eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nag³owicePrzebudowy i remonty dróg na terenie Gminy Nag³owice w 2021r



Og³oszenie z dnia 2021-05-28


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00068380 z dnia 2021-05-28

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowy i remonty dróg na terenie Gminy Nag³owice w 2021r

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nag³owice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010398

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Miko³aja Reja 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nag³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 38 145 67

1.5.8.) Numer faksu: 41 38 145 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naglowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.naglowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowy i remonty dróg na terenie Gminy Nag³owice w 2021r

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5404faa2-bf85-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00068380

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00009853/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Przebudowy i remonty dróg na terenie Gminy Nag³owice w 2021r

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://naglowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://naglowice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2.W niniejszym postêpowaniu ofertê oraz o¶wiadczenia i dokumenty sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem https://naglowice.ezamawiajacy.pl
3. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne ewentualne dokumenty i o¶wiadczenia sk³ada siê - w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy – za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://naglowice.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja” lub na adres e-mail: gmina@naglowice.pl
4. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne ewentualne dokumenty i o¶wiadczenia które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu dokumentów przekazywanym na adresy e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adresy e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu dokumentów przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
5. Ogólne zasady korzystania z Platformy
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie https://naglowice.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
8. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych
z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platformy tel. +48 22 257 22 24 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
9. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
11. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a). Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nag³owice ul. Miko³aja Reja 9,28-362 Nag³owice reprezentowana przez Wójta Gminy , tel. 041 38 145-67 fax. 041 145-67 , email: gmina@naglowice.pl
b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nag³owice, ul. Miko³aja Reja 9, 28-362 Nag³owice jest Pan Sylwester Cie¶la ul. Ko¶ciuszki 11/110, 25-310 Kielce, który jest dostêpny pod adresem e-mail: mail: iod@czi24.pl
c). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn:
„Przebudowy i remonty dróg na terenie Gminy Nag³owice w 2021r "
d). odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.);
e). Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata – przez okres wymagany przepisami prawa.;
f). obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy pzp;
g). w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h). posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(Uwaga: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
(Uwaga: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego)
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i). nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 343995,27 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 8

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

czê¶æ 1) Remont drogi gminnej Nr 351009T Rejowiec- Nag³owice obejmuje:
a) Remont drogi gminnej Nr 351009T Rejowiec- Nag³owice na odcinku d³ugo¶ci 126 m
Zakres robót obejmuje m.in.:
- wykonanie rozbiórki nawierzchni bitumicznej mechanicznie
- wykonanie rozbiórki podbudowy z kruszywa gr. 15 cm
-wykonanie robót zwi±zanych z usuniêciem korzeni drzew
- wykonanie robót ziemnych zwi±zanych z odtworzeniem warstw konstrukcyjnych
- wykonanie podbudowy warstw± kruszywa stabilizowanego mechanicznie grubo¶ci 25 cm
- wykonanie górnej podbudowy z kruszywa ³amanego gr. 16 cm
-wykonanie warstwy bitumicznej wi±¿±cej grubo¶ci 3 cm
- wykonanie warstwy bitumicznej ¶cieralnej grubo¶ci 4 cm
-wykonanie zabezpieczenia krawêdzi nawierzchni bitumicznej kruszywem ³amanym

b) Remont drogi gminnej Nr 351009T Rejowiec- Nag³owice- naprawa uszkodzeñ nawierzchni
Zakres robót obejmuje m.in.:
-wykonanie rozbiórki zniszczonej nawierzchni bitumicznej
- rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego mechanicznie
-roboty ziemne zwi±zane z wykonaniem koryta
- wykonanie podbudowy z kruszyw, warstwa dolna grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 30 cm
-wykonanie podbudowy z kruszyw, warstwa górna grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 16 cm
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa wi±¿±ca o grubo¶ci 5 cm
- skropienie nawierzchni drogowej asfaltem
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa ¶cieralna o grubo¶ci 4 cm
- wykonanie poboczy z kruszywa stabilizowanego gr. 8 cm szeroko¶ci 0,50m
Opis oraz szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w dokumentacji technicznej stanowi±cej za³±cznik nr 8 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 66555,43 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria oceny (wyboru) oferty

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej przez Wykonawcê rêkojmi za wady i gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2) Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Rejowiec
Zakres robót obejmuje m.in.:
- ¶cinanie poboczy mechanicznie grubo¶ci do 10 cm, ¶ciêcie poboczy gruntowych na szeroko¶ci 1 m
- Wyrównanie istniej±cej podbudowy t³uczniem sortowanym, zagêszczenie mechaniczne, ¶rednia grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu do 10 cm
- wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie warstwa górna, grubo¶æ po zagêszczeniu 8 cm
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa ¶cieralna o grubo¶ci 5 cm
- wykonanie podbudowy z kruszyw, grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 8 cm- pobocza szeroko¶ci 0,5m
- Plantowanie poboczy ziemnych szeroko¶æ 0,2m obustronnie
Opis oraz szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w dokumentacji technicznej stanowi±cej za³±cznik nr 8 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 29858,25 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria oceny (wyboru) oferty

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej przez Wykonawcê rêkojmi za wady i gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 3)Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Nowa Wie¶
Zakres robót obejmuje m.in.:
- ¶cinanie poboczy mechanicznie grubo¶ci do 10 cm, ¶ciêcie poboczy gruntowych na szeroko¶ci 1 m
- Wyrównanie istniej±cej podbudowy t³uczniem sortowanym, zagêszczenie mechaniczne, ¶rednia grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu do 15 cm
- wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie warstwa górna, grubo¶æ po zagêszczeniu 10 cm
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa ¶cieralna o grubo¶ci 5 cm
- wykonanie podbudowy z kruszyw, grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 8 cm- pobocza szeroko¶ci od 0,25 do 0,5m
Opis oraz szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w dokumentacji technicznej stanowi±cej za³±cznik nr 8 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 37190,90 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria oceny (wyboru) oferty

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej przez Wykonawcê rêkojmi za wady i gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 4) Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Trzciniec Zakres robót obejmuje m.in.:
-¶cinanie poboczy mechanicznie grubo¶ci do 10 cm, ¶ciêcie poboczy gruntowych na szeroko¶ci 1 m
- Wyrównanie istniej±cej podbudowy t³uczniem sortowanym, zagêszczenie mechaniczne, ¶rednia grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu do 15 cm -wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie warstwa górna, grubo¶æ po zagêszczeniu 8 cm
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa ¶cieralna o grubo¶ci 5 cm
- wykonanie podbudowy z kruszyw, grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 8 cm- pobocza szeroko¶ci 0,25 m
Opis oraz szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w dokumentacji technicznej stanowi±cej za³±cznik nr 8 do SWZ

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 53268,98 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria oceny (wyboru) oferty

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej przez Wykonawcê rêkojmi za wady i gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 5) Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Cierno ¯abieniec
Zakres robót obejmuje m.in.:
- Roboty ziemne zwi±zane z przeprofilowaniem istniej±cej zniszczonej podbudowy oraz poboczy
- wykonanie podbudowy z kruszywa ³amanego 0-63 grubo¶ci 15cm
- wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie warstwa górna gr. 10cm
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa ¶cieralna o grubo¶ci 5 cm
- wykonanie podbudowy z kruszyw, grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 8 cm- pobocza szeroko¶ci 0,5 m
Opis oraz szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w dokumentacji technicznej stanowi±cej za³±cznik nr 8 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 68444,92 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria oceny (wyboru) oferty

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej przez Wykonawcê rêkojmi za wady i gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 6) Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Warzyn Pierwszy
- Roboty ziemne zwi±zane z wykonaniem koryta pod konstrukcje drogi oraz ¶ciêcie zawy¿onych poboczy
- wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa ³amanego 31,5-63mm stabilizowanego mechanicznie grubo¶ci 25cm
- wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie warstwa górna gr. 16cm
- skropienie emulsja drogowa szybkorozpadow±
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa ¶cieralna o grubo¶ci 6 cm
- wykonanie podbudowy z kruszyw, grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 8 cm- pobocza szeroko¶ci 0,25 m
Opis oraz szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w dokumentacji technicznej stanowi±cej za³±cznik nr 8 do SWZ

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 59955,45 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria oceny (wyboru) oferty

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej przez Wykonawcê rêkojmi za wady i gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 7) Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Nag³owice
- ¶cinanie poboczy mechanicznie grubo¶ci do 10 cm, ¶ciêcie poboczy gruntowych na szeroko¶ci 1 m
- Wyrównanie istniej±cej podbudowy t³uczniem sortowanym, zagêszczenie mechaniczne, ¶rednia grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu do 15 cm
- wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie warstwa górna, grubo¶æ po zagêszczeniu 8 cm
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa ¶cieralna o grubo¶ci 5 cm
- wykonanie podbudowy z kruszyw, grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 8 cm- pobocza szeroko¶ci 0,25 m
- Plantowanie poboczy ziemnych szeroko¶æ 0,2m obustronnie
Opis oraz szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w dokumentacji technicznej stanowi±cej za³±cznik nr 8 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 12416,85 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria oceny (wyboru) oferty

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej przez Wykonawcê rêkojmi za wady i gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 8) Przebudowa drogi dojazdowej do pól w miejscowo¶ci Trzciniec
- ¶cinanie poboczy mechanicznie grubo¶ci do 10 cm, ¶ciêcie poboczy gruntowych na szeroko¶ci 1 m
- Wyrównanie istniej±cej podbudowy t³uczniem sortowanym, zagêszczenie mechaniczne, ¶rednia grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu do 10 cm
- wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie warstwa górna, grubo¶æ po zagêszczeniu 8 cm
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa ¶cieralna o grubo¶ci 5 cm
- wykonanie podbudowy z kruszyw, grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 8 cm- pobocza szeroko¶ci 0,5 m
Opis oraz szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w dokumentacji technicznej stanowi±cej za³±cznik nr 8 do SWZ

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 95423,40 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria oceny (wyboru) oferty

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej przez Wykonawcê rêkojmi za wady i gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki w zakresie:
1.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
a) Wykonawca winien wykazaæ, i¿ jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 100 000,00 z³

1.2. zdolno¶ci technicznej i zawodowej
1.2.1. wykonawca winien wykazaæ wykonanie:
a) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej:
- jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie, przebudowie b±d¼ remoncie odcinka drogi o d³ugo¶ci minimum 100 m

1.2.2. wykonawca winien wykazaæ, i¿ dysponuje:
a) minimum jedn± osob±, która bêd± pe³niæ funkcjê kierownika budowy (robót), posiadaj±c± niezbêdne do wykonania niniejszego zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej (lub inne odpowiadaj±ce - wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wymaga ni¿ej wymienionych dokumentów:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzony/a nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego/jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci
c) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci
d) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp , w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy pzp
2. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast za¶wiadczeñ, o których mowa w pkt. 1 lit. b i c lub odpisu albo informacji którym mowa w pkt. 1 lit. a - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
b) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
4. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt.1, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt. 3 stosuje siê.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 100 000,00 z³

b) wykaz robót budowlanych spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdz. V pkt. 1 ppkt. 1.2.1 lit a) SWZ (tj. wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie przebudowie b±d¼ remoncie odcinka drogi o d³ugo¶ci minimum 100 m.) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotu na rzecz którego roboty te zosta³y wykonane – sporz±dzony wg za³±cznika nr 5 do SWZ. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, przedmiotowy wykaz winien dotyczyæ robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia, kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania niniejszego zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj.:
- minimum jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy (robót), posiadaj±c± niezbêdne do wykonania niniejszego zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej - sporz±dzony wg za³±cznika nr 6 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Je¿eli zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia
z postêpowania, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
6. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu ofert, które roboty budowlane b±d¼ us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana:
a) klêskami ¿ywio³owymi;
b) warunkami atmosferycznymi uniemo¿liwiaj±cymi prowadzenie robót budowlanych, w tym przeprowadzenia prób i sprawdzeñ, dokonanie odbiorów - to jest wyst±pienie
¶redniodobowej temperatury poni¿ej minus 5 stopni Celsjusza w okresie d³u¿szym ni¿ 10 dni lub opadów atmosferycznych, których wyst±pienie spowoduje uniemo¿liwienie prowadzenia robót budowlanych, co zostanie potwierdzone przez Inspektora nadzoru inwestorskiego.
c) wyst±pieniem w trakcie realizacji robót niewypa³ów lub niewybuchów
d) wyst±pieniem w trakcie realizacji robót wykopalisk archeologicznych,
e) wstrzymaniem realizacji umowy przez Zamawiaj±cego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy;
f) przekroczeniem okre¶lonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, itp. z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy;
g) odmow± wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ
z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
h) konieczno¶ci± zmian lub aktualizacji dokumentów udostêpnionych przez zamawiaj±cego,
o czas niezbêdny do ich zmiany lub aktualizacji
i) si³± wy¿sz± uniemo¿liwiaj±c± wykonanie przedmiotu umowy
j) gdy zaistniej± przyczyny niezale¿ne od dzia³ania Stron umowy, których przy zachowaniu wszelkich nale¿nych ¶rodków nie mo¿na unikn±æ ani im zapobiec
k) napotkaniem przez Wykonawcê lub Zamawiaj±cego okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia i niezale¿nych od nich np. przed³u¿enie siê procedury przetargowej w tym z powodu wniesienia odwo³añ podczas postêpowania przetargowego maj±cych wp³yw na termin zawarcia niniejszej umowy, wyst±pienia zjawisk zwi±zanych z dzia³aniami osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie prac, zmian przepisów prawa polskiego albo prawa wspólnotowego
2). Okoliczno¶ci, o których mowa w powy¿szym pkt. 1). musz± byæ odnotowane w dzienniku budowy oraz musz± byæ udokumentowane stosownymi protoko³ami podpisanymi przez, kierownika budowy (robót), inspektora nadzoru inwestorskiego i zaakceptowane przez Zamawiaj±cego.
3). W przedstawionych w powy¿szym pkt. 1). okoliczno¶ciach na podstawie, których wyst±pi± opó¼nienia w realizacji przedmiotu umowy, strony ustal± nowe terminy, z tym ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi przerwy lub przestoju.
4). Pozosta³e dopuszczalne zmiany umowy:
a) wyd³u¿enie okresu gwarancji lub rêkojmi, o dowolny okres;
b) zmiana spowodowana wprowadzaniem robót zamiennych,
c) dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany sposobu rozliczania umowy lub terminów i sposobu dokonywania p³atno¶ci wynikaj±cych z wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy
d) wynagrodzenie za przedmiot umowy okre¶lone w umowie mo¿e podlegaæ zmianom
w nastêpuj±cych przypadkach:
- w przypadku gdy zmiany bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, np. Wykonawca wprowadzi specjalny rabat lub gdy konieczna bêdzie zmiana sposobu realizacji niniejszej umowy np. ze wzglêdu na zmianê przepisów prawa i wytycznych, okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie podpisania umowy, która spowoduje konieczno¶æ zaniechania realizacji czê¶ci robót (niewykonanie ich w trakcie umowy) - w takich przypadkach warto¶æ umowy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu;
- w przypadku urzêdowych zmian w obowi±zuj±cych przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT
e) Wykonawca mo¿e proponowaæ zmianê osób maj±cych pe³niæ okre¶lone funkcje
w realizacji zamówienia na inne legitymuj±ce siê równowa¿nym wykszta³ceniem spe³niaj±cym wymogi SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-14 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://naglowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-14 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-13

2021-05-28 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.