Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00516950/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
- 2023/BZP 00527313/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-01
- 2023/BZP 00579468/01 - Wynik z dnia 2023-12-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Bursy Szkolnej nr 1 w Radomiu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Bursa Szkolna nr 1
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670817067
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 5
1.4.2.) Miejscowość: Radom
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.4.7.) Numer telefonu: 48 362 23 68
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bursa1@bursaradom.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bursaradom.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00067298
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00067277
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
mając na względzie zmianę obowiązującej stawki VAT na podstawie paragrafu 10 ust 1 pkt 5 lit b umowy zmianie uległa stawka VAT z 0% na 5%
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
zamawiający dostosował treść umowy do obowiązującej stawki VAT
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
8684,25
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
13.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Wartość umowy nie uległa zmianie z uwagi na niewykorzystanie ilości asortymentów przewidzianych w formularzu cenowym - rozliczenie kosztorysowe za faktycznie dokonane dostawy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Wykonanie remontu warstwy ścieralnej ulicy Królowej Jadwigi (od ul. Warszawskiej do bloku nr 8) w Radomiu
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2025 r.
- Dostawa wraz z uruchomieniem monitorów interaktywnych, projektorów i ekranów projekcyjnych do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
- Wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych i progów zwalniających na ulicach miasta Radomia
- Zakup i dostawa latarek dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu
- Dostawa, instalacja oraz uruchomienie zestawu reaktora wysokociśnieniowego dla Centrum Biogospodarki i Ekoinnowacji Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Technologii Eksploatacji
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w 2025/2026 roku"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby realizacji działań w ramach projektu pn. "Jestem!"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Elizy Orzeszkowej w Sobolewie na okres 01.09.2025 r. - 30.08.2026 r.
- "Zakup artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w 2025/2026 roku"
- Dostawa mięsa i przetworów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Gostycynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.