Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00044513/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa żywności na rok 2024 - mięso”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marynarki Wojennej RP w Świnoujściu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000211151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 913214714
1.5.8.) Numer faksu: 913214714
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pracowniasp1.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pracowniasp1.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b625a546-b522-11ee-b628-1a85378e6c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa żywności na rok 2024 - mięso”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b625a546-b522-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00044513
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP1/2024/1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wysokiej jakości mięsa do stołówki szkolnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia:1. art. 255 pkt 3 ustawy Pzp
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
2. art. 255 pkt 6 ustawy Pzp
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Ad. 1
Przed otwarciem ofert zamawiający stosownie do wymogu określonego w art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych udostępnił informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj: 140 000,00 zł brutto
W postępowaniu wpłynęły dwie oferty.
1. HURTOWNA WIELOBRANŻOWA „ROJAN” SPÓŁKA JAWNA
J.PATRUŚ& R. BĄCZYŃSKI
ZĄBROWO 30,
78-120 GOŚCINO
cena brutto 140356,00 zł
2. Madar Spółka z o.o., sp. komandytowa
Szklarniowa 1
Ustowo,
70-001 Szczecin
cena brutto 141226,25 zł
Zaoferowane ceny przewyższają kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Ad. 2
Zamawiający informuje, iż postępowanie obarczone jest nieusuwalną wadą, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy sprawie zamówienia publicznego, tj. Zamawiający w dniu 17.01.2024r. opublikował ogłoszenie o zamówieniu (nr ogłoszenia 2024/BZP 00044513) i omyłkowo ustalił termin składania ofert na dzień 22.01.2024r. Zamawiający wpłynął w ten sposób na wynik postępowania w sposób sprzeczny z prawem, ponieważ omyłkowo skrócił termin składania ofert do okresu niezgodnego z Prawem zamówień publicznych, a jednocześnie mogącego mieć decydujący wpływ w procesie decyzyjnym wykonawców co do ich udziału w postępowaniu.
Mając na względzie powyższe okoliczności Zamawiający zobligowany jest do unieważniania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 6.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140356,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141226,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Świadczenie usługi prania i naprawy bielizny szpitalnej oraz zakupu bielizny szpitalnej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Przegląd systemów wentylacji w tunelu
- "Konserwacja, eksploatacja i utrzymanie bieżące w stałej sprawności technicznej sygnalizacji świetlnej, urządzeń ITS i aktywnych przejść dla pieszych w Świnoujściu w latach 2024 - 2025"
- Remont i przebudowa instalacji elektrycznych w Przedszkolu Miejskim nr 1 przy ul. Warszawskiej 13 w Świnoujściu
- Remont nabrzeża MP 71 w kk 4370
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy mięsa oraz wędlin do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny"
- Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w II półroczu 2024 roku
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Kazimierzy Wielkiej w roku szkolnym 2024/2025"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.07.2024 R. DO 31.12.2024 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.