Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00052741/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00068690 z dnia 2021-05-31 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa drutu żarzonego do belowania odpadów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZGO Sp. z o.o. w Jarocinie - Wielkopolskie Centrum Recyklingu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251580939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mariusza Małynicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Witaszyczki
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 24 56
1.5.8.) Numer faksu: 62 747 24 56 wew. 109
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgo-jarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo-jarocin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jarocin.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa drutu żarzonego do belowania odpadów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-157e7636-b310-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068690
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010905/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa drutu żarzonego do belowania odpadów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052741/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGO/ZP/9/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 165000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa drutu żarzonego do belowania odpadów w ilości 50 ton o następujących parametrach:
• Drut żarzony, ciągniony na zimno, oliwiony o średnicy: 3,4mm (tolerancja średnicy +/- 0,02 mm), ze stali niestopowej, niskowęglowej C – max 0,12%,
• Wytrzymałość na rozciąganie Rm 370-400 MPa,
• PKWiU 24.34.11.0
• Drut musi spełniać normę PN-EN 10218-2 drut stalowy i wyroby z drutu postanowienia ogólne, PN-EN 10016 walcówka ze stali niestopowej do ciągnięcia i/lub walcowania na zimno. Wymagania dla walcówki ogólnego przeznaczenia.
• Drut pakowany w kręgach 500 – 550 kg, średnica wewnętrzna 450 mm, średnica zewnętrzna minimum 750 mm, wysokość kręgów ok 500 mm
• Minimum 3 dostawy do końca trwania umowy. Po każdorazowym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego
• Dostawa w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego
• Termin realizacji zamówienia 210 dni od podpisania umowy
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
44333000-3 – drut.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje
4.5.3.) Główny kod CPV: 44333000-3 - Drut
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.W przedmiotowym postępowaniu w terminie składanie ofert, tj. do dnia 20.05.2021 r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodziła przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.