eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › "Wyposażenie w dawnych budynkach gospodarczych na Przedzamczu pracowni konserwatorskiej w specjalistyczny sprzęt (...) z podziałem na części"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wyposażenie w dawnych budynkach gospodarczych na Przedzamczu pracowni konserwatorskiej w specjalistyczny sprzęt (...) z podziałem na części”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM ZAMKOWE W MALBORKU

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamek Malbork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276073

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Starościńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55-647-08-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamek.malbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zamek.malbork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wyposażenie w dawnych budynkach gospodarczych na Przedzamczu pracowni konserwatorskiej w specjalistyczny sprzęt (...) z podziałem na części”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-209c0e2c-a64b-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00082870/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyposażenie pomieszczeń w dawnych budynkach gospodarczych na Przedzamczu pracowni konserwatorskiej w specjalistyczny sprzęt w ramach programu "Kultura" ...

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00580951

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2611.18.1.2023.mw

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część nr 1 zamówienia: „Wyposażenie w dawnych budynkach gospodarczych na Przedzamczu pracowni konserwatorskiej w meble laboratoryjne w ramach programu Kultura, finansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 oraz budżetu państwa pn. „Przebudowa zabytkowych budynków gospodarczych na Przedzamczu zamku Malbork wraz z ich dostosowaniem do funkcji kulturalno-edukacyjnych” - część nr 1”;
a) Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni konserwatorskich
i laboratorium (przedmiotem zamówienia jest zarówno wyposażenie pracowni jak i laboratorium – tak nazwano pomieszczenie na parterze, za pracownią konserwacji obrazów) w meble laboratoryjne i dygestoria zwane też wyposażeniem,
b) Przewiduje się okres gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert - okres gwarancji i rękojmi minimum 24 miesiące, maksymalnie 48 miesięcy,
c) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być produktem kategorii I (fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, wolny od wad fizycznych i prawnych, posiadający odpowiednie certyfikaty, spełniający wszystkie obowiązujące normy prawne). Wyposażenie objęte przedmiotem zamówienia powinno spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zgodne z załącznikiem 1 do OPZ - wymagania techniczno-użytkowymi dla mebli laboratoryjnych i wyposażenia.
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest ujęty w załączniku nr 1.1. do SWZ tj. projekcie umowy i w załączniku nr 1.2. do SWZ tj. opisie przedmiotu zamówienia.

2. Zamówienie publiczne jest współfinansowane w ramach projektu „Przebudowa zabytkowych budynków gospodarczych na Przedzamczu zamku w Malborku wraz z ich dostosowaniem do funkcji kulturalno-edukacyjnych” realizowanego w ramach programu Kultura, finansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 oraz budżetu państwa.

3. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w załącznikach do SWZ tj. projekcie umowy lub opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42912320-1 - Aparatura odpowietrzająca

4.5.5.) Wartość części: 336949,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część nr 2 zamówienia: „Wyposażenie w dawnych budynkach gospodarczych na Przedzamczu pracowni konserwatorskiej w wanny laboratoryjne w ramach programu Kultura, finansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 oraz budżetu państwa pn. „Przebudowa zabytkowych budynków gospodarczych na Przedzamczu zamku Malbork wraz z ich dostosowaniem do funkcji kulturalno-edukacyjnych – część nr 2”;
a) Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni konserwatorskich
i laboratorium (przedmiotem zamówienia jest zarówno wyposażenie pracowni jak i laboratorium – tak nazwano pomieszczenie na parterze, za pracownią konserwacji obrazów) w wanny laboratoryjne zwane też wyposażeniem,
b) Przewiduje się okres gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert - okres gwarancji i rękojmi minimum 24 miesiące, maksimum 48 miesiące,
c) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być produktem kategorii I (fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, spełniający wszystkie obowiązujące normy prawne). Wyposażenie objęte przedmiotem zamówienia powinno spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zgodne z załącznikiem 1 do OPZ - wymagania techniczno-użytkowymi dla wanien laboratoryjnych,
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest ujęty w załączniku nr 2.1. do SWZ tj. projekcie umowy i załączniku nr 2.2. do SWZ tj. szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

2. Zamówienie publiczne jest współfinansowane w ramach projektu „Przebudowa zabytkowych budynków gospodarczych na Przedzamczu zamku w Malborku wraz z ich dostosowaniem do funkcji kulturalno-edukacyjnych” realizowanego w ramach programu Kultura, finansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 oraz budżetu państwa.

3. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w załącznikach do SWZ tj. projekcie umowy lub opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 116500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275730,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 593487,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 554730,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koettermann Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252202823

7.3.3) Ulica: ul. Szamocka 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-748

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 554730,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302265,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142557,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koettermann Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252202823

7.3.3) Ulica: ul. Szamocka 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-748

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142557,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1.Pełna nazwa zamówienia: „Wyposażenie w dawnych budynkach gospodarczych na Przedzamczu pracowni konserwatorskiej w specjalistyczny sprzęt w ramach programu Kultura, finansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 oraz budżetu państwa pn. „Przebudowa zabytkowych budynków gospodarczych na Przedzamczu zamku Malbork wraz z ich dostosowaniem do funkcji kulturalno-edukacyjnych” z podziałem na części”.

2. Zamówienie publiczne jest współfinansowane w ramach projektu „Przebudowa zabytkowych budynków gospodarczych na Przedzamczu zamku w Malborku wraz z ich dostosowaniem do funkcji kulturalno-edukacyjnych” realizowanego w ramach programu Kultura, finansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021
oraz budżetu państwa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.