eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowice › Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej nr 100051D w m. Kromolin



Ogłoszenie z dnia 2021-05-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00067690 z dnia 2021-05-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej nr 100051D w m. Kromolin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻUKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647386

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ŻUKOWICE 148

1.5.2.) Miejscowość: Żukowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-231

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zukowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zukowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zukowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej nr 100051D w m. Kromolin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28c00152-9cfe-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003464/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej nr 100051D w m. Kromolin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032402/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 132455,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 100051D w m. Kromolin w zakresie budowy chodnika na dz. nr 544, 300/4, 300/2 obręb Kromolin. Niniejsze postępowanie dotyczy tylko przebudowy odcinka drogi po stronie lewej - zgodnie z przedmiarem robót oraz zaznaczonym zakresem.
Postępowanie składa się z dwóch etapów:
Etap I: Modernizacja sieci i przyłączy wodociągowych polegająca na ich wymianie w następującym zakresie:
1) sieć wodociągowa na dz. nr 544 i 300/4 obręb Kromolin: wymiana rurociągu Dz110 i Dz90 wraz z hydrantem DN80 mm – 1 kpl., wymiana trójnika DN 80/100/80 mm (1 szt.) wraz z zasuwami DN80 mm (2 szt.);
2) przyłącza wodociągowe do budynków nr 5, 6, 7, 8, 9a, 13 i 14 w m. Kromolin z rur PE DN32 mm, min. PN10, na których należy zabudować nawiertkę i zasuwę przydomowa DN32 mm do zabudowy w ziemi wraz z obudową teleskopową i skrzynką uliczną.
Zakres inwestycji obejmuje ponad to:
 wykonanie prób szczelności odcinków sieci i przyłączy wodociągowych,
 badanie bakteriologiczne wody – 1 szt. (punktu poboru prób należy uzgodnić z Urzędem Gminy Żukowice).
Wykonawca dokona zgłoszenia i pokryje koszty obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykona na swój koszt badania jakości wody po zakończeniu robót na sieci. Przepięcie zasilania wody należy uzgodnić z Urzędem Gminy Żukowice, celem zapewnienia ciągłości świadczenia usług wodociągowych.
Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z użytkownikami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego sposób ich zabezpieczenia.
Wykonawca będzie zobowiązany przed wbudowaniem do okazania zastosowanych materiałów Zamawiającemu.
Etap II: Przebudowa zakłada wykonanie chodnika na długości 212 m o zmiennej szerokości od 1,5 do 2,5 m i nawierzchni z szarej betonowej kostki o gr. 8 oraz zjazdów do posesji o nawierzchni z kostki kamiennej (materiał Inwestora zlokalizowany na boisku w m. Brzeg Głogowski). Konstrukcja zgodnie z przedmiarem robót. (el. robót 1.1)
Ponadto inwestycja zakłada wykonanie zieleni (humus wraz z siewem mieszanką traw niskich), oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową wraz z pełnym oznakowaniem pionowym nowego przejścia dla pieszych (zgodnie z projektem organizacji ruchu będącym w posiadaniu Inwestora) oraz montaż na zamontowanych wysięgnikach w miejscu starych opraw oświetleniowych nowych opraw typu LED – 4 szt..
Po zakończeniu inwestycji Wykonawca doprowadzi teren do stanu pierwotnego nawierzchni dróg, chodnika, posesji mieszkańców. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac do zapoznania się z aktualnym przebiegiem istniejącego uzbrojenia u ich właścicieli m.in. sieć światłowodowa, telekomunikacyjna, energetyczna, wodociągowa oraz kanalizacyjna.
Wykonawca pokryje koszty obsługi geodezyjnej inwestycji oraz przedłoży po zakończeniu robót mapę powykonawczą (inwentaryzację).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący integralną część specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z zakresem robót na miejscu ich wykonania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162920,07

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228679,82

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162920,07

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Zygmunt Jaremowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390074217

7.3.3) Ulica: Kochanowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162920,07

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.