eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Koordynacja przyrodnicza prowadzonych działań ochronnych dla nietoperzy



Ogłoszenie z dnia 2022-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koordynacja przyrodnicza prowadzonych działań ochronnych dla nietoperzy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120803536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mogilska

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.znamirowska.krakow@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-krakow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koordynacja przyrodnicza prowadzonych działań ochronnych dla nietoperzy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c91da561-8e4a-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067743

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

POIS.02.04.00-00-0180/16 pn.: „Ochrona zagrożonych gatunków i siedlisk chronionych w ramach sieci Natura 2000 w Małopolsce

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057764/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CH.082.3.2022.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest koordynacja przyrodnicza prowadzonych działań ochronnych dla nietoperzy w ramach realizacji projektu, w szczególności następujących zadań w projekcie (zgodnie z HRP projektu):

1) Zadanie nr 5 w HRP: „Ochrona letnich schronień nietoperzy - poprawa funkcjonowania tras migracji nietoperzy (udrożnianie, pielęgnacja i dosadzanie zieleni, optymalizacja oświetlenia wokół stanowisk)” – optymalizacja oświetlenia dla co najmniej 4 obiektów z koloniami rozrodczymi nietoperzy. Obowiązki Nadzoru Przyrodniczego: współpraca z Zamawiającym przy opracowaniu zakresu prac do wykonania w ramach zadania, nadzór nad pracami.
2) Zadanie nr 6 w HRP: „Ochrona zimowego stanowiska nietoperzy”– wykonanie prac adaptacyjnych w piwnicach i korytarzach podziemnych na Zamku w Nowym Wiśniczu. Obowiązki Nadzoru Przyrodniczego: współpraca z Zamawiającym przy opracowaniu zakresu prac.
3) Zadanie nr 7 w HRP: „Ochrona letnich stanowisk nietoperzy - prace konserwacyjne”– prace polegające na uprzątnięciu zalegającego guana zaplanowano na 30 stanowiskach, ponadto na 10 z nich zaplanowano wykonanie dodatkowo prac adaptacyjnych. Obowiązki Nadzoru Przyrodniczego: współpraca z Zamawiającym przy wyborze stanowisk nietoperzy do przedmiotowego zadania, a także przy opracowaniu zakresu prac do wykonania w ramach zadania.
4) Zadanie nr 17 w HRP: „Ochrona letnich schronień nietoperzy – remonty pokryć dachowych 9 obiektów (…) oraz budowa platform na guano w trzech obiektach (…)”:
• nadzór nad wykonaniem prac konserwacyjno-adaptacyjnych na stanowisku nietoperzy w obiekcie Dworu w Konarach (minimum 3 wizyty podczas prowadzonych prac);
• opiniowanie prac projektowych i wytyczne dla wymiany poszycia wieży kościoła w Skrzydlnej,
• opiniowanie prac projektowych i wytyczne dla wymiany poszycia dachu budynku „Kmitówki” na zamku w Nowym Wiśniczu
• opiniowanie prac projektowych i wytyczne dla wymiany poszycia dachu na budynku Kasztelu w Szymbarku
• dla wszystkich ww. lokalizacji niezbędne jest opiniowanie i weryfikacja zewnętrznych dokumentacji projektowych pod kątem bezpieczeństwa nietoperzy przez Nadzór Przyrodniczy.
5) Zadanie nr 18 w HRP: „Opracowanie i wykonanie pakietów promocyjno - informacyjnych z przeprowadzonych działań z zakresu ochronny czynnej”. Obowiązki Nadzoru Przyrodniczego:
a) wsparcie merytoryczne Zamawiającego przy opracowaniu 1 typu pakietu promocyjnego (zawierającego m.in. przewodnik, mapę, grę terenową);
6) Zadanie nr 22 w HRP: „Ocena skuteczności prowadzonych działań ochronnych”. Obowiązki Nadzoru Przyrodniczego: nadzór nad pracami monitoringowymi (wskazania do monitoringu, konsultacje z wykonawcą monitoringu), wsparcie merytoryczne Zamawiającego;
2. Szczegółowy opis oraz określenie warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Załączniku Nr 1 do SWZ „opis przedmiotu zamówienia” ( OPZ ) .

4.5.3.) Główny kod CPV: 71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone 2 oferty:
Oferta firmy: BAT SERVICE Rafał Szkudlarek, z ceną 119 310,00 zł
Oferta firmy: TRIBIO Sp. z o.o, z ceną: 130 000,00 zł
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia 60 000,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do poziomu oferty z najniższą ceną
tj. 19 310,00 PLN.

Zamawiający unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.