eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Utwardzenie terenu wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa parkingu obok świetlicy wiejskiej wraz z odwodnieniem wokół budynku świetlicy w m. Płoskie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-31


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069365 z dnia 2021-05-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie terenu wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa parkingu obok świetlicy wiejskiej wraz z odwodnieniem wokół budynku świetlicy w m. Płoskie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zamość

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Peowiaków 92

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 639-29-59

1.5.8.) Numer faksu: 84 639-23-64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zamosc.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=1029&p1=szczegoly&p2=74967; https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie terenu wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa parkingu obok świetlicy wiejskiej wraz z odwodnieniem wokół budynku świetlicy w m. Płoskie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-754fb9de-b31b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069365

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004046/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa parkingu przy świetlicy wiejskiej wraz z odwodnieniem wokół budynku świetlicy w m. Płoskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052889/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 76029,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Miejsce realizacji inwestycji: działka nr geod. 225/7, obręb 0015 Płoskie, Gmina Zamość.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Utwardzenie części terenu z betonowej kostki brukowej o grubości 8 cm,
2. Wykonanie wzdłuż utwardzenia chodnika z betonowej kostki brukowej o grubości 6 cm,
3. Wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z dwoma furtkami,
4. Wprowadzenie stałej organizacji ruchu.

UWAGI:
Zamawiający posiada na stanie następujące materiały budowlane:
1. Betonowa kostka brukowa, typ prostokątna /holland, kolor szary, grubość 8 cm – 286,80 m2
2. Betonowa kostka brukowa, typ prostokątna/holland, kolor szary, grubość 6 cm – 83 m2
3. Krawężnik betonowy o wymiarach 15 x 30 cm – 84 mb (84 szt.),
4. Obrzeża betonowe o wymiarach 30 x 8 cm – 67 mb (67 szt.),
5. Ogrodzenie panelowe
 furtka panel 1,2m/1,5m - 2 kpl.
 panel 250/123 fi 4 mm -13 szt.
 słupek 60/40 mm - 2,00 m - 14 szt.
 obejma do paneli 60x40 fi 4 końcowa - 4 kpl.
 obejma do paneli 60x40 fi 4 przelotowa - 24 kpl.
 obejma do paneli 80x80 fi 4 końcowa - 4 kpl.
 płyta betonowa 20x248 cm pełna - 13 szt.
 pustak betonowy końcowy - 20 cm typu H - 2 szt.
 pustak betonowy przelotowy - 20 cm typu H - 12 szt.

Wyżej wymienione materiały zostaną dostarczone na plac budowy. Wykonawca musi wskazać termin dostarczenia materiałów z wyprzedzeniem do 20 dni przed planowaną realizacją inwestycji.
Pozostałe materiały budowlane leżą po stronie Wykonawcy. Materiały muszą być fabrycznie nowe, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych. Wyroby budowlane muszą być dopuszczone do obrotu
i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie.
Ze względu na to, iż roboty budowlane będą prowadzone w bezpośrednim sąsiedztwie Szkoły Podstawowej należy dążyć do ograniczenia do minimum utrudnienia w ruchu pieszym oraz drogowym. Wykonawca odpowiada za teren budowy i bezpieczeństwo podczas realizacji zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót.
Plac budowy oraz jego sąsiedztwo po zakończeniu robót należy uporządkować.
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wytyczenia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej (3 egz.). Koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie.

Przedmiot zamówienia obejmuje tylko zakres podany w opisie przedmiotu zamówienia oraz w przedmiarze robót.
Szczegółowy rodzaj oraz zakres prac został określony w dokumentacji dołączonej do postępowania, w skład, której wchodzi:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR)
 przedmiary robót.
Zamówienia będzie rozliczane kosztorysowo.
Wykonawca zobowiązany jest samodzielne sporządzić kosztorys ofertowy UPROSZCZONY (na podstawie załączonej do postępowania dokumentacji i przedmiaru robót) i załączyć go do oferty jako ZAŁĄCZNIK NR 2.
Brak kosztorysu ofertowego skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć kosztorys SZCZEGÓŁOWY.

Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
Zamawiający określa minimalny okres gwarancji wynoszący 36-miesięcy a maksymalny 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60-miesięczny.
W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy niż 36-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.
Bieg gwarancji liczony będzie od daty protokołu odbioru końcowego.
Zamawiający wymaga bezpłatnego serwisu gwarancyjnego przez cały okres trwania gwarancji.
Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji.
Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach w nim określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34953300-5 - Chodniki

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu złożono 1 ofertę: Zakład Budowlano-Drogowy „DROGZAM”, ul. Kilińskiego 87, 22-400 Zamość, cena oferty brutto: 182 933,84 zł,która podlega odrzuceniu na podst. art. 226 ust. 1 pkt 3,4,5
Uzasadnienie faktyczne: W dniu 27-05-2021 r. o godz. 09:23 Wykonawca złożył na miniPortal ofertę w postaci elektronicznej. Odszyfrowana oferta liczy 1 niepodpisany plik o nazwie Scan_20210527_091615 zawierający: formularz oferty, zał.. nr 3 i zał. nr 4, potwierdzenie wpłaty gotówkowej wadium. Wszystkie wymienione dokumenty zostały zeskanowane do jednego pliku, który nie został opatrzony podpisem zaufanym, osobistym czy elektronicznym. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oznacza to, że w przypadku braku odpowiedniego podpisu elektronicznego złożona oferta będzie nieważna. Z art. 73 § 1 k.c. wynika natomiast, że niezachowanie postaci elektronicznej oferty opatrzonej podpisem zaufanym albo osobistym, stanowiącej dokumentową formę czynności prawnej, skutkuje jej nieważnością. Złożenie oferty w niewłaściwej formie jest uchybieniem nieusuwalnym. Formularz oferty winien być zatem zeskanowany w całości i zamieszczony jako jeden plik (jeden dokument), a następnie opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, bądź wszystkie dokumenty powinny zostać skompresowane do jednego pliku, opatrzonego odpowiednim podpisem elektronicznym. Natomiast w przypadku zamieszczenie osobnych plików każdy plik winien być opatrzony podpisem elektronicznym. W wyroku z dnia 5 lipca 2019 r. Krajowa Izba Odwoławcza (sygn. akt KIO 1152/19) stwierdziła, że: „Problemem jest jednak fakt, że najważniejsza merytorycznie część oferty – załącznik cenowy nie została przez odwołującego podpisana, tj. plik nie został opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Nie było sporne, że sam plik nie został indywidualnie podpisany, natomiast odwołujący nie przedstawił żadnego dowodu na to, że plik ten został objęty jakimkolwiek ogólnym podpisem elektronicznym dotyczącym całego katalogu plików składających się na ofertę (w znaczeniu technicznym kwalifikowanego podpisu elektronicznego, a nie woli złożenia danego oświadczenia)”. Złożony w niniejszym postępowaniu Formularz oferty Wykonawcy zawiera nieważne i nieskuteczne oświadczenie woli w zakresie warunków zamówienia, w tym w szczególności ceny ofertowej brutto i okresu udzielonej gwarancji i rękojmi, stanowiących kryteria oceny ofert. W takim przypadku oferta złożona przez Wykonawcę jest niezgodna zarówno z ustawą Pzp jak i ustawą k.c. i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy Pzp.
Zgodnie z zapisem SWZ: „Wykonawca zobowiązany jest samodzielne sporządzić kosztorys ofertowy UPROSZCZONY (na podstawie załączonej do postępowania dokumentacji i przedmiaru robót) i załączyć go do oferty jako ZAŁĄCZNIK NR 2.
Brak kosztorysu ofertowego skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć kosztorys SZCZEGÓŁOWY.”

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-05-31 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.