Og³oszenie z dnia 2022-02-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00073004/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-02
- 2022/BZP 00088938/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-17
- 2022/BZP 00162855/01 - Wynik z dnia 2022-05-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa Szko³y Podstawowej w Nowej Wsi
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WRONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wronki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Szko³y Podstawowej w Nowej Wsi
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-97e17bdf-9572-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00067684
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00030210/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Rozbudowa Szko³y Podstawowej w Nowej Wsi
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt jest dofinansowany z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/wronki3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/wronki
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy
ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie platformazakupowa.pl, zwanym
dalej„regulaminem”,dostêpnym na stronie g³ównej platformy. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest
bezp³atne.Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy. W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w
szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji (np. zadawanie
pytañ,uzupe³nianie o¶wiadczeñ lub dokumentów na wezwanie Zamawiaj±cego) odbywa siê
elektronicznie za po¶rednictwem strony internetowej platformazakupowa.pl i formularza Wy¶lij
wiadomo¶æ dostêpnego na stronie dotycz±cej prowadzonego postêpowania. Zamawiaj±cy dopuszcza,
opcjonalnie,komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby
uprawnionej do kontaktu zWykonawcami:przetargi@wronki.pl. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³
wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi
napytania,zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie
zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi
przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma
obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl
przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie
mo¿e trafiæ do folderu SPAM.Oferta,o¶wiadczenia lub inne dokumenty wymagane przez
Zamawiaj±cego sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym
podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, na
platformie,kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis
osobisty Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do:
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx
.jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy
rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ:.zip,.7Z. W¶ród rozszerzeñ powszechnych a
niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu KRI wystêpuj±: .rar .gif.bmp .numbers .pages. Dokumenty
z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.Zamawiaj±cy zwraca uwagê na
ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB,
oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania
podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku
podpisywania pliku przez kilka osób,stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi
rodzajami podpisów
np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików. Pozosta³e
wymagania zosta³y okre¶lone w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/wronki
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta
i Gminy Wronki, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki. Kontakt z administratorem jest mo¿liwy tak¿e za
pomoc± adresu mailowego: poczta@wronki.pl.
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Miko³ajec. Kontakt z inspektorem
jest mo¿liwy za pomoc± adresów mailowych:aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± w celach zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w zwi±zku z realizacj± obowi±zku prawnego
ci±¿±cego na administratorze, wynikaj±cego z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ
publicznych, a tak¿e na podstawie ustawy zdnia27 sierpnia2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy
z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
4. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ:
a)osoby lub podmioty,którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z ustaw±
Pzp,
b) organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie
organów w³adzy publicznej,w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie
obowi±zuj±cego prawa c)inne podmioty,które na podstawie stosownych umów przetwarzaj± dane
osobowe administratora.
5.Dane osobowe przechowywane bêd± przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ. Je¶li czas
trwania umowy przekracza 4 lata,zamawiaj±cy przechowuje umowê przez ca³y czas trwania umowy.
6.Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich lub organizacji miêdzynarodowych.
7.Prawo ¿±dania od Administratora: a) dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej
kopii.Administrator dostarcza osobie, której dane dotycz±, kopiê danych osobowych, które podlegaj±
przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci siê osoba, której dane dotycz±, administrator
mo¿e pobraæ op³atê w rozs±dnej wysoko¶ci,wynikaj±cej b) z kosztów administracyjnych.Je¶li
wykonanie wy¿ej wymienionego obowi±zku wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,zamawiaj±cy
mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu
sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego,c) do sprostowania swoich nieprawid³owych danych osobowych lub
uzupe³nienia swoich niekompletnych danych osobowych. Skorzystanie z tego prawa nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp. d) do usuniêcia danych osobowych
wy³±cznie na podstawie art. 17 RODO,e) do ograniczenia przetwarzania danych osobowych na
podstawie art. 18RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego, f) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, je¶li nie wystêpuj± prawnie
uzasadnione podstawy przetwarzania i na zasadach opisanych wart. 21 RODO, g) do przenoszenia
danych, zgodnie z art. 20RODO, h) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, W celu
skorzystania oraz uzyskania informacji dotycz±cych praw okre¶lonych powy¿ej (lit. a-g) nale¿y
skontaktowaæ siê z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych. 8.Prawo wniesienia skargi
do organu nadzorczego (Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,00-193 Warszawa.
9.Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania okre¶lonych
danych wynikaj± z ustawy Pzp. 10.Dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie
bêd± profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NIiPP.271.7.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 16340085,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja polega na rozbudowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej - szko³y wraz z budow± niezbêdnej infrastruktury w miejscowo¶ci Nowa Wie¶, ul. Szkolna, na dzia³ce nr 184/7. Projektowany obiekt jest budynkiem I-kondygnacyjnym, z dachem p³askim o k±cie nachylenia po³aci dachowej 3% oraz 5o (dach sali sportowej),
a tak¿e z dachami stromymi dwuspadowymi 35o.
Inwestycja obejmuje rozbudowê Szko³y Podstawowej w Nowej Wsi w zakresie: rozbudowy budynku szko³y, budowy hali sportowej, budowy boiska zewnêtrznego wielofunkcyjnego, budowy kot³owni gazowej wraz z zapleczem i infrastruktur±. W ramach przedmiotowej inwestycji powstan± m.in.: - sala gimnastyczn± dwudzielna,
- 8 sal lekcyjnych (³±cznie 14 sal w ca³ym budynku szkolnym),
- szatnie,
- kot³ownia gazowa,
- gabinety specjalistyczne (pedagoga i psychologa, higienistki, logopedy, terapii pedagogicznej),
- pokój nauczycielski,
- biblioteka z czytelni±,
- archiwum.
Ponadto w zakres opracowania wpisuje siê projekt zagospodarowania terenu wokó³ budowanego obiektu (doj¶cia, utwardzenia piesze i jezdne, boisko wielofunkcyjne, streetball, place zabaw, bie¿nia, skocznia w dal, si³ownia zewnêtrzna, ma³a architektura).
Zakres zamówienia obejmuje wybudowanie obiektu i uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie.
Szczegó³owy zakres zamówienia zawarty zosta³ w za³±cznikach: projektach technicznych, przedmiarach robót, projekcie architektoniczno-budowlanym, decyzji pozwolenia na budowê, STWiOR oraz projektowanych postanowieniach umowy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje s³oneczne
39160000-1 - Meble szkolne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45212222-8 - Roboty budowlane zwi±zane z salami gimnastycznymi
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiajmy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia
publicznego.
2. Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, który spe³nia wymagane warunki oraz którego oferta odpowiada zasadom okre¶lonym w ustawie Prawo zamówieñ publicznych, spe³nia wymagania okre¶lone w specyfikacji warunków zamówienia i uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów w oparciu o podane kryteria wyboru. Maksymalna liczba punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca wynosi – 100%, tj. 100 pkt. Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika budowy bran¿y konstrukcyjno-budowlanej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika budowy bran¿y sanitarnej
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na co najmniej 2.000.000,00 z³otych (s³ownie: dwa miliony z³otych 00/100),
b) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min. 5.000.000,00 z³otych (s³ownie: piêæ milionów z³otych 00/100).
2.zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
1) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ minimum jedn± osob±, z ka¿dej z bran¿ wyszczególnionych poni¿ej, tj. osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi:
a) w specjalno¶ci architektonicznej bez ograniczeñ (lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi),
b) w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi),
Zamówienie objête przedmiotowym postêpowaniem zostanie wykonane z udzia³em osoby, która wskazana zosta³a do oceny, tj. za pomoc± której uzyskane zostan± punkty w ramach kryterium pn. „Do¶wiadczenie zawodowe kierownika budowy bran¿y konstrukcyjno-budowlanej”,
c) w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi),
Zamówienie objête przedmiotowym postêpowaniem zostanie wykonane z udzia³em osoby, która wskazana zosta³a do oceny, tj. za pomoc± której uzyskane zostan± punkty w ramach kryterium pn. „Do¶wiadczenie zawodowe kierownika budowy bran¿y sanitarnej”,
d) w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi),
e) w specjalno¶ci drogowej (lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi).
Zamawiaj±cy dopuszcza wskazanie tej samej osoby, je¿eli posiada ona jednocze¶nie kilka rodzajów uprawnieñ.
2) W okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ minimum jedno zamówienie polegaj±ce na budowie i/lub rozbudowie budynku o charakterze o¶wiatowym o powierzchni u¿ytkowej min. 1.500,00 m2, obejmuj±ce realizacjê robót bran¿y budowlanej, sanitarnej i elektrycznej wraz z uzyskaniem pozwolenia na u¿ytkowanie. W przypadku wskazania zadania, które obejmowa³o rozbudowê budynku, nale¿y wskazaæ powierzchniê u¿ytkow± rozbudowanej czê¶ci budynku (bez uwzglêdnienia czê¶ci istniej±cej).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 Wykonawca sk³ada nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe (dotyczy Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona):
1) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych
przez zamawiaj±cego, o których mowa w Rozdziale IX SWZ.
Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
- wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wymaga nastêpuj±cych dokumentów w odniesieniu warunku dotycz±cego:
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
b) informacji z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
2. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 4 do SWZ.
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Dokumenty sk³adane RAZEM Z OFERT¡:
1) Formularz ofertowy - sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik 1 do SWZ;
2) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp)
– zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
3) Potwierdzenie wniesienia wadium;
4) Samooczyszczenie – je¿eli dotyczy;
5) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - je¿eli dotyczy;
6) Pe³nomocnictwo - je¿eli dotyczy;
7) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - je¿eli dotyczy;
8) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – je¿eli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci: 200.000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Szczegó³owe informacje dotycz±ce wniesienia wadium znajduj± siê w dziale XVI SWZ.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 pkt 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy (za³±cznik nr 6 do SWZ).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zgodnie z wymogiem udzielonej przez BGK – Wstêpnej promesy dofinansowania inwestycji, Zamawiaj±cy udzieli Wykonawcy zaliczki w wysoko¶ci 40 % wynagrodzenia brutto w dwóch transzach:a) I transza – w wysoko¶ci 20% wynagrodzenia brutto po podpisaniu umowy na poczet realizacji pierw-szych 50% robót budowlanych,
b) II transza – w wysoko¶ci 20% wynagrodzenia brutto po wykonaniu min. 50% robót budowlanych (potwierdzonych protoko³em czê¶ciowego odbioru robót podpisanego przez Wykonawcê, Inspektora i zatwierdzonego przez Zamawiaj±cego) na poczet realizacji kolejnych 50% robót budowlanych.
2. Wyp³ata zaliczki nast±pi na podstawie prawid³owo wystawionej i dorêczonej przez Wykonawcê faktury zaliczkowej, w terminie 30 dni od dnia jej dorêczenia, na rachunek bankowy wskazany w fakturze oraz po przedstawieniu dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie zabezpieczenia zaliczki.
3. Zamawiaj±cy wymaga, aby przed wyp³at± danej transzy zaliczki, o której mowa w pkt. 1 lit. a i b Wykonawca wniós³ jej zabezpieczenie w wysoko¶ci odpowiadaj±cej kwocie transzy zaliczki , która ma zostaæ wyp³acona.
4. Zabezpieczenie, o którym mowa w ust. 3 nale¿y z³o¿yæ w jednej z ni¿ej wymienionych form:
a) gwarancji bankowej;
b) gwarancji ubezpieczeniowej;
- przewiduj±cej, ¿e wyp³ata ¶wiadczenia na rzecz Zamawiaj±cego nast±pi niezw³ocznie i na jego pierwsze wezwanie po dorêczeniu Wykonawcy wezwania do zwrotu zaliczki.
5. Zabezpieczenie zaliczki zostanie zwrócone Wykonawcy w nastêpuj±cych terminach:
a) w przypadku I transzy – w ci±gu 30 dni po wykonaniu min. 50% robót budowlanych (potwierdzonych protoko³em czê¶ciowego odbioru robót podpisanego przez Wykonawcê, Inspektora i zatwierdzonego przez Zamawiaj±cego),
b) w przypadku II transzy – w ci±gu 30 dni od dnia uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie.
6. Zamawiaj±cy wstrzyma siê ze zwrotem zabezpieczenia zaliczki kiedy Wykonawca w przypadku:
a) I transzy – nie usun±³ w terminie stwierdzonych w trakcie czê¶ciowego odbioru robót budowlanych wad lub jest w trakcie usuwania tych wad,
b) II transzy - nie usun±³ w terminie stwierdzonych w trakcie koñcowego odbioru robót budowlanych wad lub jest w trakcie usuwania tych wad.
7. Z dokumentu stwierdzaj±cego wniesienie zabezpieczenia musi wynikaæ, ¿e zabezpieczenie dotyczy zaliczki umowy Nr NIiPP.272….2022* w sprawie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.: „Rozbudowa Szko³y Podstawowej w Nowej Wsi”.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany umowy mog± byæ dokonywane jedynie na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci w sposób zgodny art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych i mog± byæ wprowadzane w przypadkach ni¿ej opisanych. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê. Warunkiem dokonania zmian jest z³o¿enie pisemnego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego:1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami okre¶lonymi w umowie, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy,
4) opis wp³ywu zmiany na terminy wykonania robót budowlanych.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê niniejszej umowy w przypadku konieczno¶ci dokonania zmian projektowych, które s± niezbêdne dla prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, przeprowadzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego lub usuwania b³êdów w tej dokumentacji.
3. W szczególno¶ci Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu wykonania przedmiotu umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, a w szczególno¶ci:
a) klêski ¿ywio³owe;
b) warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce przez okres co najmniej np. 14 dni prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, w szczególno¶ci: obfite opady deszczu, gradobicie, burze z wy³adowaniami atmosferycznymi;
c) niewypa³y i niewybuchy;
2) Zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, a w szczególno¶ci wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego przez okres co najmniej 14 dni.
3) Przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac w szczególno¶ci brak mo¿liwo¶ci dojazdu oraz transportu materia³ów na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych;
4) Inne:
a) wyst±pienie robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbêdne do prawid³owego wykonania zamówienia podstawowego.
b) przed³u¿anie siê procedur administracyjnych nie wynikaj±cych z wy³±cznej winy Wykonawcy
Ci±g dalszy w sekcji Informacje dodatkowe.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-15 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/wronki
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-15 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Ci±g dalszy sekcji 7.4:4. Ponadto Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany skutkuj±ce zmian± wysoko¶ci wynagrodzenia w nastêpuj±cych przypadkach:
1) Zmian w ilo¶ci i jako¶ci robót budowlanych lub innych czynno¶ci jakie Zamawiaj±cy uzna za niezbêdne, a Wykonawca zobowi±zany jest do zastosowania siê do takich zmian lub czynno¶ci oraz zapewniæ zastosowanie siê do takich zmian lub czynno¶ci przez podwykonawców, zmiany te w szczególno¶ci mog± one w szczególno¶ci polegaæ na:a) zmianie ilo¶ci, zakresu prac, robót, czynno¶ci,b) pominiêciu poszczególnych prac, robót, czynno¶ci,
2) Wykonawca mo¿e proponowaæ wprowadzenie zmian w zakresie okre¶lonym w ust. 6 pkt 1. Wprowadzenie takich zmian mo¿e nast±piæ wy³±cznie na podstawie uprzedniej pisemnej zgody Zamawiaj±cego.3) Wykonawca nie jest upowa¿niony do wprowadzania jakichkolwiek zmian dotycz±cych wykonywanych prac, robót, czynno¶ci bez pisemnego polecenia lub pisemnej zgody Zamawiaj±cego.4) Wszystkie wprowadzone zgodnie z powy¿szymi przepisami zmiany dotycz±ce prac, robót, czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± inwestycji zostan± niezw³ocznie ujête przez Wykonawcê w harmonogramie rzeczowo-finansowym.5) Zmiany, o których mowa w pkt. 1 lit. a mog± byæ wprowadzane w sytuacjach, odpowiadaj±cych przes³ankom do udzielenia zamówieñ dodatkowych, oraz w innych sytuacjach, jednak¿e w tym ostatnim przypadku Zamawiaj±cy mo¿e ponie¶æ ryzyko zwiêkszenia wynagrodzenia z tytu³u takich zmian wy³±cznie w kwocie równej zwiêkszonym z tego powodu kosztom. 5.Ka¿da ze wskazywanych w ust. 3 pkt. 4 lit. a - b) zmian mo¿e byæ powi±zana z obni¿eniem wynagrodzenia.6.Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w nastêpuj±cym innym zakresie:1)si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze SWZ;2)zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT w nastêpstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i us³ug (VAT). W przypadku podwy¿szenia stawki VAT wynagrodzenie w z³ brutto ulegnie podwy¿szeniu, a w przypadku obni¿enia – zmniejszeniu. Zmiana stawki VAT nie wp³ynie na zmianê kwoty w z³ netto;3)rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami,4)zmiana podwykonawców, których udzia³ w realizacji przedmiotu umowy zaakceptowa³ Zamawiaj±cy.
7.Wszystkie powy¿sze postanowienia niniejszego § stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
8.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:a)zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzaj±cych uregulowanie p³atno¶ci wobec podwykonawców);b)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami;c)udzielenie zamówieñ dodatkowych okre¶lonych w przepisach o zamówieniach publicznych.9.Zmiany mog± byæ dokonane tylko, je¿eli jest to niezbêdne dla prawid³owego wykonania przedmiotu umowy.10.Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn, o których mowa w niniejszym §, mo¿e nast±piæ tylko i wy³±cznie o okres niezbêdny do wykonania przedmiotu umowy w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres uwzglêdniaj±cy faktyczn± niemo¿no¶æ wykonania przedmiotu umowy.11.W zakresie zlecania przez Zamawiaj±cego dodatkowych prac, robót, czynno¶ci Zamawiaj±cy jest zobowi±zany uwzglêdniæ przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Pzp. Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ na dodatkowe zlecenie Zamawiaj±cego prace dodatkowe, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów, po podpisaniu przez strony umowy, ustalaj±cej zakres rzeczowy, finansowy i termin realizacji.
Warunki realizacji umowy oraz rodzaj i zakres zmiany umowy zosta³y okre¶lone w za³±czonym do SWZ wzorze projektowanych postanowieñ umowy.
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- Remont konstrukcji poddasza w magazynie depozytu osadzonych paw. D w Zak³adzie Karnym we Wronkach
- Termomodernizacja budynku Przychodni Psychologiczno-Pedagogicznej przy ul. Poznañskiej 42 w m. Wronki
- Koszenie traw z podzia³em na pobocza i rowy przy drogach gminnych wraz z terenami przyleg³ymi do wiat przystankowych zlokalizowanych przy drogach na terenie miasta i gminy Wronki
wiêcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmian± sposobu u¿ytkowania"
- Wykonanie ¶cie¿ek oraz nasadzeñ w Parku Etnograficznym nad Wêgorap± wraz z przebudow± schodów zewnêtrznych
- Wykonanie ¶cie¿ek oraz nasadzeñ w Parku Etnograficznym nad Wêgorap± wraz z przebudow± schodów zewnêtrznych
- "REMONT POMIESZCZEÑ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PI£KAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Nowa Grabownica
- Roboty remontowe pomieszczeñ biurowych i dydaktycznych Zespo³u Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego w Rzemieniu
wiêcej: Instalacje s³oneczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.