eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Zespół toalet do obsługi terenu publicznego o charakterze parkowym zwanym "Parkiem za Maskalisem"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zespół toalet do obsługi terenu publicznego o charakterze parkowym zwanym
„Parkiem za Maskalisem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 41 370-52-01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zespół toalet do obsługi terenu publicznego o charakterze parkowym zwanym
„Parkiem za Maskalisem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fba18ba5-8277-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029786/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zespół toalet do obsługi terenu publicznego o charakterze parkowym zwanym „Parkiem za Maskalisem”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041706/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.3.2022.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie „Zespół toalet do obsługi terenu publicznego o charakterze parkowym zwanym „Parkiem za Maskalisem” realizowane jest w ramach zadania budżetowego pn. „Wzrost gospodarczy uzdrowiska poprzez rozwój potencjału endogenicznego i zwiększenie dostępu do zasobów naturalnych - Rodzinny Park Zdrowia w Busku-Zdroju”.

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch prefabrykowanych toalet kontenerowych półautomatycznych jednostanowiskowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, spojonych wspólną częścią ażurową – łącznikiem. Bryła zewnętrzna toalet winna stanowić prostopadłościan posadowiony na fundamencie przygotowanym przez Zamawiającego. Elewacja toalet winna być wykonana w postaci listew imitujących drewno (lamele) połączonych łącznikiem przykrytym listwami wykonanymi analogicznie jak elewacja toalet.

Lokalizacja toalet:
Toalety zostaną usytuowane w sąsiedztwie istniejącej tężni solankowej zlokalizowanej w Nowym Parku w Busku-Zdroju – dz. nr 91/3, obręb 13 – zgodnie z załączonym planem zagospodarowania, będącym częścią dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 7 do SWZ

Posadowienie i wymagane wymiary:
1) toalety zostaną posadowione na fundamencie przygotowanym przez Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że dokonał zlecenia wykonania płyty fundamentowej oraz przyłączy wod.-kan., enn pod toalety. Planowany termin wykonania przedmiotowego zakresu to 31 marca 2022 r.
Wykonawca otrzyma projekt fundamentów, na których ma być posadowiona toaleta – projekt stanowi załącznik Nr 7 do SWZ;
2) wymiary pojedynczego fundamentu pod toaletę winny stanowić około: 2,0x2,5[m];
3) wymiary pojedynczego fundamentu determinują powierzchnię zabudowy pojedynczej toalety, która nie może być jednak mniejsza niż 5,40 m2;
4) wysokość zewnętrzna nie mniejsza niż 3,0 m;
5) toalety mają posiadać odrębne wejścia do kabin: (toalety ustawione równolegle z wejściami głównymi na wprost połączone wspólną ażurową częścią – łącznikiem) oraz winny posiadać wejścia serwisowe do pomieszczeń technicznych;

UWAGA:
1) Zamawiający informuje, iż posiada opracowaną dokumentację projektową na wykonanie przedmiotowych toalet wraz z wykonaniem fundamentowania i przyłączy (wod.-kan., enn) pod toalety – w oparciu o którą otrzymano Decyzję Nr 357/2021 zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę - załącznik Nr 7 do SWZ
2) Jednocześnie, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie przez Wykonawcę niniejszego zamówienia ewentualnych zmian w zakresie posadowienia (fundamentowania) oraz przyłączy, w celu dostosowania niezbędnych paramentów do wybranej w toku postępowania oferty.
3) Wszelkie czynności oraz koszty wynikające z konieczności wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt. 2 (wraz ze zmianą pozwolenia na budowę – w przypadku konieczności jego dokonania) spoczywają na Wykonawcy przedmiotowego zamówienia.
4) Zamawiający wymaga, aby toalety objęte przedmiotem niniejszego zamówienia zostały przystosowane do potrzeb osób niewidomych. W stosownych miejscach pomieszczenia toalet oraz na zewnątrz należy umieścić oznakowania/tabliczki z informacjami zapisanymi alfabetem Braille’a. Dotyczy to również piktogramów zawieszanych na drzwiach wejściowych do toalet. Osobom niewidomym i niedowidzącym umożliwi to zidentyfikowanie odpowiedniego pomieszczenia i samodzielne skorzystanie z toalet.
Przedmiotowe toalety kontenerowe winny spełniać następujące wymagania:
1) Opis budynku – konstrukcja stalowa, całkowicie ocynkowana ogniowo. Podstawa żelbetowa, prefabrykowana wykończona szczelnie atestowaną antypoślizgowo wykładziną PCV, wywiniętą łagodnie na ściany. Ściany zewnętrzne z płyt warstwowych gładkich. Dach z płyt warstwowych. Daszek z poliwęglanu litego montowany do konstrukcji toalety na wspornikach ze stali nierdzewnej. Wewnętrzna powierzchnia ścian i sufitów zmywalna z blachy ocynkowanej, powlekanej w kolorze białym. Okno PCV uchylne, z szybą bezpieczną. Oświetlenie wejścia oprawą IP 44. Odprowadzenie wody deszczowej na zieleniec.
2) Instalacje – toaleta wyposażona w kompletne wewnętrzne instalacje: elektryczną, wod. – kan.
(z wężem ze złączką do spłukiwania podłogi- wymagana kratka odpływowa). Instalacje winny być bez plombowania z dostępem dla administratora toalety do instalacji i wyposażenia.
3) Drzwi wejściowe – aluminiowe rozwierne, z samozamykaczem, zewnętrznym pochwytem, drzwi wyposażone w zamek elektromagnetyczny oraz zamek mechaniczny, umożliwiający zamknięcie toalety od zewnątrz (wyłączenie z użytkowania na określony czas), próg z ryflowanej blachy aluminiowej.
4) System alarmowy – „żądanie pomocy” (w 3 językach: polskim, niemieckim, angielskim).
5) Elewacja toalet winna być wykonana w postaci listew imitujących drewno (lamele) połączonych łącznikiem przykrytym listwami wykonanymi analogicznie jak elewacja toalet. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zmawiającym koloru listew imitujących drewno i do wykonania projektu wizualizacji, którą winien zatwierdzić Zamawiający.
6) Wyposażenie winno obejmować: oświetlenie wewnętrzne LED 230 V IP 65 zintegrowana z modułem awaryjnym. Załączenie i wyłączenie oświetlenia automatycznie synchronizowane z wejściem i wyjściem użytkownika. Oświetlenie serwisowe włączane i wyłączane przyciskiem ręcznym. Wentylator ścienny z opóźniaczem wyłączenia. Włączenie wentylatora automatycznie synchronizowane z wejściem i wyjściem użytkownika.
Ogrzewanie podłogowe z atestem, elektryczne sterowane przez administratora za pomocą programatora. Ogrzewanie winno zapewnić utrzymanie optymalnej, normowej temperatury w kabinie prze całą dobę.
Muszla wisząca ze stali nierdzewnej, bez deski sedesu z ręcznie i automatycznie uruchamianym spłukiwaniem muszli. Szczotka do WC z pojemnikiem naściennym, ręczny podajnik papieru toaletowego z okienkiem kontroli zawartości.
Automatyczny zespół umywalkowy ze stali nierdzewnej z nietłukącym się, bezpiecznym lustrem, Zintegrowany kosz na śmieci ze stali nierdzewnej, Wieszaki ubraniowe: 2 szt. podwójne.
Wewnętrzna i zewnętrzna instrukcja użytkowania oraz postępowania w sytuacjach awaryjnych wraz z wykazem telefonów alarmowych (tekst w trzech jeżykach: polskim, niemieckim, angielskim). Oznakowanie toalety: niepodświetlane zewnętrzne oznakowanie „KÓŁKO i TRÓJKĄT".
Ponadto, w stosownych miejscach pomieszczenia toalet oraz na zewnątrz należy umieścić oznakowania/tabliczki z informacjami zapisanymi alfabetem Braille’a. Dotyczy to również piktogramów zawieszanych na drzwiach wejściowych do toalet.

Toalety winne być wyposażone w system GSM umożliwiający zdalne włączenie i wyłączenie toalety z użytkowania/powiadomienie o sygnałach alarmowych uwzgledniających następujące systemy:
• wrzutnik monet bez wydawania reszty z możliwością dokonywania płatności kartą lub telefonem,
• moduł sygnalizacji zatkania muszli ustępowej,
• moduł sygnalizacji zatkania umywalki,
• system ppoż. w koszu na śmieci,
• wyświetlacz upływu czasu,
• powłoka antygraffiti,
• przewijak dla niemowląt: opuszczany, wykonany z bezpiecznego tworzywa,
• poręcze dla niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej,
• dyfuzor zapachów ukryty w komorze technicznej.
Wszystkie parametry techniczne winny być potwierdzone w specyfikacji technicznej producenta. Zamontowane urządzenia powinny być nowe z potwierdzonego źródła pochodzenia, gotowe do pracy.

Zamawiający informuje, że przedmiotowe toalety nie powinny posiadać gabloty niepodświetlanej – w związku z powyższym opis dot. „gabloty reklamowej niepodświetlanej” zawarty w dokumentacji projektowej pkt. IV „Wyposażenie obiektu w urządzenia i instalacje” – nie dotyczy przedmiotowego zamówienia.
Przedmiot umowy określają: zapisy specyfikacji warunków zamówienia, dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik Nr 7 do SWZ.

UWAGA:
1) Wykonawca ponosi koszty transportu, rozładunku, montażu, podłączenia do przyłączy, uruchomienia (rozruchu toalet) i przeprowadzenia szkolenia obsługi - służb Zamawiającego.
2) Uruchomienie toalet i szkolenie obsługi nastąpi niezwłocznie po przyłączeniu wody i energii elektrycznej, nie później jednak niż w ciągu 3 dni od daty powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego (pocztą e-mail), że przyłączenie nastąpiło.

3. Przed montażem obiektu, na etapie realizacji zadania Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające wykonanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami:

1) atesty, certyfikaty i aprobaty zgodności na wbudowane poszczególne elementy toalety lub cały obiekt toalety,
2) atesty higieniczne wydane dla producenta toalety na wbudowaną automatykę przemysłową
3) certyfikat CE dla konstrukcji spawanej zgodnie z normą zharmonizowaną PN-EN 1090-1+A1:2012,
4) atest potwierdzający ocynkowanie konstrukcji,
5) protokoły podpisane przez osoby z aktualnymi uprawnieniami, wydanymi przez właściwe Komisje Kwalifikacyjne w zakresie przeprowadzonych czynności:
• protokół przeprowadzenia prób szczelności instalacji wodnej i kanalizacji,
• protokół skuteczności wentylacji,
• protokół skuteczności ochrony przeciwporażeniowej z zabezpieczeniem nadprądowym i różnicowoprądowym,
• protokół rezystancji izolacji instalacji elektrycznych,
6) kopie aktualnych uprawnień wydane przez właściwe Komisje Kwalifikacyjne w zakresie wod.-kan., wentylacji i instalacji elektrycznej odpowiednio do w/w protokołów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOTECHNIKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631-020-01-33

7.3.4) Miejscowość: Pilchowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.