Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00046211/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali komunalnych będących własnością Miasta Słupsk zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771285155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 4
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgm_slupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie Nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont lokali komunalnych będących własnością Miasta Słupsk zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b29bd21c-8427-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043206/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont lokali komunalych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046211/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/DIT/P/RB/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 691454,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1 – lokale Poniatowskiego 15/10, Mochnackiego 8/57Zakres prac obejmuje między innymi:
1) Poniatowskiego 15/10
- przebudowa instalacji kanalizacyjnej, elektrycznej
- demontaż instalacji gazowej
- wymiana urządzeń sanitarnych
- wykonanie c.w.u.
- wymiana podkładów i okładzin ścian, podłóg i sufitów
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty towarzyszące związane z: wywozem i utylizacją gruzu oraz urządzeń pochodzących z demontażu, wykonaniem prób szczelności i badań instalacji potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, uzyskaniem pozytywnej opinii kominiarskiej, przywróceniem do stanu pierwotnego elementów w częściach wspólnych budynku uszkodzonych w trakcie prowadzonych prac remontowych
2) Mochnackiego 8/57
- przebudowa instalacji kanalizacyjnej, elektrycznej i gazowej
- wymiana urządzeń sanitarnych
- przebudowa instalacji wodnej i c.w.u. i c.o.
- wymiana podkładów i okładzin ścian, podłóg i sufitów
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty towarzyszące związane z: wywozem i utylizacją gruzu oraz urządzeń pochodzących z demontażu, wykonaniem prób szczelności i badań instalacji potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, uzyskaniem pozytywnej opinii kominiarskiej, przywróceniem do stanu pierwotnego elementów w częściach wspólnych budynku uszkodzonych w trakcie prowadzonych prac remontowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 131997,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2 lokale – Niemcewicza 5/8, Niemcewicza 5/20, Niemcewicza 17a/2, Wolności 15/8Zakres prac obejmuje między innymi:
1) Niemcewicza 5/8
- przebudowa ścianek działowych w konstrukcji lekkiej w celu wydzielenia samodzielnego pomieszczenia łazienki
- przebudowa instalacji kanalizacyjnej, elektrycznej i gazowej
- zmiana sposobu ogrzewania z piecowego na c.o. zasilanego z kotła gazowego
- modernizacja instalacji wodnej i c.w.u.
- wymiana urządzeń sanitarnych
- wymiana podkładów i okładzin ścian, podłóg i sufitów
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty towarzyszące związane z: wywozem i utylizacją gruzu oraz urządzeń pochodzących z demontażu, wykonaniem prób szczelności i badań instalacji potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, uzyskaniem pozytywnej opinii kominiarskiej, przywróceniem do stanu pierwotnego elementów w częściach wspólnych budynku uszkodzonych w trakcie prowadzonych prac remontowych
2) Niemcewicza 5/20
- przebudowa ścianek działowych w konstrukcji lekkiej w celu wydzielenia samodzielnego pomieszczenia łazienki
- przebudowa instalacji kanalizacyjnej, elektrycznej i gazowej
- zmiana sposobu ogrzewania z piecowego na c.o. zasilanego z kotła gazowego
- modernizacja instalacji wodnej i c.w.u.
- wymiana urządzeń sanitarnych
- wymiana podkładów i okładzin ścian, podłóg i sufitów
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty towarzyszące związane z: wywozem i utylizacją gruzu oraz urządzeń pochodzących z demontażu, wykonaniem prób szczelności i badań instalacji potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, uzyskaniem pozytywnej opinii kominiarskiej, przywróceniem do stanu pierwotnego elementów w częściach wspólnych budynku uszkodzonych w trakcie prowadzonych prac remontowych
3) Niemcewicza 17a/2,
- wzmocnienie ścian i nadproży w miejscach widocznych spękań, odcinkowa wymiana tynków wewnętrznych
- przebudowa instalacji kanalizacyjnej, elektrycznej i gazowej
- wymiana urządzeń sanitarnych
- przebudowa instalacji wodnej i c.w.u. i c.o.
- wymiana podkładów i okładzin ścian, podłóg i sufitów
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty towarzyszące związane z: wywozem i utylizacją gruzu oraz urządzeń pochodzących z demontażu, wykonaniem prób szczelności i badań instalacji potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, uzyskaniem pozytywnej opinii kominiarskiej, przywróceniem do stanu pierwotnego elementów w częściach wspólnych budynku uszkodzonych w trakcie prowadzonych prac remontowych
4) Wolności 15/8
- przebudowa ścianek działowych w konstrukcji lekkiej w celu wydzielenia samodzielnego pomieszczenia łazienki
- przebudowa instalacji kanalizacyjnej i gazowej
- sprawdzenie instalacji elektrycznej wraz z wymianą wyłączników i gniazd wtykowych
- zmiana sposobu ogrzewania z piecowego na c.o. zasilanego z kotła gazowego
- modernizacja instalacji wodnej i c.w.u.
- wymiana urządzeń sanitarnych
- wymiana podkładów i okładzin ścian, podłóg i sufitów
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty towarzyszące związane z: wywozem i utylizacją gruzu oraz urządzeń pochodzących z demontażu, wykonaniem prób szczelności i badań instalacji potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, uzyskaniem pozytywnej opinii kominiarskiej, przywróceniem do stanu pierwotnego elementów w częściach wspólnych budynku uszkodzonych w trakcie prowadzonych prac remontowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 310878,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 3 lokale – M.C. Skłodowskiej 6/7, Szarych Szeregów 7/5, Szarych Szeregów 7/14, M.C. Skłodowskiej 11/1aZakres prac obejmuje między innymi:
1) M.C. Skłodowskiej 6/7:
- przebudowa ścianek działowych w konstrukcji lekkiej w celu wydzielenia samodzielnego pomieszczenia łazienki
- przebudowa instalacji wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej i gazowej
- zmiana sposobu ogrzewania z piecowego na c.o. zasilanego z kotła gazowego
- wykonanie instalacji c.w.u.
- wymiana urządzeń sanitarnych
- wymiana podkładów i okładzin ścian, podłóg i sufitów
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty towarzyszące związane z: wywozem i utylizacją gruzu oraz urządzeń pochodzących z demontażu, wykonaniem prób szczelności i badań instalacji potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, uzyskaniem pozytywnej opinii kominiarskiej, przywróceniem do stanu pierwotnego elementów w częściach wspólnych budynku uszkodzonych w trakcie prowadzonych prac remontowych
2) Szarych Szeregów 7/5
- przebudowa ścianek działowych w konstrukcji lekkiej w celu wydzielenia samodzielnego pomieszczenia łazienki
- przebudowa instalacji kanalizacyjnej i gazowej
- sprawdzenie instalacji elektrycznej wraz z wymianą wyłączników i gniazd wtykowych
- zmiana sposobu ogrzewania z piecowego na c.o. zasilanego z kotła gazowego
- modernizacja instalacji wodnej i c.w.u.
- wymiana urządzeń sanitarnych
- wymiana podkładów i okładzin ścian, podłóg i sufitów
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty towarzyszące związane z: wywozem i utylizacją gruzu oraz urządzeń pochodzących z demontażu, wykonaniem prób szczelności i badań instalacji potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, uzyskaniem pozytywnej opinii kominiarskiej, przywróceniem do stanu pierwotnego elementów w częściach wspólnych budynku uszkodzonych w trakcie prowadzonych prac remontowych
3) Szarych Szeregów 7/14,
- przebudowa ścianek działowych w konstrukcji lekkiej w celu wydzielenia samodzielnego pomieszczenia łazienki
- przebudowa instalacji elektrycznej, kanalizacyjnej i gazowej
- zmiana sposobu ogrzewania z piecowego na c.o. zasilanego z kotła gazowego
- modernizacja instalacji wodnej i c.w.u.
- wymiana urządzeń sanitarnych
- wymiana podkładów i okładzin ścian, podłóg i sufitów
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty towarzyszące związane z: wywozem i utylizacją gruzu oraz urządzeń pochodzących z demontażu, wykonaniem prób szczelności i badań instalacji potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, uzyskaniem pozytywnej opinii kominiarskiej, przywróceniem do stanu pierwotnego elementów w częściach wspólnych budynku uszkodzonych w trakcie prowadzonych prac remontowych
4) M.C. Skłodowskiej 11/1a
- przebudowa instalacji wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej
- demontaż instalacji gazowej
- wymiana urządzeń sanitarnych
- wykonanie c.w.u.
- wymiana podkładów i okładzin ścian, podłóg i sufitów
- wymiana stolarki drzwiowej
- roboty towarzyszące związane z: wywozem i utylizacją gruzu oraz urządzeń pochodzących z demontażu, wykonaniem prób szczelności i badań instalacji potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, uzyskaniem pozytywnej opinii kominiarskiej, przywróceniem do stanu pierwotnego elementów w częściach wspólnych budynku uszkodzonych w trakcie prowadzonych prac remontowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 248578,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 255 ust.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116421,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134473,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 255 ust.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296927,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296927,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 255 ust.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233265,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233265,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawy dań gotowych świeżych (wyrobów garmażeryjnych).
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Utrzymanie zieleńców na terenie cmentarzy komunalnych przy ul. W. Szymborskiej oraz przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku wraz z mogiłami wojennymi
- Świadczenie usług czynnej ochrony w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych
- Wykonanie grobów murowanych na cmentarzach komunalnych w Słupsku.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.