Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00524967/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
- 2023/BZP 00526670/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy gazów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W TOMASZOWIE LUBELSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304444
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Grunwaldzkie 1
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (84) 664-44-11 do 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpital-tomaszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital-tomaszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/spzoztl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy gazów medycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf5a876a-8f79-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041991/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa gazów medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524967
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZZ.251.66.2023.K
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 318390,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Dostawa podtlenku azotu medycznego w butlach wraz z dzierżawą butli.Przedmiotem zamówienia w części I jest systematyczna dostawa transportem specjalistycznym Wykonawcy medycznego podtlenku azotu wraz z dzierżawą butli do siedziby Zamawiającego - w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Zamawiana ilość medycznego podtlenku azotu w butlach 7 kg – 26 szt. Butle nie mogą być zużyte lub zardzewiałe (powłoka lakiernicza musi być czysta, trwała i pełna).
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8051,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Dostawa tlenu medycznego sprężonego w butlach wraz z dzierżawą butliPrzedmiotem zamówienia w części II jest systematyczna dostawa transportem specjalistycznym Wykonawcy tlenu medycznego w stanie sprężonym wraz z dzierżawą butli do siedziby Zamawiającego - w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Zamawiana ilość sprężonego tlenu medycznego w butlach: 2L - 350 szt., butle 10L – 240 szt., butle 50L – 72szt. Butle nie mogą być zużyte lub zardzewiałe (powłoka lakiernicza musi być czysta, trwała i pełna);
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111900-4 - Tlen
4.5.5.) Wartość części: 49989,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika kriogenicznego.Przedmiotem zamówienia w części III jest systematyczna dostawa transportem specjalistycznym Wykonawcy tlenu medycznego w stanie ciekłym z dzierżawą zbiornika o poj. min. 9500kg do siedziby Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Zamawiana ilość ciekłego tlenu medycznego (lek) – 142 000 kg;
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111900-4 - Tlen
4.5.5.) Wartość części: 233400,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Dostawa dwutlenku węgla medycznego do laparoskopii i dwutlenku węgla medycznego do krioterapii wraz z dzierżawą butliPrzedmiotem Zamówienia w części IV jest systematyczna dostawa transportem specjalistycznym Wykonawcy medycznego dwutlenku węgla do laparoskopii wraz z dzierżawą butli do siedziby Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Zamawiana ilość -sprężonego dwutlenku węgla w butlach 7,5 kg – 48 szt. Butle nie mogą być zużyte lub zardzewiałe (powłoka lakiernicza musi być czysta, trwała i pełna);
- medycznego dwutlenku węgla do krioterapii wraz z dzierżawą butli do siedziby Zamawiającego - w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Zamawiana ilość sprężonego dwutlenku węgla w butlach 7,5 kg – 108 szt. Butle nie mogą być zużyte lub zardzewiałe (powłoka lakiernicza musi być czysta, trwała i pełna);
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 26950,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8695,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8695,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8695,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Messer Polska Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851-010-93-26
7.3.3) Ulica: ul. Maciejkowicka 30
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-503
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8695,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dnia 21.12.2023r. wybrał w zakresie części nr 2 w/w postępowania jako najkorzystniejszą, ofertę Wykonawcy: Messer Polska Sp. z o.o., ul. Maciejkowicka 30,41-503 Chorzów.
Dnia 28.12.2023r. Wykonawca pisemnie złożył informację o odstąpieniu od podpisania umowy.
Z uwagi na brak innych ofert złożonych w zakresie części nr 2 w w/w postępowaniu, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 2 - Dostawa tlenu medycznego sprężonego w butlach wraz z dzierżawą butli.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający zgodnie z art. 255 ust 7 z uwzględnieniem art 263 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48156,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48156,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48156,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252072,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252072,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252072,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Messer Polska Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851-010-93-26
7.3.3) Ulica: ul. Maciejkowicka 30
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-503
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252072,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29106,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29106,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29106,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Messer Polska Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851-010-93-26
7.3.3) Ulica: ul. Maciejkowicka 30
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-503
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29106,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej zadania pn: " Rewitalizacja Miasta Tomaszów Lubelski
- Budowa i przebudowa dróg, poprawa parametrów melioracji szczegółowych z budową nowych przepustów oraz rekultywacja gruntów w ramach operacji Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gm. Mircze
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gmnie Mircze" i "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gmnie Rachanie".
- Zagospodarowanie poscaleniowe - budowa i przebudowa dróg, przebudowa przepustów i poprawa melioracji wodnych w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gminie Rachanie"
- "Modernizacja urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w Tomaszowie Lub."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa gazów medycznych i spożywczych w butlach będących własnością Zamawiającego przez okres 36 miesięcy do SPSK im. prof. Aa Grucy CMKP w Otwocku
- GAZY MEDYCZNE IV
- Dostawa gazów medycznych w butlach na potrzeby COZL.
- Tlen medyczny
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z posadowieniem i najmem zbiornika kriogenicznego dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.