eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Dostawa sprzêtu TIK do Szko³y Podstawowej nr 9 w Bia³ymstoku



Og³oszenie z dnia 2021-05-28


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00068254 z dnia 2021-05-28

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu TIK do Szko³y Podstawowej nr 9 w Bia³ymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 9 IM. 42 PU£KU PIECHOTY W BIA£YMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367418710

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionowa 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-281

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 742 06 09

1.5.8.) Numer faksu: 85 742 82 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@sp9.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp9.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzêtu TIK do Szko³y Podstawowej nr 9 w Bia³ymstoku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7413a5d4-b957-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00068254

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt: „Uczenie przez do¶wiadczenie”, nr RPO.03.01.02-20--0352/19, wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/07b0e9de-81f7-409e-ba13-a7de47d7f94d

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu poczty elektronicznej, ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
5. Niniejsze postêpowanie (w tym ID postêpowania) mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
6. Szczegó³owe instrukcje u¿ytkowania miniPortalu opisane zosta³y w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 z 2016 r., sprost. Dz. Urz. UE. L 127, str. 2
z 2018 r.) (w skrócie „RODO”), informujê, ¿e:
1. Administratorem danych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej Nr 9 im. 42 Pu³ku Piechoty
w Bia³ymstoku, ul. Legionowa 7, 15 - 281 Bia³ystok;
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê ze Szko³± Podstawow± Nr 9 im. 42 Pu³ku Piechoty w Bia³ymstoku, ul. Legionowa 7, 15 - 281 Bia³ystok, tel. 85 742-06-09, e-mail: szkola@sp9.bialystok.pl;
3. Pani/Pana dane przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (ustawa Pzp) oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane:
1) przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania dokumentacji obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy) - zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp;
2) przez okres 5 lat liczonych od koñca roku, w którym postêpowanie zostanie zakoñczone
– w przypadku dokumentacji z postêpowania o udzielenie zamówienia;
3) przez okres 10 lat liczonych od koñca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana
– w przypadku umów zwartych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
4) w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków unijnych przez czas trwania projektu;
5. Pani/Pana dane bêd± udostêpniane podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym administrator powierzy³ przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust. 3 RODO;
6. Przys³uguje Pani/Panu prawo do:
1) prawo do dostêpu do danych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO;
2) prawo do sprostowania danych, na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO;
3) prawo do usuniêcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), na zasadach okre¶lonych
w art. 17 RODO;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach okre¶lonych w art. 18 RODO.
7. Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;
8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj±
z ustawy Pzp;
9. Dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) Laptop z oprogramowaniem – 29 szt.,
2) Urz±dzenie wielofunkcyjne – 2 szt.,
3) Drukarka 3D – 1 szt.,
4) Dysk przeno¶ny – 1 szt.,
5) Stacja do ³adowania 10 szt. tabletów – 1 szt.,
6) Pendrive 128 GB – 2 szt.,
7) Pendrive 64 GB – 31 szt.,
8) Pendrive 32 GB – 2 szt.,
9) Aplikacja edukacyjna (pe³na licencja) – 1 szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

30232100-5 - Drukarki i plotery

30234000-8 - No¶niki do przechowywania

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem: cena ofertowa (KC) - 60 % , okres gwarancji (KG) - 30 %, termin naprawy (KT) - 10 %, gdzie 1 pkt = 1%. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu, która uzyska najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów za kryteria oceny ofert. Ilo¶æ punktów w poszczególnych kryteriach zostanie matematycznie zaokr±glona do dwóch miejsc po przecinku (tj. 5 i powy¿ej – w górê; poni¿ej 5 – w dó³). 2. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
3. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
4. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 3, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin naprawy

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) Zestaw interaktywny (tablica, projektor krótkoogniskowy, uchwyt, g³o¶niki, kable) – 4 szt.;
2) Monitor interaktywny – 1 szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30195000-2 - Tablice

38652100-1 - Projektory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem: cena ofertowa (KC) - 60 % , okres gwarancji (KG) - 30 %, termin naprawy (KT) - 10 %, gdzie 1 pkt = 1%. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu, która uzyska najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów za kryteria oceny ofert. Ilo¶æ punktów w poszczególnych kryteriach zostanie matematycznie zaokr±glona do dwóch miejsc po przecinku (tj. 5 i powy¿ej – w górê; poni¿ej 5 – w dó³). 2. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
3. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
4. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 3, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin naprawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego (na lub wg za³. nr 4 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³±cznika nr 3 do SWZ) - sk³ada ka¿dy Wykonawca do oferty,
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII SWZ (na lub wg za³±cznika nr 4 do SWZ) - sk³ada ka¿dy z Wykonawców na wezwanie Zamawiaj±cego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Sk³adanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spó³ki cywilnej oraz konsorcjum):
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia; w takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty),
2) dokument pe³nomocnictwa okre¶laj±cy jego zakres powinien byæ przed³o¿ony zgodnie z pkt 12 ppkt 2,
3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych – pe³nomocnikiem,
4) wype³niaj±c formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê”
w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
5) Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z par. 12 umowy:
1) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia zwi±zane z:
a) konieczno¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ
ni¿ wskazane w opisie przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³oby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) konieczno¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ
ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa,
c) wprowadzeniem nowych rozwi±zañ technicznych z uwagi na postêp technologiczny,
je¿eli zmiana ta jest korzystna dla Zamawiaj±cego,
d) wyst±pieniem okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e niemo¿liwe jest zrealizowanie przedmiotu umowy w sposób okre¶lony w SWZ i z³o¿onej ofercie, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy,
2) zmiany producenta lub modelu/typu sprzêtu, wersji oprogramowania (zast±pienie produktu /dalej: sprzêtu/oprogramowania/aplikacji */ lub rozszerzenie produktu o produkt równowa¿ny lub wy¿szej jako¶ci) w przypadku:
a) zaprzestania produkcji sprzêtu/oprogramowania/aplikacji * objêtego umow±, w tym czasowego wstrzymania produkcji, pod warunkiem i¿ odpowiednik jest tej samej lub wy¿szej jako¶ci, za cenê nie wy¿sz± ni¿ cena produktu objêtego umow±,
b) wprowadzenia do sprzeda¿y przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, za cenê nie wy¿sz± ni¿ cena produktu objêtego umow±,
c) wprowadzenia do sprzeda¿y przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, obok dotychczas oferowanego za cenê nie wy¿sz± ni¿ cena produktu objêtego umow±.
d) zmiany numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, przy zachowaniu jego parametrów,
3) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy o czas zw³oki, je¿eli taka zw³oka jest lub bêdzie mia³a wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
a) zw³oka zwi±zana z czynno¶ciami Zamawiaj±cego, od których uzale¿niona jest mo¿liwo¶æ wykonania obowi±zków na³o¿onych umow± na Wykonawcê,
b) zawieszenia terminu realizacji zamówienia przez Zamawiaj±cego, z przyczyn
od niego niezale¿nych,
c) okre¶lonych w ust. 2 pkt 1, 2 i 5 umowy,
– termin wykonania umowy mo¿e ulec zmianie o czas, o jaki wy¿ej wskazane okoliczno¶ci wp³ynê³y na termin wykonania umowy przez Wykonawcê, to jest uniemo¿liwi³y Wykonawcy terminow± realizacjê przedmiotu umowy,
4) zmiany w zakresie podwykonawców wskazanych w ofercie, pod warunkiem wyra¿enia zgody Zamawiaj±cego na tak± zmianê,
5) wyst±pienia si³y wy¿szej (rozumianej jako zdarzenie zewnêtrzne, niemo¿liwe
do przewidzenia, którego skutkom nie mo¿na zapobiec, w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar, trzêsienie ziemi, epidemia, zamieszki, strajki, dzia³ania zbrojne, zakaz przemieszczania siê, blokady) uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
3. Je¿eli wskutek okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zachodzi konieczno¶æ zmiany wynagrodzenia, Wykonawca przed³o¿y do akceptacji Zamawiaj±cego kalkulacjê ceny jednostkowej sprzêtu/aplikacji * z uwzglêdnieniem cen z formularza ofertowego.
4. Powiadomienie o konieczno¶ci wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie mo¿e nast±piæ pó¼niej ni¿ 3 dni od zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmiany w umowie.
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 i 3, jest z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê, okre¶laj±cego przyczyny i zakres zmiany oraz potwierdzaj±cego wyst±pienie okoliczno¶ci wymienionych w ust. 2 i 3 oraz wyra¿enie zgody przez drug± stronê umowy oraz sporz±dzenie przez strony stosownego protoko³u.
* zapisy zostan± dostosowane po wyborze oferty najkorzystniejszej

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-08 14:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/07b0e9de-81f7-409e-ba13-a7de47d7f94d

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-08 15:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-07

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Podany okres realizacji czê¶ci I i II zamówienia do 21 dni, licz±c od daty zawarcia umowy.
2021-05-28 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.