Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00311778/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
- 2021/BZP 00331092/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-27
- 2022/BZP 00011466/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Bielsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015566
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolnosci 3A
1.5.2.) Miejscowość: Bielsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-230
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 265 01 01
1.5.8.) Numer faksu: 24 265 01 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bielsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bielsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.bielsk.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Bielsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d214bfe-5bf1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067724
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003783/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa stacji uzdatniania wody w Bielsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311778/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRiRG.I.271.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn.: „Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Bielsku”.
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Bielsku będzie polegała na budowie budynku stacji uzdatniania wody wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną: dwoma zbiornikami retencyjnymi wody pitnej V=150m3 każdy, osadnikiem wód popłucznych V=50m3, zbiornikiem na ścieki bytowe V=2m3, zbiornikiem na ścieki technologiczne V=2m3, obudową studni głębinowych, instalacją kanalizacji sanitarnej, technologicznej, wodociągowej, energetycznej, sterowania oraz rozbiórki zbiornika wód popłucznych.
Lokalizacja: Bielsk, ul. Głogowa
2. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:
45232430-5 Roboty w zakresie uzdatniania wody
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45000000-7 Roboty budowlane
3. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z załączoną aktualizacją dokumentacji projektowej (styczeń 2022 rok), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
4. Zakres prac i czynności, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w zakresie oferowanej ceny przy realizacji przedmiotu zamówienia, obejmuje m.in:
a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy,
b) obsługa geodezyjna tj. wytyczenie obiektów budowlanych i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
c) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
d) na czas przebudowy SUW wykonawca zapewni ciągłość dostawy wody dla mieszkańców o parametrach odpowiadających wodzie przeznaczonej do spożycia,
e) do obowiązków wykonawcy należy zorganizowanie i przeprowadzenie rozruchu technologicznego,
f) na własny koszt zleci i uzyska pozytywne wyniki badań wody określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dn, 07.12.2017r (Dz. U. 2017 r. poz. 2294), potwierdzonych badaniami w uprawnionym laboratorium
g) przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń i przekazanie instrukcji obsługi oraz gwarancji wraz z pokwitowaniem odbioru dokumentów przez użytkownika,
h) Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z użytkownikiem w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności prac powiązanych z czynnym obiektem, które spowodują przerwy w dostawie wody,
i) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego;
4. Przedmiar robót - to materiał pomocniczy z wyszczególnieniem elementów robót do wykonania przez wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wymienionych elementów zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz zgodnie z obowiązkami określonymi w umowie załącznik nr 9,
5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimalnej gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych:
Jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. przedmiarach robót, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne – a Zamawiający zgodnie z art. 99 ust.6 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane.
Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót materiały i urządzenia powinny spełniać parametry określone w dokumentacji przetargowej postępowania i nie powinny być gorsze od jej założeń (równe lub lepsze) tj. muszą być co najmniej: tej samej wytrzymałości, tej samej trwałości, spełniać te same funkcje, spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż, posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na wykonawcy, z którym została podpisana umowa. W takim wypadku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dany materiał (wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3882702,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4329600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3882702,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS DROBIN Komunalna Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742689101
7.3.3) Ulica: Tupadzka 7
7.3.4) Miejscowość: Drobin
7.3.5) Kod pocztowy: 09-210
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Technologia SUW - PROJPRZEM-EKO Sp. z o.o. z siedzibą w Zamościu,
studnie głębinowe- RADICAL SYSTEM Sp. z o.o
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONDIS DROBIN KOMUNALNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REMONDIS DROBIN KOMUNALNA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3882702,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





