eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reszel › Dostawa pomocy edukacyjnych i sprzętu elektronicznego w ramach projektu pn. Akademia talentów



Ogłoszenie z dnia 2021-05-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00068544 z dnia 2021-05-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy edukacyjnych i sprzętu elektronicznego w ramach projektu pn. Akademia talentów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno -Przedszkolny w Reszlu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380440575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. Konopnickiej2, B. Chrobrego 5a

1.5.2.) Miejscowość: Reszel

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-440

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48897550037

1.5.8.) Numer faksu: +48897550037

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3reszel@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.reszel.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sp-reszel.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy edukacyjnych i sprzętu elektronicznego w ramach projektu pn. Akademia talentów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cccb768e-9196-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024973/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pomocy edukacyjnych i sprzętu elektronicznego w ramach projektu pn. Akademia talentów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020 Oś priorytetowa RPWM.02.00.00 Kadry dla gospodarki, Działanie RPWM.02.02.00 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów, Nr Priorytetu Inwestycyjnego: 10i

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026246/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 1 - pomoce dydaktyczne:
a) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ tabela 1,
b) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne, 39162000-5 - Pomoce naukowe, 39162200-7 – pomoce i artykuły edukacyjne, 37524100-8: Gry edukacyjne, 22110000-4 - Drukowane książki, 44812000-5- Farby do celów artystycznych, 39562000-9 - Filc, 34999400-0 - Modele w skali, 30190000-7- Różny sprzęt i artykuły biurowe
2. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta.
3. Dotyczy części 1: wykonawca w ofercie wskaże producenta i model oferowanych produktów i urządzeń, a w przypadku braku możliwości jednoznacznego określenia modelu oferowanego produktu/urządzenia (np. w przypadku gdy oznaczenie obejmuje kilka produktów) oprócz producenta i modelu wskaże także nr katalogowy producenta. Wykonawca zamiast informacji, o których mowa wyżej może wskazać link do strony oferowanych produktów i urządzeń zawierającej kartę techniczną. Powyższy wymóg ma na celu jednoznaczną identyfikację parametrów oferowanych produktów i urządzeń. Brak podania w załączniku nr 1A do SWZ w pkt 1 tabela w kol. 3 nazwy producenta i/ lub modelu i /lub numeru katalogowego i/lub podania linku do strony internetowej oferowanego produktu/urządzenia zawierającej kartę techniczną oferowanych urządzeń i produktów, umożliwiających Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanych produktów i urządzeń spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Zamawiający informuje przedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje także dostarczenie wraz kosztami transportu oraz utylizacji opakowań po dostarczonym przedmiocie zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Wszystkie artykuły, urządzenia, produkty wchodzące w skład części 1 powinny być fabrycznie nowe. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, nie poleasingowy w oryginalnych opakowaniach producenta (zgodnie ze słownikiem PWN oznacza - dopiero co zrobiony, nie używany, nie zniszczony, niedawno nabyty, świeżo powstały, nie refabrykonany).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22110000-4 - Drukowane książki

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

34999400-0 - Modele w skali

37524100-8 - Gry edukacyjne

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

39562000-9 - Filc

44812000-5 - Farby do celów artystycznych

4.5.5.) Wartość części: 23633,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 2 - roboty:
a) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ tabela 2,
b) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne, 39162000-5 - Pomoce naukowe, 34999400-0 - Modele w skali, 37520000-9 - Zabawki,

2. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta.
3. Dotyczy części 2: wykonawca w ofercie wskaże producenta i model oferowanych produktów i urządzeń, a w przypadku braku możliwości jednoznacznego określenia modelu oferowanego produktu/urządzenia (np. w przypadku gdy oznaczenie obejmuje kilka produktów) oprócz producenta i modelu wskaże także nr katalogowy producenta. Wykonawca zamiast informacji, o których mowa wyżej może wskazać link do strony oferowanych produktów i urządzeń zawierającej kartę techniczną. Powyższy wymóg ma na celu jednoznaczną identyfikację parametrów oferowanych produktów i urządzeń. Brak podania w załączniku nr 1B do SWZ w pkt 1 tabela w kol. 3 nazwy producenta i/ lub modelu i /lub numeru katalogowego i/lub podania linku do strony internetowej oferowanego produktu/urządzenia zawierającej kartę techniczną oferowanych urządzeń i produktów, umożliwiających Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanych produktów i urządzeń spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Zamawiający informuje przedmiot zamówienia dla części 2 obejmuje także dostarczenie wraz kosztami transportu oraz utylizacji opakowań po dostarczonym przedmiocie zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Wszystkie artykuły, urządzenia, produkty wchodzące w skład części 2 powinny być fabrycznie nowe. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, nie poleasingowy w oryginalnych opakowaniach producenta (zgodnie ze słownikiem PWN oznacza - dopiero co zrobiony, nie używany, nie zniszczony, niedawno nabyty, świeżo powstały, nie refabrykonany).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34999400-0 - Modele w skali

37520000-9 - Zabawki

39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.5.) Wartość części: 45898,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 3 - sprzęt elektroniczny:
a) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ tabela 3,
b) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne, 32322000-6 Urządzenia multimedialne; 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego; 30213200-7 - Komputer tablet, 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne, 39162000-5 pomoce naukowe, 38510000-3: Mikroskopy, 39162200-7 – pomoce i artykuły edukacyjne, 32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe, 32343000-9: Wzmacniacze
2. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta.
3. Dotyczy części 3: wykonawca w ofercie wskaże producenta i model oferowanych produktów i urządzeń, a w przypadku braku możliwości jednoznacznego określenia modelu oferowanego produktu/urządzenia (np. w przypadku gdy oznaczenie obejmuje kilka produktów) oprócz producenta i modelu wskaże także nr katalogowy producenta. Wykonawca zamiast informacji, o których mowa wyżej może wskazać link do strony oferowanych produktów i urządzeń zawierającej kartę techniczną. Powyższy wymóg ma na celu jednoznaczną identyfikację parametrów oferowanych produktów i urządzeń. Brak podania w załączniku nr 1C do SWZ w pkt 1 tabela w kol. 3 nazwy producenta i/ lub modelu i /lub numeru katalogowego i/lub podania linku do strony internetowej oferowanego produktu/urządzenia zawierającej kartę techniczną oferowanych urządzeń i produktów, umożliwiających Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanych produktów i urządzeń spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. Zamawiający informuje przedmiot zamówienia dla części 1-3 obejmuje także dostarczenie wraz kosztami transportu oraz utylizacji opakowań po dostarczonym przedmiocie zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru przedmiotu zamówienia.
5. Wszystkie artykuły, urządzenia, produkty wchodzące w skład części 3 powinny być fabrycznie nowe. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, nie poleasingowy w oryginalnych opakowaniach producenta (zgodnie ze słownikiem PWN oznacza - dopiero co zrobiony, nie używany, nie zniszczony, niedawno nabyty, świeżo powstały, nie refabrykonany).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

32343000-9 - Wzmacniacze

38510000-3 - Mikroskopy

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 83707,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28338,94

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49009,70

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28338,94

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diverti Grażyna Tomaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381649202

7.3.3) Ulica: ul. Cieszyńska 362

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28338,94

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54554,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54554,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54554

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „AKCES” Zdzisława Kurzyca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790026893

7.3.3) Ulica: Graniczna 7

7.3.4) Miejscowość: Baranowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-081

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54554,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91140,54

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102503,28

2021-05-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.