eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miejsce Piastowe › Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Miejsce Piastowe



Ogłoszenie z dnia 2022-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Miejsce Piastowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejsce Piastowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dukielska 14

1.5.2.) Miejscowość: Miejsce Piastowe

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-430

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miejscepiastowe.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.miejscepiastowe.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/p/miejscepiastowe

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wykonywanie zadań własnych gminy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Miejsce Piastowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57b8a9f6-750c-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069564

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019681/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej Nr 114981R wraz z budową chodnika w miejscowości Widacz w km 0+000 – 0+797
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty rozbiórkowe m.in. frezowanie nawierzchni, rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, rozebranie: krawężników betonowych, ław, obrzeży oraz ścieków, regulacja pionowa studzienek, rozebranie przepustów i ogrodzeń,
c) roboty ziemne wykonywane koparkami,
d) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
e) wykonanie stabilizacji spoiwem hydraulicznym lub wykonanie warstwy z mieszanki wykonanej w wytwórni,
f) wykonanie warstwy odsączającej z pospółki,
g) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego i łamanego,
h) wykonanie zabudowy rowu z rur PP,
i) wykonanie studni przelotowych, ściekowych,
j) wykonanie kanału technologicznego w projektowanym chodniku,
k) ustawienie krawężnika wibroprasowanego,
l) ustawienie ścieków betonowych,
m) ustawienie palisady,
n) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej,
o) wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych,
p) przebudowa przełomów,
q) wykonanie nawierzchni warstwa wiążąca,
r) oczyszczenie i skropienie emulsją,
s) wykonanie nawierzchni warstwa ścieralna,
t) utwardzenie pobocza strona prawa,
u) wykonanie opaski ziemnej,
v) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
w) ustawienie poręczy i barier.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 2563470,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 114951R (ul. Nadrzeczna) wraz z budową chodnika w miejscowości Wrocanka
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty rozbiórkowe m.in. frezowanie nawierzchni, rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, rozebranie: krawężników betonowych, ław, obrzeży oraz ścieków, regulacja pionowa studzienek, rozebranie przepustów,
c) roboty ziemne wykonywane koparkami,
d) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
e) wykonanie stabilizacji spoiwem hydraulicznym lub wykonanie warstwy z mieszanki wykonanej w wytwórni,
f) wykonanie warstwy odsączającej z pospółki,
g) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego i łamanego,
h) wykonanie zabudowy rowu z rur PP,
i) wykonanie studni przelotowych, ściekowych,
j) wykonanie kanału technologicznego w projektowanym chodniku,
k) ustawienie krawężnika wibroprasowanego,
l) ustawienie ścieków betonowych,
m) ustawienie palisady,
n) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej,
o) wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych,
p) przebudowa przełomów,
q) wykonanie nawierzchni warstwa wiążąca,
r) oczyszczenie i skropienie emulsją,
s) wykonanie nawierzchni warstwa ścieralna,
t) utwardzenie pobocza strona prawa,
u) wykonanie opaski ziemnej,
v) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
w) ustawienie poręczy i barier.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 868067,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont mostu na potoku Lubatówka w ciągu drogi gminnej nr 114955R
w Głowience (przy ul. Młynarskiej)
a) roboty rozbiórkowe,
b) wykonanie oczyszczenia, a następnie naprawy przyczółków,
c) montaż stalowych płyt łożyskowych na przyczółkach,
d) wykonanie i montaż konstrukcji przęsła,
e) montaż odwodnienia płyty pomostu (drenaż i sączki),
f) wykonanie izolacji na płycie pomostu,
g) montaż prefabrykowanych desek gzymsowych,
h) montaż nowych elementów wyposażenia tj. barieroporęcze, bariery ochronne,
i) wykonanie nawierzchni ( wiążąca i ścieralna) na moście i na niezbędnym odcinku na dojazdach,
j) wykonanie umocnień na skarpach i dojazdach do mostu z betonowej kostki brukowej,
k) odbudowa umocnień skarp koryta potoku na dł. 10 m (obustronnie) kamieniem łamanym w koszach z siatki stalowej oraz ewentualnym uzupełnieniu i wyrównaniu kamienia na dnie potoku,
l) wykonanie remontu wodociągu podwieszonego do pomostu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów

4.5.5.) Wartość części: 310306,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3254731,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4062075,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3254731,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721168188

7.3.4) Miejscowość: Strzegocice

7.3.5) Kod pocztowy: 39-223

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3254731,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1054996,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1297376,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1054996,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Ligęzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721168188

7.3.4) Miejscowość: Strzegocice

7.3.5) Kod pocztowy: 39-223

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1054996,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529388,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 529388,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529388,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy BOGBUD Bogdan Wronkowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842309669

7.3.3) Ulica: Zielona 10

7.3.4) Miejscowość: Rymanów

7.3.5) Kod pocztowy: 38-480

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 529388,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.