eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kiszkowo › Budowa drogi gminnej w miejscowości Karczewko, gmina Kiszkowo



Ogłoszenie z dnia 2021-05-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00067349 z dnia 2021-05-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej w miejscowości Karczewko, gmina Kiszkowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KISZKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Kiszkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-280

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 614297010

1.5.8.) Numer faksu: 614297011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kiszkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiszkowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej w miejscowości Karczewko, gmina Kiszkowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8df32cc8-a0de-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067349

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002419/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa drogi gminnej w m. Karczewko, gm. Kiszkowo, działki nr ewid.: 3/7, 106, 9, obr. Karczewko, 287, 3/10, 3/58, 3/7, 286, 1/1, 1/17, 19/2, obr. Karczewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035202/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 602924,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
2. Klasyfikacja – Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233140-2 Roboty drogowe
45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane
3. Przedmiot zamówienia obejmuję wykonanie i odbiór robot budowy drogi gminne z miejscowości Karczewko Gmina Kiszkowo.
Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o numerach ewidencyjnych: 3/7 106, 9 obręb Karczewko, gmina Kiszkowo oraz nr 287, 3/10, 3/58, 2, 286, 1/1, 1/17, 19/2 obręb Karczewo, gmina Kiszkowo.
Zakres robót obejmuje:
• Roboty rozbiórkowe
• Wykonanie konstrukcji drogi
• Wykonanie nawierzchni jezdni
• Wykonanie przepustu w km 0+826,0
• Wykonanie zjazdów o nawierzchni z KŁSM 0/31,5mm
• Pobocza wzmocnione z KŁSM 0/31,5mm gr. 15cm
• Oznakowanie pionowe
• Roboty uzupełniające
• Zabezpieczenie istniejących sieci teletechnicznych
• Wycinka drzew i krzewów w pasie drogowym
• Dostosowanie wysokościowe istniejących zjazdów
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
 Załącznik nr A - Dokumentacji projektowej:
Kosztorysach ofertowy/przedmiarach robót
Projekcie zagospodarowania terenu-mapa
Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót
 Specyfikacji Warunków Zamówienia, której częścią jest opis przedmiotu zamówienia
 wzorze umowy – załącznik nr 5
5. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w umowie.
5.1. W zakresie obowiązujących przepisów materiały i urządzenia powinny być oznaczone znakiem bezpieczeństwa. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości materiałów używanych do wykonania prac, jak również przedstawienia wyników tych badań.
5.2. Wszystkie prace należy wykonać przy zastosowaniu obowiązujących
w tej materii przepisów Prawa budowlanego, Norm Polskich, norm technicznych, przepisów sanitarnych, BHP, pożarowych i aktualnej wiedzy technicznej oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdego rodzaju prac oraz przy zapewnieniu odpowiednich warunków bezpieczeństwa w stosunku do uczestników ruchu.
5.3. Przed przystąpieniem do realizacji robót (zakup, montaż) Wykonawca każdorazowo uzgodni z Zamawiającym i Projektantem rodzaj przewidywanych do wbudowania materiałów.
5.4. Jeżeli w dokumentacji budowlano-wykonawczej oraz kosztorysach ofertowych wskazany został znak towarowy materiału, firma, patent lub pochodzenie oznacza to jedynie kryteria, które należy spełnić i związane jest to z określeniem cech budowlanych, dostaw lub usług będących przedmiotem zamówienia. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie maja na celu naruszenia art. 99 ustawy PZP, a służą jedynie do sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne i estetyczne wskazanego. Materiał równoważny musi posiadać właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania zawarte w dokumentacji. Przed zastosowaniem materiałów równoważnych Wykonawca musi wszelkie zmiany uzgodnić z Zamawiającym i Projektantem. Każdy równoważny materiał musi spełniać co najmniej parametry wskazane w projekcie budowlano wykonawczym, który będzie realizowany. Wykonawca zobowiązany jest przygotować tabelę równoważności dla każdego materiału zamiennego, która zostanie zaakceptowana między innymi przez Projektanta, Inspektora nadzoru oraz Zamawiającego – Inwestora.
5.5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5.6. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
5.7. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
6.1 Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, w okresie realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace: wykonanie warstw bitumicznych nawierzchni jezdni – w-wa wiążąca oraz w-wa ścieralna, wykonywane przez pracowników wykwalifikowanych i niewykwalifikowanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.), z wyłączeniem pracowników pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie na podstawie przepisów prawa budowlanego.
6.2 W związku z powyższym wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego lub zamawiającego lub jego przedstawicieli, dokumenty potwierdzające zatrudnianie tych osób na umowę o pracę. Zgodnie z art. 438 ust. 2 pkt 1 Pzp mogą to być w szczególności:
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika lub
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę lub
3) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika lub
4) inne dokumenty
– zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
Pracodawcą tych osób musi być: wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszony zgodnie z przepisami Pzp podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Bez przedstawienia jednego z powyższych dokumentów osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę nie będą mogły wykonywać pracy z winy wykonawcy. Jeżeli z naruszeniem powyższych wymogów na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez inspektora nadzoru, zamawiającego lub jego przedstawicieli, osoba taka będzie musiała opuścić tere budowy, a wykonawca zapłaci zamawiającemu tytułem kary umownej kwotę 1 000,00 zł. za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez inspektora nadzoru lub przedstawicieli Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez wykonawcę lub jego przedstawicieli.
8. Zamawiający uznaje, że wykonawca przeanalizuje zakres robót wynikający z dokumentacji, projektu – planu zagospodarowania działek nr 3/7 106, 9 obręb Karczewko, gmina Kiszkowo oraz nr 287, 3/10, 3/58, 2, 286, 1/1, 1/17, 19/2 obręb Karczewo, gmina Kiszkowo, przedmiaru robót, wizji terenowej i ewentualne prace dodatkowe konieczne uwzględni w cenie ofertowej, która stanowi wynagrodzenie ryczałtowe.
9. Wykonawca udziela obligatoryjnej gwarancji 36 miesięcy na przedmiot zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty, gwarancja obligatoryjna nie podlega punktacji. UWAGA! Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert!
10. Termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia jednorazowo w terminie do 30 dni od doręczenia faktury, a podstawą wystawienia faktury jest protokół końcowy odbioru robót. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość elektronicznego fakturowania.
12. Wynagrodzenie za przedmiot umowy – ryczałtowe, płatne jednorazowo.
13. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę z dnia 15.03.2021 r. - nr sprawy AB6740.188.61gm.Kiszk.2021
14. Formularz oferty oraz załączniki do oferty, powinny być wypełnione przez Wykonawcę wg postanowień niniejszej specyfikacji.
15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 741597,48

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1381814,2

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 741597,48

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621804660

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 741597,48

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.