gm. Miłosław.

Zamówienie obejmuje:
I. Wykonanie kompletnej dokumentacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę nowego budynku.
Pod pojęciem kompletnej dokumentacji projektowej rozumie się opracowanie wielobranżowe (tj. sporządzone przez projektantów posiadających stosowne uprawnienia do projektowania architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych oraz dróg) całościowe z punktu widzenia celu, któremu ma służyć tj. uzyskania pozwolenia na budowę, realizacja i odbiór robót budowlanych.
Szczegółowy zakres dokumentacji:
• Wykonanie badań gruntowo- wodnych oraz odkrywek istniejących fundamentów i sporządzenie opinii geotechnicznej, a także uwzględnienie fundamentów i ścian fundamentowych w ocenie stanu technicznego sąsiedniego budynku (zakres wymagany rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych).
• Sprawdzenie koncepcji architektonicznej przekazanej przez Zamawiającego oraz wprowadzenie ewentualnych uwag Zamawiającego do przekazanej koncepcji.
• Wykonanie projektu zagospodarowania terenu w tym projektu placu zabaw, utwardzenia przed budynkiem, małej architektury, zieleni i oświetlenia terenu.
• Wykonanie projektu architektonicznego
• Wykonanie projektu konstrukcyjnego
• Wykonanie projektu architektonicznego wykonawczego
• Wykonanie projektu instalacji sanitarnych (w tym wodno- kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania zasilanego piecem na gaz, wentylacji mechanicznej, odprowadzenia wody deszczowej z dachu i terenów utwardzonych na teren biologicznie czynny na działce)
• Wykonanie projektu instalacji elektrycznych (w tym oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego, gniazd wtykowych, kontroli dostępu, teleinformatycznych, odgromowej i przepięciowej, ochrony przed porażeniami, związanych z ochroną przeciwpożarową),
• Wykonanie projektu dróg i parkingów.
• Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i opinii.
• Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
• Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
• Opracowanie przedmiaru robót.
• Opracowanie kosztorysu inwestorskiego.
• Uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę.
• Opracowania projektu technologii robót i organizacji placu budowy.
• Wykonanie dokumentacji powykonawczej, uczestniczenie w czynnościach odbiorowych i w procesie uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.

II. Przeprowadzenie budowy żłobka wraz z wykonaniem zagospodarowania terenu.
• Wykonanie budynku według opracowanego projektu zaakceptowanego przez Zamawiającego.
• Realizację infrastruktury technicznej zaopatrzenia w media.
• Wykonanie zagospodarowania terenu wraz z miejscami parkingowymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych) określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik do SWZ.

Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na budowę przed rozpoczęciem robót budowlanych oraz pozwolenia na użytkowanie budynku o funkcji żłobka przed terminem wykonania zamówienia.

Zamówienie należy wykonać zgodnie Programem Funkcjonalno-Użytkowym (załącznik nr 4 do SWZ) oraz warunkami umowy (załącznik nr 2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1034900,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1650000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1034900,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH "ARKADA"-WINTER KRZYSZTOF

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6671295221

7.3.4) Miejscowość: PYZDRY

7.3.5) Kod pocztowy: 62-310

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1034900,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-03
2021-06-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.