Ogłoszenie z dnia 2022-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00227140/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów w ramach realizowanego projektu pt. „Dostosowanie oferty ZS w Jedliczu do potrzeb rynku pracy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Armii Krajowej w Jedliczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370007403
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia
1.5.2.) Miejscowość: Jedlicze
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs.jedlicze@idsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsjedlicze.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.powiat.krosno.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów w ramach realizowanego projektu pt. „Dostosowanie oferty ZS w Jedliczu do potrzeb rynku pracy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b1e2356-2479-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00200028/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów w ramach realizowanego projektu pt. „Dostosowanie oferty ZS w Jedliczu do potrzeb rynku pracy”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów w ramach realizowanego projektu pt. „Dostosowanie oferty ZS w Jedliczu do potrzeb rynku pracy”, w ramach Osi Priorytetowej IX, Działania 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227140/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSJedlicze
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów w ramach realizowanego projektu pt. „Dostosowanie oferty ZS w Jedliczu do potrzeb rynku pracy”, w ramach Osi Priorytetowej IX, Działania 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2) Części zamówienia:
Część pierwsza - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu ,,Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC” – dla nauczycieli
Część druga - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu ,,Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC” - dla uczniów
Część trzecia – Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania blach spoinami pachwinowymi metodą MAG I - dla uczniów
Część czwarta - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Operator obsługi suwnic - dla uczniów
Część piąta - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania blach spoinami pachwinowymi metodą TIG I – dla uczniów
Część szósta – „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wózków widłowych –
dla uczniów
3) Miejsce realizacji zamówienia:
Zamawiający nie zapewnia miejsca do realizacji szkolenia.
Zamawiający wymaga, aby miejsce realizacji kursu oddalone było maksymalnie 30 km od Zespołu Szkół im. Armii Krajowej w Jedliczu ul. Tysiąclecia 15, 38-460 Jedlicze. Wykonawca w celu ustalenia faktycznej odległości placówki szkoleniowej od siedziby Zamawiającego, winien posłużyć się pomiarem odległości dostępnym na stronie internetowe https://www.google.pl/maps.
Z uwagi na obecną sytuację epidemiczną w przypadku gdy realizacja zajęć w wyznaczonym miejscu nie będzie możliwa, Zamawiający dopuszcza realizację szkoleń w formie zdalnej, w uzgodnieniu z Zamawiającym, po uprzednim dostarczeniu przez Zamawiającego lub Wykonawcę uzasadnienia przyczyny (w formie pisemnej lub e-mailem), na wybranej przez wykonawcę platformie. Link do transmisji, wykonawca prześle uczestnikom szkolenia najpóźniej na trzy dni przed terminem kursu.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4) Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9
– Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów w ramach realizowanego projektu pt. „Dostosowanie oferty ZS w Jedliczu do potrzeb rynku pracy”, w ramach Osi Priorytetowej IX, Działania 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2) Części zamówienia:
Część pierwsza - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu ,,Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC” – dla nauczycieli
Część druga - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu ,,Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC” - dla uczniów
Część trzecia – Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania blach spoinami pachwinowymi metodą MAG I - dla uczniów
Część czwarta - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Operator obsługi suwnic - dla uczniów
Część piąta - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania blach spoinami pachwinowymi metodą TIG I – dla uczniów
Część szósta – „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wózków widłowych –
dla uczniów
3) Miejsce realizacji zamówienia:
Zamawiający nie zapewnia miejsca do realizacji szkolenia.
Zamawiający wymaga, aby miejsce realizacji kursu oddalone było maksymalnie 30 km od Zespołu Szkół im. Armii Krajowej w Jedliczu ul. Tysiąclecia 15, 38-460 Jedlicze. Wykonawca w celu ustalenia faktycznej odległości placówki szkoleniowej od siedziby Zamawiającego, winien posłużyć się pomiarem odległości dostępnym na stronie internetowe https://www.google.pl/maps.
Z uwagi na obecną sytuację epidemiczną w przypadku gdy realizacja zajęć w wyznaczonym miejscu nie będzie możliwa, Zamawiający dopuszcza realizację szkoleń w formie zdalnej, w uzgodnieniu z Zamawiającym, po uprzednim dostarczeniu przez Zamawiającego lub Wykonawcę uzasadnienia przyczyny (w formie pisemnej lub e-mailem), na wybranej przez wykonawcę platformie. Link do transmisji, wykonawca prześle uczestnikom szkolenia najpóźniej na trzy dni przed terminem kursu.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4) Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9
– Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 16200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów w ramach realizowanego projektu pt. „Dostosowanie oferty ZS w Jedliczu do potrzeb rynku pracy”, w ramach Osi Priorytetowej IX, Działania 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2) Części zamówienia:
Część pierwsza - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu ,,Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC” – dla nauczycieli
Część druga - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu ,,Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC” - dla uczniów
Część trzecia – Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania blach spoinami pachwinowymi metodą MAG I - dla uczniów
Część czwarta - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Operator obsługi suwnic - dla uczniów
Część piąta - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania blach spoinami pachwinowymi metodą TIG I – dla uczniów
Część szósta – „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wózków widłowych –
dla uczniów
3) Miejsce realizacji zamówienia:
Zamawiający nie zapewnia miejsca do realizacji szkolenia.
Zamawiający wymaga, aby miejsce realizacji kursu oddalone było maksymalnie 30 km od Zespołu Szkół im. Armii Krajowej w Jedliczu ul. Tysiąclecia 15, 38-460 Jedlicze. Wykonawca w celu ustalenia faktycznej odległości placówki szkoleniowej od siedziby Zamawiającego, winien posłużyć się pomiarem odległości dostępnym na stronie internetowe https://www.google.pl/maps.
Z uwagi na obecną sytuację epidemiczną w przypadku gdy realizacja zajęć w wyznaczonym miejscu nie będzie możliwa, Zamawiający dopuszcza realizację szkoleń w formie zdalnej, w uzgodnieniu z Zamawiającym, po uprzednim dostarczeniu przez Zamawiającego lub Wykonawcę uzasadnienia przyczyny (w formie pisemnej lub e-mailem), na wybranej przez wykonawcę platformie. Link do transmisji, wykonawca prześle uczestnikom szkolenia najpóźniej na trzy dni przed terminem kursu.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4) Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9
– Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów w ramach realizowanego projektu pt. „Dostosowanie oferty ZS w Jedliczu do potrzeb rynku pracy”, w ramach Osi Priorytetowej IX, Działania 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2) Części zamówienia:
Część pierwsza - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu ,,Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC” – dla nauczycieli
Część druga - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu ,,Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC” - dla uczniów
Część trzecia – Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania blach spoinami pachwinowymi metodą MAG I - dla uczniów
Część czwarta - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Operator obsługi suwnic - dla uczniów
Część piąta - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania blach spoinami pachwinowymi metodą TIG I – dla uczniów
Część szósta – „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wózków widłowych –
dla uczniów
3) Miejsce realizacji zamówienia:
Zamawiający nie zapewnia miejsca do realizacji szkolenia.
Zamawiający wymaga, aby miejsce realizacji kursu oddalone było maksymalnie 30 km od Zespołu Szkół im. Armii Krajowej w Jedliczu ul. Tysiąclecia 15, 38-460 Jedlicze. Wykonawca w celu ustalenia faktycznej odległości placówki szkoleniowej od siedziby Zamawiającego, winien posłużyć się pomiarem odległości dostępnym na stronie internetowe https://www.google.pl/maps.
Z uwagi na obecną sytuację epidemiczną w przypadku gdy realizacja zajęć w wyznaczonym miejscu nie będzie możliwa, Zamawiający dopuszcza realizację szkoleń w formie zdalnej, w uzgodnieniu z Zamawiającym, po uprzednim dostarczeniu przez Zamawiającego lub Wykonawcę uzasadnienia przyczyny (w formie pisemnej lub e-mailem), na wybranej przez wykonawcę platformie. Link do transmisji, wykonawca prześle uczestnikom szkolenia najpóźniej na trzy dni przed terminem kursu.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4) Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9
– Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów w ramach realizowanego projektu pt. „Dostosowanie oferty ZS w Jedliczu do potrzeb rynku pracy”, w ramach Osi Priorytetowej IX, Działania 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2) Części zamówienia:
Część pierwsza - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu ,,Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC” – dla nauczycieli
Część druga - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu ,,Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC” - dla uczniów
Część trzecia – Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania blach spoinami pachwinowymi metodą MAG I - dla uczniów
Część czwarta - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Operator obsługi suwnic - dla uczniów
Część piąta - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania blach spoinami pachwinowymi metodą TIG I – dla uczniów
Część szósta – „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wózków widłowych –
dla uczniów
3) Miejsce realizacji zamówienia:
Zamawiający nie zapewnia miejsca do realizacji szkolenia.
Zamawiający wymaga, aby miejsce realizacji kursu oddalone było maksymalnie 30 km od Zespołu Szkół im. Armii Krajowej w Jedliczu ul. Tysiąclecia 15, 38-460 Jedlicze. Wykonawca w celu ustalenia faktycznej odległości placówki szkoleniowej od siedziby Zamawiającego, winien posłużyć się pomiarem odległości dostępnym na stronie internetowe https://www.google.pl/maps.
Z uwagi na obecną sytuację epidemiczną w przypadku gdy realizacja zajęć w wyznaczonym miejscu nie będzie możliwa, Zamawiający dopuszcza realizację szkoleń w formie zdalnej, w uzgodnieniu z Zamawiającym, po uprzednim dostarczeniu przez Zamawiającego lub Wykonawcę uzasadnienia przyczyny (w formie pisemnej lub e-mailem), na wybranej przez wykonawcę platformie. Link do transmisji, wykonawca prześle uczestnikom szkolenia najpóźniej na trzy dni przed terminem kursu.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4) Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9
– Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów w ramach realizowanego projektu pt. „Dostosowanie oferty ZS w Jedliczu do potrzeb rynku pracy”, w ramach Osi Priorytetowej IX, Działania 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2) Części zamówienia:
Część pierwsza - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu ,,Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC” – dla nauczycieli
Część druga - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu ,,Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC” - dla uczniów
Część trzecia – Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania blach spoinami pachwinowymi metodą MAG I - dla uczniów
Część czwarta - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Operator obsługi suwnic - dla uczniów
Część piąta - „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania blach spoinami pachwinowymi metodą TIG I – dla uczniów
Część szósta – „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wózków widłowych –
dla uczniów
3) Miejsce realizacji zamówienia:
Zamawiający nie zapewnia miejsca do realizacji szkolenia.
Zamawiający wymaga, aby miejsce realizacji kursu oddalone było maksymalnie 30 km od Zespołu Szkół im. Armii Krajowej w Jedliczu ul. Tysiąclecia 15, 38-460 Jedlicze. Wykonawca w celu ustalenia faktycznej odległości placówki szkoleniowej od siedziby Zamawiającego, winien posłużyć się pomiarem odległości dostępnym na stronie internetowe https://www.google.pl/maps.
Z uwagi na obecną sytuację epidemiczną w przypadku gdy realizacja zajęć w wyznaczonym miejscu nie będzie możliwa, Zamawiający dopuszcza realizację szkoleń w formie zdalnej, w uzgodnieniu z Zamawiającym, po uprzednim dostarczeniu przez Zamawiającego lub Wykonawcę uzasadnienia przyczyny (w formie pisemnej lub e-mailem), na wybranej przez wykonawcę platformie. Link do transmisji, wykonawca prześle uczestnikom szkolenia najpóźniej na trzy dni przed terminem kursu.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4) Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9
– Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 11950,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)
Uzasadnienie faktyczne:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)
Uzasadnienie faktyczne:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)
Uzasadnienie faktyczne:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)
Uzasadnienie faktyczne:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)
Uzasadnienie faktyczne:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)
Uzasadnienie faktyczne:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI COACHA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Odnowa biologiczna, Masaże, SPA & Wellness
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.