eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suszec › ROZBUDOWA ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W RUDZICZCE



Ogłoszenie z dnia 2022-02-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W RUDZICZCE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Suszec

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 324493050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suszec.iap.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.suszec.iap.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W RUDZICZCE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73b13584-6194-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068953

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001876/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rudziczce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326420/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4889859,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „ROZBUDOWA ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W RUDZICZCE”, zwanego dalej zamówieniem lub przedmiotem zamówienia, dofinansowanego w ramach programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

W zakres robót objętych w/w przedmiotem zamówienia wchodzi m.in.:
– Rozbudowa kompleksu szkolno- przedszkolnego (o siedem sal lekcyjnych przeznaczonych na potrzeby szkoły, a także o kotłownię, bibliotekę z platformą dla niepełnosprawnych, pomieszczenie socjalne, pomieszczenie pomocnicze, klatkę chodową z windą oraz sanitariaty),
– Zagospodarowanie terenu,
– Układ komunikacji wewnętrznej, miejsca parkingowe wymagane dla tej inwestycji (26Mp + 1Mp NPS),
– Przyłącze kanalizacji sanitarnej, rozbudowa i sieć kanalizacji sanitarnej,
– Przyłącze wody,
– Instalacja kanalizacji deszczowej z separatorem substancji ropopochodnych,
– Przyłącze elektroenergetyczne,
– Oświetlenie zewnętrzne.

W obiekcie należy wykonać instalacje:
- elektryczne w zakresie: Przewodowanie, Zasilanie urządzeń, Tablice i rozdzielnice, Instalacja oświetlenia podstawowego, Instalacja oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, Instalacja oświetlenia zewnętrznego, Instalacja odgromowa i wyrównawcza, Instalacja oddymiania, Przeciwpożarowy wyłącznik prądu;
- teletechniczne w zakresie: wyposażenie serwerowni, montaż instalacji Lan, System sterowania oddymianiem, System telewizji dozorowej CCTV, system sygnalizacji włamania i napadu SSWIN, Instalacja przywoławcza;
- sanitarne w zakresie: instalację wodociągową, instalację wody przeciwpożarowej/hydrantowej, instalację kanalizacji sanitarnej, instalację grzewczą, instalację gazu (w tym system detekcji gazu), kotłownię gazową.

Uwaga!

Zamawiający wyłącza z postępowania: wyposażenie w meble i akcesoria szkolne.
Ofertę należy wycenić zgodnie z zakresem wskazanym w formularzach przedmiaru stanowiących zał. 1.A – 1.D do SWZ!

W ofercie należy uwzględnić również:
- zabezpieczenie istniejącego budynku szkoły i terenu budowy w trakcie prowadzenia robót,
- odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania, np. chodniki, place, drogi, elementy budynku, itp.
- koszty przygotowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót itp.
- koszt rusztowań itp.
- obsługę geodezyjną – wytyczenie oraz pomiar powykonawczy,
- obsługę geotechniczną, wykonanie odkrywek, ocena parametrów geotechnicznych i kontrola nośności gruntu przed właściwymi robotami ziemnymi,
- opłatę za wymagane kontrole, przeglądy, pomiary (np. odbiór kominiarski, badanie wody, UDT, oraz inne wymagane właściwymi przepisami)
- jeśli są wymagane, koszty asysty gestorów sieci,
- koszty związane z utrzymaniem gwarancji udzielonej przez wykonawcę na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym przedmiotem zamówienia (w tym zamontowane urządzenia, materiały, instalacje) i związane z tym niezbędne przeglądy przez osoby uprawnione,
- koszty ewentualnych nadzorów branżowych.

Koszty związane z realizacją w/w zakresu przedmiotu zamówienia, wymienione powyżej, jak również w pkt. 15.3 SWZ, należy skalkulować w cenie ofertowej.

WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY UDZIELIĆ GWARANCJI NA WYKONANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZGODNIE Z PONIŻSZYMI POSTANOWIENIAMI:
- Wykonawca udzieli jednolitej gwarancji na roboty budowlane, urządzenia, materiały, produkty, wyroby, systemy i instalacje, objęte zakresem niniejszego przedmiotu zamówienia, na okres min. 60 miesięcy (w ramach kryterium oceny ofert), niezależnie od rękojmi, licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez wad;
- Wykonawca będzie przeprowadzać w udzielonym okresie gwarancyjnym, BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO, co najmniej 1 raz w każdym roku gwarancyjnym, w ramach wynagrodzenia umownego, wymagane przeglądy gwarancyjne i kompletne czynności konserwacyjne (serwisowe), niezbędne do utrzymania gwarancji udzielonej na kompletny przedmiot zamówienia, w tym m.in. na dostarczone, zamontowane lub zainstalowane w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia urządzenia, materiały, produkty, wyroby, systemy i instalacje. W związku z powyższym, w cenie ofertowej Wykonawca winien uwzględnić koszty przeglądów, koszty wszystkich części i materiałów eksploatacyjnych potrzebnych do przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych i serwisowych itp., z wyłączeniem kosztów części podlegających zużyciu w trakcie eksploatacji;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5862428,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7379999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5862428,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BEN - BUD Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BEN - BUD Janusz Benisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511727309

7.3.3) Ulica: GAJOWA 68

7.3.4) Miejscowość: ŻORY

7.3.5) Kod pocztowy: 44-240

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5862428,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.