Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00122707/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 ul. Kozielska 39 - termomodernizacja i modernizacja budynków - Inżynier Kontraktu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 238-55-30
1.5.8.) Numer faksu: 32 238-55-27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/130091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 ul. Kozielska 39 - termomodernizacja i modernizacja budynków - Inżynier Kontraktu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf91ef0f-b97f-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00069873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020337/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 ul. Kozielska 39 - termomodernizacja i modernizacja budynków - Inżynier Kontraktu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122707/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 255452,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zadania pn. "Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 ul. Kozielska 39 - termomodernizacja i modernizacja budynków - Inżynier Kontraktu” jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, tj. świadczenie usług polegających na:
1) pełnieniu nadzoru nad realizacją robót budowlanych,
2) zarządzaniu inwestycją,
3) przygotowaniu rozliczenia końcowego zadań,
Inżynier Kontraktu zobowiązuje się do dokonywania na terenie budowy podczas realizacji robót budowlanych kontroli przez wszystkich inspektorów nadzoru Zespołu Inżyniera Kontraktu, o których mowa w § 8 ust. 1 pkt 2) do 4) wzoru umowy, co najmniej 3 (trzy) razy w tygodniu.
2. Inżynier Kontraktu będzie działał w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających ze wzoru umowy oraz aktualnych przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
3. Szczegółowy zakres prac Inżyniera Kontraktu został określony w załączniku nr 1 do wzoru umowy (ZAŁĄCZNIK nr 16 do SWZ), z uwzględnieniem wymagań określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (załącznik nr 2 do umowy), opracowanego na potrzeby postępowania prowadzonego pod nazwą: "Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 ul. Kozielska 39 - termomodernizacja i modernizacja budynków - Inżynier Kontraktu” (oznaczenie sprawy: ZA.271.19.2022), wraz z jego modyfikacjami i udzielonymi odpowiedziami na zapytania do SWZ.
4. Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego został określony w ogłoszeniu o zamówieniu pn.: „Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 ul. Kozielska 39 - termomodernizacja i modernizacja budynków", dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gliwicach:
- wraz ze wszystkimi modyfikacjami wprowadzonymi w trakcie ww. postępowania o udzielenie zamówienia oraz udzielonymi odpowiedziami na zapytania do SWZ.
5. W przypadku zawierania umowy z Inżynierem Kontraktu już po zawarciu przez Zamawiającego umowy z Wykonawcą robót budowlanych, przeliczenie wynagrodzenia Inżyniera Kontraktu dla okresu wykonywania robót budowlanych nastąpi przed zawarciem umowy z Inżynierem Kontraktu i stanowić będzie podstawę do przygotowania "Harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego usługi Inżyniera Kontraktu" będącego załącznikiem nr 3 do wzoru umowy (ZAŁĄCZNIK nr 17 do SWZ).
Uwagi dotyczące formularza oferty oraz harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego usługi Inżyniera Kontraktu:
1) Przy wypełnianiu formularza oferty należy posiłkować się "Harmonogramem terminowo-rzeczowo-finansowym usługi Inżyniera Kontraktu" (wzór o treści ZAŁĄCZNIKA nr 17 do SWZ), w którym zawarte będzie szczegółowe zestawienie płatności wynagrodzenia Inżyniera Kontraktu.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia uwag do ww. harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego usługi Inżyniera Kontraktu.
6. Kwota, którą Zamawiający przeznacza za realizację zamówienia pn. "Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 ul. Kozielska 39 - termomodernizacja i modernizacja budynków - Inżynier Kontraktu” (oznaczenie sprawy ZA.271.19.2022) wynosi 267 076,00 zł brutto.
7. W okresie realizacji robót budowlanych Inżynier Kontraktu winien zapewnić udział w realizacji zamówienia Personelu Kluczowego i Personelu Pomocniczego, o którym mowa w § 8 ust. 1 i 2 wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199014,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307746,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199014,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SPÓŁKA Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 642-00-22-626
7.3.4) Miejscowość: RYBNIK
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199014,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Inżynier Kontraktu zobowiązuje się świadczyć usługę w terminie uwzględniającym:
1) okres wykonywania robót budowlanych, który będzie trwał od dnia zawarcia umowy na roboty budowlane z Wykonawcą robót budowlanych do dnia podpisania przez strony umowy na roboty budowlane Protokołu odbioru końcowego i przekazania do użytkowania zadania inwestycyjnego; przewidywana długość tego okresu to 18 miesięcy (z uwzględnieniem § 3 ust. 2 oraz ust. 9)
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.57.2025 Dostawa sprzętu RTV w podziale na 2 części
- Usługa przygotowania i dostawy posiłków dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny w Gliwicach
- Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Prokuratury Okręgowej w Gliwicach i podległych jej jednostek
- Budowa oświetlenia alei spacerowej przy ul. Pszczyńskiej/Pocztowej w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj(1)
- Roboty budowlane w podziale na 3 części: 1. Naprawa inst. san i centralnego ogrzewania w Gliwicach. 2. Naprawa ins. elekt. w budynku nr 11 w Gliwicach. 3. Remont pom. w bud. nr 1 w K-Raciborskiej
- Modernizacja strefy wejścia oraz pomieszczeń na poziomie parteru - Wydział Architektury. Znak sprawy: DZPZ.284.46.2025.AL
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: "Instalacja systemów odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Rychwał"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej przebudowy ulicy Mieszka I wraz z budową bezpiecznego dojścia do Szkoły Podstawowej nr 58 w Warszawie.
- Opracowanie dokumentacji projektowo budowlano - wykonawczej dla zad. inwestycyjnego Budowa ciągu ulic Wolińska na odcinku od drogi 172 KD-D do ulicy Wyspowej, ulicy Wyspowej oraz ulicy Rzemieślników
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Fotomedia na najwyższym poziomie - przebudowa budynku szkoły w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3 w Katowicach"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Przebudowa ul. Średniej w Ligocie"
- "Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycją: BUDOWA I WYPOSAŻENIE NOWEGO BUDYNKU APTEKI SZPITALNEJ"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.