Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00665115/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów oraz dzieci z oddziałów przedszkolnych jednostek oświatowych Gminy Nowogrodziec w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Obsługi Szkół w Nowogrodźcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020555969
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Asnyka 53/1
1.5.2.) Miejscowość: Nowogrodziec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-730
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.rutyna@nowogrodziec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zosznowogrodziec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-215066a3-01d5-471a-814d-f40df98cabe41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Górników Surowców Mineralnych w Czernej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121158648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerna
1.5.2.) Miejscowość: Czerna
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-730
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szkola-czerna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spczerna.szkolnastrona.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Gierałtowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121142529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gierałtów
1.5.2.) Miejscowość: Gierałtów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-730
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spgieraltow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spgieraltow.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Gościszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121079162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gościszów
1.5.2.) Miejscowość: Gościszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-730
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.gosciszow@nowogrodziec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szkolagosciszow.edupage.org/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Józefa Piłsudskiego w Nowej Wsi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121800406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa Wieś
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-730
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spnowawies.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spnowawies.eu/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wykrotach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121142512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna
1.5.2.) Miejscowość: Wykroty
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-730
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spwykroty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spwykroty.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowogrodźcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121074207
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Asnyka
1.5.2.) Miejscowość: Nowogrodziec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-730
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@nowogrodziec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mgopsnowogrodziec.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów oraz dzieci z oddziałów przedszkolnych jednostek oświatowych Gminy Nowogrodziec w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-215066a3-01d5-471a-814d-f40df98cabe4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00069397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051335/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów oraz dzieci z oddziałów przedszkolnych jednostek oświatowych Gminy Nowogrodziec w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665115
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa im. Górników Surowców Mineralnych w Czernej – 9 osób, w tym 2 osoba, których żywienie organizuje MGOPS w Nowogrodźcu4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 27131,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Gierałtowie - 32 osoby w tym 7 osób, których żywienie organizuje MGOPS w Nowogrodźcu4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 65318,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Gościszowie – 22 osób, w tym 8 osób, których żywienie organizuje MGOPS4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 49397,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa im. Józefa Piłsudskiego w Nowej Wsi – 45 osób, w tym 8 osób, których żywienie organizuje MGOPS w Nowogrodźcu oraz 1 osoba na wniosek Dyrektora MGOPS4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 101039,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wykrotach – 55 osoby, w tym 15 osób, których żywienie organizuje MGOPS w Nowogrodźcu4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 123493,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Jan Nawratil,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251248989
7.3.4) Miejscowość: Świętoszów
7.3.5) Kod pocztowy: 59-726
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAN NAWRATIL PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
JAN NAWRATIL PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22963,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Jan Nawratil
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251248989
7.3.4) Miejscowość: Świętoszów
7.3.5) Kod pocztowy: 59-726
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAN NAWRATIL PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
JAN NAWRATIL PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63504,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Jan Nawratil
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251248989
7.3.4) Miejscowość: Świętoszów
7.3.5) Kod pocztowy: 59-726
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAN NAWRATIL PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
JAN NAWRATIL PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43659,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Jan Nawratil
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251248989
7.3.4) Miejscowość: Świętoszów
7.3.5) Kod pocztowy: 59-726
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAN NAWRATIL PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
JAN NAWRATIL PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89302,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Jan Nawratil
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251248989
7.3.4) Miejscowość: Świętoszów
7.3.5) Kod pocztowy: 59-726
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAN NAWRATIL PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
JAN NAWRATIL PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109147,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-01-31INNE PRZETARGI NOWOGRODZIEC
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA DZIECI Z PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W NOWOGRODŹCU W ROKU 2026
- PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW ORAZ DZIECI Z ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH GMINY NOWOGRODZIEC W ROKU 2026
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO GRZEWCZEGO DO JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH GMINY NOWOGRODZIEC W ROKU 2026
więcej: przetargi NOWOGRODZIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa: przygotowanie, dostawa i wydanie gotowych posiłków dla uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej Nr 8 im. "Dar Górników" w Krośnie
- Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Dynów w 2026 r.
- Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie gorącego posiłku dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Francesco Nullo w Olkuszu.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla szkół na terenie Gminy Krzynowłoga Mała w 2026 roku
- Usługi cateringowe na rzecz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Polskiej Niezapominajki w Sczodrem w 2026 roku
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem na rok 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





