eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi FirlejDostawa materiałów do poprawy jakości dróg gminnych



Ogłoszenie z dnia 2022-02-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów do poprawy jakości dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Firlej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Firlej

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-136

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 818575041

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@firlej.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.firlej.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

firlej.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów do poprawy jakości dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3996a7b0-6e01-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005012/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów na potrzeby remontu dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005800/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BROK.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 152200 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część – 1 Dostawa kruszywa drogowego na potrzeby remontu dróg gminnych
Szacunkowa ilość zamawianego kruszywa 1 000,00 ton.
Parametry kruszywa: kruszywo drogowe o ciągłym uziarnieniu 0/22 mm.
Dostarczone kruszywo musi odpowiadać wymaganiom Polskich Norm PN-EN 13242:2010 lub równoważnych i posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości - wymagane uziarnienie 0/22mm.
Zamawiający żąda kruszyw naturalnych czyli: kruszyw pochodzenia mineralnego, które poza obróbką mechaniczną nie zostało poddane żadnej innej obróbce.
Zamawiający nie dopuszcza kruszyw: sztucznych (kruszywo pochodzenia mineralnego uzyskane w wyniku procesu przemysłowego, obejmującego termiczną lub inną modyfikacje (np. żużle, keramzyt)), oraz z recyklingu (kruszywo powstające w wyniku przeróbki nieorganicznego materiału zastosowanego uprzednio w budownictwie).
Kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np.: azbest popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (np.: metale, szkło).
Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w oparciu o zapotrzebowanie Zamawiającego
Zamówienie obejmuje dostawę, załadunek, transport i rozładunek kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Lokalizacja dostawy: drogi gminne na terenie Gminy Firlej oraz punktowo we wskazanym miejscu na hałdę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 74800 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część – 2 Dostawa żużla paleniskowego na potrzeby remontu dróg gminnych

Szacunkowa ilość zamawianego żużla paleniskowego 1 500,00 ton.
Żużel powinien być jednorodny bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. Żużel nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np.: azbest popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (np.: metale, szkło).
Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w oparciu o zapotrzebowanie Zamawiającego
Wykorzystanie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 10 listopada 2015 r ( Dz.U. 2016 poz. 93 ) w sprawie listy rodzajów odpadów, które osoby fizyczne lub jednostki organizacyjne niebędące przedsiębiorcami mogą poddawać odzyskowi na potrzeby własne, oraz dopuszczalnych metod ich odzysku
Zamówienie obejmuje dostawę, załadunek, transport i rozładunek żużla w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Lokalizacja dostawy: drogi gminne na terenie Gminy Firlej oraz punktowo we wskazanym miejscu na hałdę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14630000-6 - Żużel, popioły, odpady żelaza i złom

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 43200,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część – 3 Dostawa gruzu betonowego kruszonego na potrzeby remontu dróg gminnych.

Szacunkowa ilość zamawianego gruzu betonowego kruszonego 800,00 ton.

Dostarczony gruz betonowy kruszony nie może zawierać złomu, śmieci, drewna, pozostałości gleby i innych kruszyw, materiałów zawierających azbest oraz odpadów niebezpiecznych. Dostarczony materiał musi charakteryzować się zrównoważoną zawartością frakcji poszczególnych wielkości mieszczących się w przedziale 0-63 mm.

Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w oparciu o zapotrzebowanie Zamawiającego

Zamówienie obejmuje dostawę, załadunek, transport i rozładunek gruzu betonowego kruszonego.

Lokalizacja dostawy: drogi gminne na terenie Gminy Firlej oraz punktowo we wskazanym miejscu na hałdę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 34200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68511,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68511,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DK Trans Damian Kułak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7142035331

7.3.3) Ulica: Polesie

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68511,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHR Zdzisław Kułak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7140001055

7.3.3) Ulica: Lipowa

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHR Zdzisław Kułak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7140001055

7.3.3) Ulica: Lipowa

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.