eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa i montaż parkingowego systemu kontroli dostępu w ramach realizacji zadania inwestycyjnego z Budżetu Obywatelskiego



Ogłoszenie z dnia 2021-05-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00068396 z dnia 2021-05-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż parkingowego systemu kontroli dostępu w ramach realizacji zadania inwestycyjnego z Budżetu Obywatelskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA, REPREZENTOWANE PRZEZ DYREKTORA ZAKŁADU BUDZETOWEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY W DZIELNICY TARGÓWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145972096

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: u.budaszewska@osirtargowek.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: osirtargowek.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.osirtargowek.waw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż parkingowego systemu kontroli dostępu w ramach realizacji zadania inwestycyjnego z Budżetu Obywatelskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a95737b-9133-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000920/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż parkingowego systemu kontroli dostępu w ramach realizacji projektu z budżetu obywatelskiego pn. Parkuj i pływaj na Pływalni Polonez (Ośrodek Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Targówek)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027059/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 03/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadaniem projektowanego systemu jest umożliwienie skorzystania z przestrzeni parkingowej dwóm kategoriom klientów: klienci stali (abonenci, posługujący się kartami zbliżeniowymi), klienci rotacyjni (kierowcy/goście posługujący się jednorazowymi nośnikami zapewniającymi pobyt na parkingu).
Zakłada się dostępność parkingów 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
Pobór opłat będzie możliwy na recepcji w kasach ręcznych, kasie automatycznej oraz terminalu wyjazdowym. System ma zapewnić tworzenie zróżnicowanego taryfikatora z uwzględnieniem zróżnicowanej stawki godzinowej w zależności od dnia roboczego, święta, dnia tygodnia, czasu i długości postoju, okna (przedziału) godzinowego.
System ma mieć możliwość edycji parametrów przez operatora parkingu - czasu wolnego bez opłat z wyodrębnieniem niezależnych od siebie parametrów: czasu wolnego na przejazd, oraz czasu wolnego na wyjazd po dokonaniu opłaty za postój. W przypadku pojazdów kategorii rotacyjnej - system zapewni możliwość swobodnego przejazdu przez parking, bez konieczności podjęcia jakichkolwiek czynności w punktach poboru opłat - swobodnego wyjazdu z parkingu w przypadku nie przekroczenia czasu wolnego na przejazd.
Połączenie interkomowe z obsługą parkingu ma być możliwe z każdego terminala. Obsługa parkingu będzie mogła nawiązać połączenie głosowe z każdym z urządzeń parkingowych za pośrednictwem GUI systemu parkingowego.
Każdorazowe otwarcie szlabanu przez obsługę, wymaga podanie stosownego powodu/komentarza. System ma odnotowywać takie zdarzenia wraz z datą i godziną wystąpienia oraz nazwą użytkownika który je wykonał. Wytworzony w ten sposób raport będzie dostępny w systemie na żądanie osoby uprawnionej.
Wykupienie zgubionego biletu przez użytkownika parkingu odbywa się w 2 recepcjach zamawiającego w kasach ręcznych, w terminalu wyjazdowym, kasie automatycznej. Zamawiający wymaga aby system umożliwiał wykupienie „zgubionego biletu” lub „wygenerowanie opłaty” za zgubiony bilet bezpośrednio w terminalu wyjazdowym lub kasie automatycznej. Poprzez „wygenerowanie opłaty” Zamawiający rozumie funkcję, dzięki której obsługa parkingu z poziomu systemu zarządzającego „wysyła do terminala” kwotę do zapłaty bez fizycznego drukowania biletu. Komunikat z kwotą do zapłaty ukazuje się na ekranie terminala i wówczas klient może dokonać opłaty. Koszt zgubionego biletu zostanie ustalony ryczałtowo przez Zamawiającego. Podczas procedury płatności klient otrzyma potwierdzenie płatności.
Logowanie do systemu w punkcie obsługi klienta i każdym innym odbywa się poprzez podanie nazwy użytkownika i hasła. System zapewnia możliwość tworzenia i edycji dowolnej ilości „Grup użytkowników” różnicując indywidualny poziom uprawnień dla każdej z grup, oraz dowolnej ilości „Użytkowników” przypisując ich do utworzonych grup - tym samym ograniczając lub nadając właściwe uprawnienia operatorom systemu parkingowego.
Instalowany system jest modułowy, zapewniając jego wysoką skalowalność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34996300-8 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34926000-4 - Sprzęt do kontroli parkingów samochodowych

51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249994,13

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249994,13

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249994,13

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Faac Polska sp. z o.o.

7.3.3) Ulica: Kopijników 12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-274

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane, wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249994,13

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

2021-05-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.