eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki Dolne › Zakup wraz z dostawą środków czystości dla Integracyjnego Centrum Dydaktyczno-Sportowego oraz jednostek zarządzanych.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup wraz z dostawą środków czystości dla Integracyjnego Centrum Dydaktyczno-Sportowego oraz jednostek zarządzanych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Integracyjne Centrum Dydaktyczno-Sportowe

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015633558

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Staszica 2

1.4.2.) Miejscowość: Łomianki Dolne

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAMOWIENIA.PUBLICZNE@ICDS.PL

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.icds.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069127

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-26

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00034087

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.1. Rola zamawiającego

Przed zmianą:
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

Po zmianie:
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.9. Podział obowiązków - zamówienie wspólne

Przed zmianą:

Po zmianie:
Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanego dalej „Zamawiającym” do przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień na zakup usług, dostaw i robót budowlanych w imieniu własnym i na rzecz następujących jednostek organizacyjnych Gminy Łomianki:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 10)

Przed zmianą:

Po zmianie:
przy ul. Staszica 2,

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 10)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Łomianki

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 10)

Przed zmianą:

Po zmianie:
05-092

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 10)

Przed zmianą:

Po zmianie:
mazowieckie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 10)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 10)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Warszawski zachodni

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 10)

Przed zmianą:

Po zmianie:
sp3@lomianki.pl

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 10)

Przed zmianą:

Po zmianie:
https://sp3.edulomianki.pl/

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 11)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Szkoła Podstawowa nr 2 im Ireny Szewińskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Łomiankach

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 11)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Łomianki

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 11)

Przed zmianą:

Po zmianie:
05-092

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 11)

Przed zmianą:

Po zmianie:
mazowieckie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 11)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 11)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Warszawski zachodni

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 11)

Przed zmianą:

Po zmianie:
sp2.dabrowa@edulomianki.pl

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 11)

Przed zmianą:

Po zmianie:
https://sp2.edulomianki.pl/

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 12)

Przed zmianą:

Po zmianie:
przy ul. Staszica 2

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 12)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Łomianki

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 12)

Przed zmianą:

Po zmianie:
05-092

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 12)

Przed zmianą:

Po zmianie:
mazowieckie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 12)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 12)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Warszawski zachodni

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 12)

Przed zmianą:

Po zmianie:
sekretariat@lolomianki.edu.pl

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 12)

Przed zmianą:

Po zmianie:
https://lolomianki.edu.pl/

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 13)

Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Szpitalna j7

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 13)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Łomianki

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 13)

Przed zmianą:

Po zmianie:
05-092

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 13)

Przed zmianą:

Po zmianie:
mazowieckie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 13)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 13)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Warszawski zachodni

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 13)

Przed zmianą:

Po zmianie:
kancelaria@opslomianki.pl

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 13)

Przed zmianą:

Po zmianie:
https://lomianki.pl/ops

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
M. Konopnickiej 65,

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Łomianki

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
05-092

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
mazowieckie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Warszawski zachodni

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
psdl@edulomianki.pl

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
https://psdl.edulomianki.pl/

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Szpitalna 1,

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
łomianki

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
05-092

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
mazowieckie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Warszawski zachodni

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
ps.lomianki@wp.pl

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
https://ps.edulomianki.pl/

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 4)

Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Piaskowa 30,

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 4)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Łomianki

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 4)

Przed zmianą:

Po zmianie:
05-092

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 4)

Przed zmianą:

Po zmianie:
mazowieckie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 4)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 4)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Warszawski zachodni

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 4)

Przed zmianą:

Po zmianie:
przedszkole.dabrowa@op.pl

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 4)

Przed zmianą:

Po zmianie:
https://psd.edulomianki.pl/

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 5)

Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Akinsa 8

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 5)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Łomianki

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 5)

Przed zmianą:

Po zmianie:
05-092

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 5)

Przed zmianą:

Po zmianie:
mazowieckie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 5)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 5)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Warszawski zachodni

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 5)

Przed zmianą:

Po zmianie:
psdl2@edulomianki.pl

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 5)

Przed zmianą:

Po zmianie:
https://ps2dziekanow.edu.pl/

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 6)

Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Akinsa 6,

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 6)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Łomianki

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 6)

Przed zmianą:

Po zmianie:
05-092

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 6)

Przed zmianą:

Po zmianie:
mazowieckie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 6)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 6)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Warszawski zachodni

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 6)

Przed zmianą:

Po zmianie:
spdl@edulomianki.pl

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 6)

Przed zmianą:

Po zmianie:
https://spdl.edulomianki.pl/

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 7)

Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Warszawskiej 73,

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 7)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Łomianki

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 7)

Przed zmianą:

Po zmianie:
05-092

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 7)

Przed zmianą:

Po zmianie:
mazowieckie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 7)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 7)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Warszawski zachodni

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 7)

Przed zmianą:

Po zmianie:
sp1@edulomianki.pl

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 7)

Przed zmianą:

Po zmianie:
https://sp1.edulomianki.pl/

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 8)

Przed zmianą:

Po zmianie:
przy ul. Rolniczej 435,

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 8)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Łomianki

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 8)

Przed zmianą:

Po zmianie:
05-092

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 8)

Przed zmianą:

Po zmianie:
mazowieckie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 8)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 8)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Warszawski zachodni

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 8)

Przed zmianą:

Po zmianie:
sekretariat@spdziekanowpol.szkolnastrona.pl

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 8)

Przed zmianą:

Po zmianie:
https://spdziekanowpol.szkolnastrona.pl/

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 9)

Przed zmianą:

Po zmianie:
przy ul. Strzeleckiej 32,

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 9)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Łomianki

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 9)

Przed zmianą:

Po zmianie:
05-092

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 9)

Przed zmianą:

Po zmianie:
mazowieckie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 9)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 9)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Warszawski zachodni

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 9)

Przed zmianą:

Po zmianie:
wiejska@sp-sadowa.edu.pl

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 9)

Przed zmianą:

Po zmianie:
http://sp-sadowa.szkolnastrona.pl

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 10)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Dwujęzycznymi i Sportowymi w Łomiankach

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 10)

Przed zmianą:

Po zmianie:
118-215-22-70

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 11)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Szkoła Podstawowa nr 2 im Ireny Szewińskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Łomiankach,Szkoła Podstawowa nr 2 im Ireny Szewińskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Łomiankach

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 11)

Przed zmianą:

Po zmianie:
118-214-62-46

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 12)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Liceum Ogólnokształcącego im. Karola Wojtyły w Łomiankach

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 12)

Przed zmianą:

Po zmianie:
118-14-66-612

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 13)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Ośrodek Pomocy Społecznej

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 13)

Przed zmianą:

Po zmianie:
118-074-49-31

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Przedszkole Samorządowe w Dziekanowie Leśnym

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
118-126-24-01

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Przedszkole Samorządowe w Łomiankach

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
118-17-68-394

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 4)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Przedszkole Samorządowe w Dąbrowie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 4)

Przed zmianą:

Po zmianie:
118-126-26-19

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 5)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Przedszkole Samorządowe nr 2 w Dziekanowie Leśnym

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 5)

Przed zmianą:

Po zmianie:
118-216-46-00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 6)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Dziekanowie Leśnym

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 6)

Przed zmianą:

Po zmianie:
118-174-81-38

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 7)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Kownackiej w Łomiankach

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 7)

Przed zmianą:

Po zmianie:
118-149-53-29

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 8)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Szkoła Podstawowa im. Por. A. Pilcha ps. Góra Dolina w Dziekanowie Polskim

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 8)

Przed zmianą:

Po zmianie:
118-15-20-553

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 9)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Szkoła Podstawowa im. Jadwigi i Romana Kobendzów w Sadowej

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 9)

Przed zmianą:

Po zmianie:
118-15-17-108

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.