eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KisieliceZakup i dostawa kruszywa drogowego przeznaczonego do naprawy dróg w Gminie Kisielice



Ogłoszenie z dnia 2025-01-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa kruszywa drogowego przeznaczonego do naprawy dróg w Gminie Kisielice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KISIELICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daszyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Kisielice

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kisielice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipkisielice.warmia.mazury.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f26bf89e-a16b-471f-9486-fedac1fe5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa kruszywa drogowego przeznaczonego do naprawy dróg w Gminie Kisielice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f26bf89e-a16b-471f-9486-fedac1fe5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00069522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053655/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa kruszyw drogowych przeznaczonych do naprawy dróg w Gminie Kisielice dostarczanych okresowo w miarę potrzeb Zamawiającego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659380

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 211317,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I
1) Kruszywo betonowe recyklingowe o frakcji 0-31,5 mm w ilości ok 270 ton
6. Kruszywo betonowe recyklingowe musi posiadać właściwości zgodne z normą PN-EN 13242-2010 „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” oraz z normą PN-S-06102:1997 „Drogi samochodowe - Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie.”
7. Kruszywo betonowe recyklingowe musi być jednorodne wolne od zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny, gruntu, złomu oraz azbestu itp. Kruszywo betonowe recyklingowe musi być wolne od wszelkich zanieczyszczeń, które uniemożliwiały by wykorzystanie go jako nawierzchnię na drogach publicznych. Kruszywo betonowe recyklingowe musi być wolne od wszelkich zanieczyszczeń i substancji, które mogły by w jakikolwiek sposób negatywnie wpłynąć na środowisko naturalne,
8. Kruszywo naturalne musi spełniać parametry określone w normie PN-EN 13043:04 – Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu, normie PN-EN 13242 „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” oraz normie PN-EN 13285 „Mieszanki niezwiązane – wymagania”.
9. Wyklucza się: gruz, cegły, azbest, beton, kruszywa pochodzenia ze skał wapiennych.
10. Zamawiający przewiduje dostawę zamówienia w częściach w miarę potrzeb Zamawiającego, do wskazanych miejsc w obrębie Gminy Kisielice;
11. Dostawy do sołectw winny być realizowane sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego, na zgłoszenie telefoniczne lub drogą mailową, w którym Zamawiający określać będzie termin, ilość i miejsce dostawy,
12. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy danej części zamówienia w terminie ……….dni kalendarzowych od zgłoszenia potrzeb przez Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą);
13. W ramach danej części Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania jednorazowej dostawy w dowolnej ilości kruszywa w ramach całkowitej ilości objętej w niniejszej umowie;
14. Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wagę przywiezionego kruszywa do każdej dostawy oddzielnie (WZ);
15. Wszelkie materiały obce znajdujące się w kruszywie tj. elementy stalowe, elementy drewniane, elementy plastikowe, odpady remontowe (styropian, pianka, worki, folie) oraz inne materiały szkodliwe dla środowiska Wykonawca zobowiązuje się usunąć, uprzątnąć i zagospodarować na własny koszt przed lub po wysypaniu kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
16. Płatność odbywać się obędzie oddzielnie za każdą dostawę.
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji każdej dostawy kruszywa. Wykonawca dla dostarczanego kruszywa musi posiadać odpowiednie certyfikaty, świadectwa lub deklaracje zgodności z normami lub dopuszczające do bezpiecznego stosowania w budownictwie dostarczonego kruszywa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 21317,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części II
1) Kruszywa naturalnego łamanego o frakcji 0-31,5 mm w ilości ok 1400 ton
2) Kruszywa naturalnego łamanego o frakcji 0-63 mm w ilości ok 100 ton
4. Zamawiający dopuszcza zamianę ilości danych części kruszywa zamówienia według potrzeb, w cenach wynikających ze złożonej oferty.
5. Wykonawca może realizować dostawę wyłącznie samochodami samowyładowczymi.
6. Kruszywo betonowe recyklingowe musi posiadać właściwości zgodne z normą PN-EN 13242-2010 „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” oraz z normą PN-S-06102:1997 „Drogi samochodowe - Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie.”
7. Kruszywo betonowe recyklingowe musi być jednorodne wolne od zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny, gruntu, złomu oraz azbestu itp. Kruszywo betonowe recyklingowe musi być wolne od wszelkich zanieczyszczeń, które uniemożliwiały by wykorzystanie go jako nawierzchnię na drogach publicznych. Kruszywo betonowe recyklingowe musi być wolne od wszelkich zanieczyszczeń i substancji, które mogły by w jakikolwiek sposób negatywnie wpłynąć na środowisko naturalne,
8. Kruszywo naturalne musi spełniać parametry określone w normie PN-EN 13043:04 – Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu, normie PN-EN 13242 „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” oraz normie PN-EN 13285 „Mieszanki niezwiązane – wymagania”.
9. Wyklucza się: gruz, cegły, azbest, beton, kruszywa pochodzenia ze skał wapiennych.
10. Zamawiający przewiduje dostawę zamówienia w częściach w miarę potrzeb Zamawiającego, do wskazanych miejsc w obrębie Gminy Kisielice;
11. Dostawy do sołectw winny być realizowane sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego, na zgłoszenie telefoniczne lub drogą mailową, w którym Zamawiający określać będzie termin, ilość i miejsce dostawy,
12. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy danej części zamówienia w terminie ……….dni kalendarzowych od zgłoszenia potrzeb przez Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą);
13. W ramach danej części Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania jednorazowej dostawy w dowolnej ilości kruszywa w ramach całkowitej ilości objętej w niniejszej umowie;
14. Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wagę przywiezionego kruszywa do każdej dostawy oddzielnie (WZ);
15. Wszelkie materiały obce znajdujące się w kruszywie tj. elementy stalowe, elementy drewniane, elementy plastikowe, odpady remontowe (styropian, pianka, worki, folie) oraz inne materiały szkodliwe dla środowiska Wykonawca zobowiązuje się usunąć, uprzątnąć i zagospodarować na własny koszt przed lub po wysypaniu kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 190000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27564,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27945 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27564,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H.U Krusz-Nat Krzysztof Żuchowski,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771108745

7.3.4) Miejscowość: Łąkorz

7.3.5) Kod pocztowy: 13-334

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27564,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256275,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kwidzyńskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych „STRZELBUD” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811807578

7.3.3) Ulica: Lotnicza

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.