Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00662525/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego do Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W DOŁHOBYCZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 951157567
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Usługowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Dołhobyczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-540
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846532023
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gzukdolhobyczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dolhobyczow.zakladkomunalny.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1dcc06ad-5774-4503-aab2-9c69b03d54c51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego do Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dcc06ad-5774-4503-aab2-9c69b03d54c5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00068388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662525
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZUK.26.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1.Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa oleju napędowego do Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w 2025 roku”.
4.2.Wykonawca zapewni dostawę 32 000 litrów oleju napędowego do Gminnego zakładu Usług Komunalnych w Dołhobyczowie w ilości nie większej niż 2500 litrów jednorazowo.
Olej będący przedmiotem dostawy powinien spełniać wymagania normy PN-EN 590+A1:2017-06.
Wykonawca zaakceptuje warunki płatności – 30 dni od daty dostawy i wystawienia faktury.
Wykonawca dostarczy przy każdej dostawie dokument potwierdzający spełnianie parametrów fizykochemicznych oleju napędowego.
Wykonawca zagwarantuje termin realizacji zamówienia maksymalnie do 72 godzin od złożenia zamówienia telefonicznego przez Zamawiającego oraz zobowiązuje się do poinformowania Zamawiającego o terminie i godzinie dostawy, która musi zawierać się w przedziale czasowym między godz. 7:30-15:30 w dni robocze.
(Kryterium punktowane prze wyborze oferty)
Ustalona cena może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu wskaźnikiem wynikającym ze zmiany cen oleju napędowego u producenta obowiązujących w dniu dostawy.
Sumaryczna wielkość dostaw oleju napędowego może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb, nie więcej niż+ -20%.
Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, wydana przez Prezesa Urzędu regulacji Energetyki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petrodom Paliwa Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223011428
7.3.3) Ulica: Sidorska 61
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PETRODOM PALIWA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PETRODOM PALIWA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliwa do samochodów służbowych
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych do służbowych środków transportu Parku Narodowego Gór Stołowych z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji.
- Dostawa paliw płynnych: oleju napędowego, etyliny bezołowiowej Pb 95 na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o."
- Zakup oleju napędowego do samochodów służbowych Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu
- Zakup oleju napędowego i benzyny, usługa myjni oraz przejazdy autostradą dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Sukcesywne bezgotówkowe tankowanie samochodów - ambulansów Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.