Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00091350/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-05
- 2025/BZP 00099793/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-11
- 2025/BZP 00106781/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-17
- 2025/BZP 00222318/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-08
- 2025/BZP 00221595/01 - Wynik z dnia 2025-05-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Lubenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBENIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 131
1.5.2.) Miejscowość: Lubenia
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-042
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 85 03 914
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lubenia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubenia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Lubenia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d341f264-bbc5-4718-a466-b967b548920a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00067265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064670/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Lubenia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich” objętej Krajowym Planem Odbudowy i Zwiększania Odporności
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubenia3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubenia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubenia
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu platformazakupowa.pl ;
3. Zamawiający w zakresie pytań:
1) technicznych związanych z działaniem systemu prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer 22 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl .
2) merytorycznych wyznaczył osoby, do których kontakt umieszczono w Ogłoszeniu o zamówieniu, SWZ lub zaproszeniu do składania ofert.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin i Instrukcjach https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .
5. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować zgodnie z ust. 8) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
6. Przy dużych plikach kluczowe jest łącze internetowe i dostępna przepustowość łącza po stronie serwera platformazakupowa.pl oraz użytkownika
7. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.
8. W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda (link do instrukcji https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje) .
9. Za datę przekazania oferty lub wniosków przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.
10. Czas wyświetlany na platformazakupowa.pl synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar .
11. Komunikacja w postępowaniu w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza Wyślij wiadomość. Nie dotyczy składania ofert i wniosków, gdyż wiadomości nie są szyfrowane.
12. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
13. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania platformazakupowa.pl zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą innych form komunikacji określonych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO stanowi załącznik nr 5 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO stanowi załącznik nr 5 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271/2/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Część 1 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmuje:
Budowa systemu kanalizacyjnego dla odprowadzania ścieków bytowo-gospodarczych z terenu zabudowy mieszkaniowej części m. Sołonka, w tym budowa sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni ścieków wraz z zasilaniem i zagospodarowaniem terenu przepompowni. Możliwość utworzenia 16 przyłączy, w tym do 8 budynków istniejących. Długość sieci: 922,5 mb. W ramach zadania zostaną wybudowane kanały grawitacyjne z rur PVC i PE o średnicy DN200 i 160, rurociągu tłoczonego z rur PE o średnicy DC90, przyłącza energetycznego, przepompowni ścieków oraz roboty towarzyszące. Projektowana inwestycja nie wpływa niekorzystnie na środowisko. W wydanej przez Wójta Gminy Lubenia decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia nr BI.6220.2.2021 z dnia 16.09.2021 r. stwierdzono brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko. Sieć kanalizacji sanitarnej będzie zlokalizowana w zachodniej części Gminy Lubenia i będzie obejmować nieskanalizowaną część miejscowości Sołonka, w której mieszkańcy są zaopatrzeni w wodę z wodociągu gminnego, a ścieki z budynków mieszkalnych odprowadzane są do bezodpływowych zbiorników. Kanalizacja poprowadzona będzie grawitacyjnie, w większości wzdłuż drogi gminnej do przepompowni ścieków. Ścieki będą przetłaczane pod ciekiem i przewodem grawitacyjnym, dopływać będą do istniejącej studzienki na dz. 209/2 i następnie istniejących systemem kanalizacyjnym do gminnej oczyszczalni ścieków w Siedliskach.
Prace będą obejmowały następujące czynności:
- roboty pomiarowe,
- zdjęcie humusu,
- roboty ziemne wykonane mechanicznie wraz z umocnieniem ścian wykopu,
- roboty ziemne wykonane ręcznie wraz z umocnieniem ścian wykopu,
- wykonanie podsypki piaskowej,
- dostawa i montaż przydomowej przepompowni ścieków,
- dostawa i montaż rur kanalizacyjnych kielichowych,
- dostawa i montaż rur zgrzewanych,
- studnie rewizyjne z tworzyw
- rury ochronne dwudzielne typu,
- dostawa i montaż rur ochronnych z tworzywa,
- wykonanie przewiertów wraz z przeciąganiem rur przewodowych lub bez
- wykonanie obsypki piaskowej o gr. 30cm ponad wierzch rury przewodowej,
- wykonanie prób szczelności
- zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem,
- wywóz nadmiaru gruntu;
- robiórki i odtwarzanie podbudowy oraz nawierzchni.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej
45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nieodrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium w każdej części zamówienia:
Cena 60%
Okres gwarancji jakości i rękojmi 40%
3. Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach (1%=1pkt).
4. Oferty będą oceniane w zakresie kryterium Ceny w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie tego kryterium, wg następującego wzoru:
Pc =Cn/Cb * 60
gdzie:
Pc - liczba punktów w kryterium Cena, jakie wykonawca uzyskał, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
Cn - cena najtańszej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
Cb - cena oferty ocenianej niepodlegająca odrzuceniu;
* - znak mnożenia
/-znak dzielenia
5. Oferty będą oceniane w zakresie kryterium Okres gwarancji jakości i rękojmi w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie tego kryterium, wg następującego wzoru:
Pg = Ogb/Ogn * 40
Gdzie:
Pg - liczba punktów w kryterium Okres gwarancji jakości i rękojmi, jakie wykonawca uzyskał, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
Ogb - okres gwarancji jakości i rękojmi ocenianej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
Ogn - okres gwarancji jakości i rękojmi najdłuższy spośród ocenianych ofert niepodlegających odrzuceniu;
*- znak mnożenia
/-znak dzielenia
Zamawiający będzie oceniał w tym kryterium wyłącznie oferty, w których okres gwarancji jakości i rękojmi określony zostanie w miesiącach licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Przy czym do oceny ofert w ramach tego kryterium Zamawiający przyjmie maksymalnie 72 miesięczny okres gwarancji jakości i rękojmi. Oferta wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji jakości i rękojmi krótszy niż 24 miesiące od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowalnych, zostanie odrzucona.
6. Ofertom nie odrzuconym zostaną przyznane pkt wg następującego wzoru:
P = Pc + Pg
7. Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę wykonawcy, która uzyska najwyższą ilość punktów w ramach wszystkich kryterium oceny ofert. Dla każdej z części zamówienia zostanie punktacja zostanie obliczona osobno.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Część 2 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmuje:
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków i przyłączem energetycznym w miejscowości Siedliska – Broniakówka.
W ramach zadania ma zostać wykonane 33 przyłączy, w tym 12 do istniejących budynków. Celem zadania jest budowa systemu kanalizacyjnego dla odprowadzania ścieków bytowo-gospodarczych z terenu zabudowy mieszkaniowej części miejscowości Siedliska. Lokalizacja zadania poza obszarem Aglomeracji. Trasa kanalizacji zaprojektowana grawitacyjnie wzdłuż drogi gminnej do istniejącej studzienki kanalizacyjnej, skąd odprowadzone zostaną do oczyszczalni ścieków w Siedliskach. Z pozostałej części ścieki będą spływały do przepompowni ścieków na dz. ewid nr 1735/2 w m. Siedliska. Przewidziano sieć kanalizacyjną z rur o średnicy ø200 mm z rur z PVC-U, materiał jednolity, z wydłużonym kielichem i uszczelką montowaną w fazie produkcji, o sztywności obwodowej SN 12 oraz o średnicy ø200 mm z rur PE100RC. Zagłębienie kanalizacji od 1,4m do 3,8m. Przepompownia ścieków zlokalizowana zostanie na działce nr 1735/2 w Siedliskach.
Zakres robót:
Roboty ziemne
Roboty montażowe
Skrzyżowanie z gazociągiem
Przepompownia ścieków
Przewierty;
Ponadto zakres prac do wykonania będzie obejmował:
przygotowanie terenu pod budowę,
roboty w zakresie okablowania elektrycznego,
roboty pomiarowe,
zdjęcie humusu o gr. 15cm,
roboty ziemne wykonane mechanicznie wraz z umocnieniem ścian wykopu,
roboty ziemne wykonane ręcznie wraz z umocnieniem ścian wykopu,
wykonanie podsypki piaskowej o gr. 10 cm,
dostawa i montaż przepompowni ścieków dostawa i montaż rur kanalizacyjnych, rur zgrzewanych,
studnii, rury ochronne,
wykonanie przewiertów wraz z przeciąganiem rur przewodowych lub bez,
wykonanie obsypki piaskowej o gr. 30 cm,
wykonanie prób szczelności,
zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem (90% mechaniczne, 10% ręcznie),
wywóz nadmiaru gruntu,
rozbiórki i odtwarzanie podbudowy oraz nawierzchni.
Zamawiający chce osiągnąć zdalne, scentralizowane zarządzanie pracą przepompowni oczyszczalni ścieków w Siedliskach wdrożone zostanie rozwiązanie do zdalnego monitorowania i sterowania pracą urządzeń. Rozwiązanie chmurowe zintegruje przemysłowy router sieciowy, zadaniem którego będzie wysyłanie danych do chmury obliczeniowej przez bezpieczny tunel VPN.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej
45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nieodrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium w każdej części zamówienia:
Cena 60%
Okres gwarancji jakości i rękojmi 40%
3. Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach (1%=1pkt).
4. Oferty będą oceniane w zakresie kryterium Ceny w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie tego kryterium, wg następującego wzoru:
Pc =Cn/Cb * 60
gdzie:
Pc - liczba punktów w kryterium Cena, jakie wykonawca uzyskał, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
Cn - cena najtańszej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
Cb - cena oferty ocenianej niepodlegająca odrzuceniu;
* - znak mnożenia
/-znak dzielenia
5. Oferty będą oceniane w zakresie kryterium Okres gwarancji jakości i rękojmi w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie tego kryterium, wg następującego wzoru:
Pg = Ogb/Ogn * 40
Gdzie:
Pg - liczba punktów w kryterium Okres gwarancji jakości i rękojmi, jakie wykonawca uzyskał, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
Ogb - okres gwarancji jakości i rękojmi ocenianej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
Ogn - okres gwarancji jakości i rękojmi najdłuższy spośród ocenianych ofert niepodlegających odrzuceniu;
*- znak mnożenia
/-znak dzielenia
Zamawiający będzie oceniał w tym kryterium wyłącznie oferty, w których okres gwarancji jakości i rękojmi określony zostanie w miesiącach licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Przy czym do oceny ofert w ramach tego kryterium Zamawiający przyjmie maksymalnie 72 miesięczny okres gwarancji jakości i rękojmi. Oferta wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji jakości i rękojmi krótszy niż 24 miesiące od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowalnych, zostanie odrzucona.
6. Ofertom nie odrzuconym zostaną przyznane pkt wg następującego wzoru:
P = Pc + Pg
7. Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę wykonawcy, która uzyska najwyższą ilość punktów w ramach wszystkich kryterium oceny ofert. Dla każdej z części zamówienia zostanie punktacja zostanie obliczona osobno.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lubenia (przysiółek Kosina i Maternówka) wraz z przepompowniami ścieków i instalacja elektryczną - etap II.
Długość sieci: 7 278 mb. Liczba potencjalnych przyłączy:116, przyłącza realne: 76. Powstałą w ramach zadania siecią kanalizacji sanitarnej na oczyszczalnię doprowadzane będą ścieki sanitarne z budynków mieszkalnych i instytucji. Po zakończeniu budowy odcinka sieci kanalizacji objętej zadaniem, sieć zostanie włączona do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lubenia, skąd ścieki zostaną odprowadzone do oczyszczalni ścieków w Siedliskach.
Zakres robót:
Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC –U,
Sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej PE,
Budowle na sieci kanalizacji sanitarnej (-studzienki, kolumna odwadniająca, kolumna odpowietrzająca, trójnik),
przepompownie ścieków,
przekroczenia drogi powiatowej o nawierzchni utwardzonej (asfalt) przewiertem w rurze ochronnej stalowej,
odcinki wykonane metodą przewiertu,
Przewiert pod terenem zadrzewionym,
zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych na sieci kanalizacji grawitacyjnej oraz tłocznej w rurze ochronnej PE Ø75 mm,
zabezpieczenie kabli elektrycznych na sieci kanalizacji grawitacyjnej oraz tłocznej w rurze ochronnej PE,
zabezpieczenie sieci kanalizacji sanitarnej w okolicy studni przydomowych w rurze ochronnej PE100, SDR17,
zabezpieczenie sieci gazowej w rurze ochronnej PE100, SDR17 w miejscu skrzyżowania się z siecią kanalizacji sanitarnej,
odbudowa nawierzchni utwardzonych,
ubezpieczenie skarpy cieku „bez nazwy” typu ciężkiego.
W ramach pracy pompowni zostanie zamontowany element zarządzający pracą przepompowni. Będzie to przemysłowy sterownik mikroprocesorowy z modułem wejść analogowych oraz wyświetlaczem (panelem operatorskim). Do sterownika podłączona zostanie sonda hydrostatyczna ze stali kwasoodpornej oraz dodatkowe dwa pływakowe czujniki poziomu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45221250-9 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej
45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nieodrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium w każdej części zamówienia:
Cena 60%
Okres gwarancji jakości i rękojmi 40%
3. Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach (1%=1pkt).
4. Oferty będą oceniane w zakresie kryterium Ceny w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie tego kryterium, wg następującego wzoru:
Pc =Cn/Cb * 60
gdzie:
Pc - liczba punktów w kryterium Cena, jakie wykonawca uzyskał, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
Cn - cena najtańszej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
Cb - cena oferty ocenianej niepodlegająca odrzuceniu;
* - znak mnożenia
/-znak dzielenia
5. Oferty będą oceniane w zakresie kryterium Okres gwarancji jakości i rękojmi w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie tego kryterium, wg następującego wzoru:
Pg = Ogb/Ogn * 40
Gdzie:
Pg - liczba punktów w kryterium Okres gwarancji jakości i rękojmi, jakie wykonawca uzyskał, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
Ogb - okres gwarancji jakości i rękojmi ocenianej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
Ogn - okres gwarancji jakości i rękojmi najdłuższy spośród ocenianych ofert niepodlegających odrzuceniu;
*- znak mnożenia
/-znak dzielenia
Zamawiający będzie oceniał w tym kryterium wyłącznie oferty, w których okres gwarancji jakości i rękojmi określony zostanie w miesiącach licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Przy czym do oceny ofert w ramach tego kryterium Zamawiający przyjmie maksymalnie 72 miesięczny okres gwarancji jakości i rękojmi. Oferta wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji jakości i rękojmi krótszy niż 24 miesiące od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowalnych, zostanie odrzucona.
6. Ofertom nie odrzuconym zostaną przyznane pkt wg następującego wzoru:
P = Pc + Pg
7. Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę wykonawcy, która uzyska najwyższą ilość punktów w ramach wszystkich kryterium oceny ofert. Dla każdej z części zamówienia zostanie punktacja zostanie obliczona osobno.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu, określone przez Zamawiającego w SWZ.
2. Zamawiający wymaga wykazania spełniania następujących warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie prawnym.
Zamawiający nie określa wyżej wymienionego warunku.
2.2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa wyżej wymienionego warunku.
2.3. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa wyżej wymienionego warunku.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
W każdej części zamówienia Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w terminie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w sposób należyty minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości kontraktu:
w części 1 zamówienia 300 000 zł brutto
w części 2 zamówienia 500 000 zł brutto
w części 3 zamówienia 2 000 000 zł brutto
Wykonawca powinien przedstawić dowody należytego wykonania usługi w postaci np. referencji lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia, sporządzonych przez podmiot na rzecz którego była świadczona usługa.
W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena wymagań określonych w zakresie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego – przy czym co najmniej jeden Wykonawca powinien wykazać się realizacją roboty budowlanej w przedmiocie i wartości określonej powyżej dla poszczególnej części zamówienia – w całości. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji sumowania wartości kilku robót budowlanych w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu np. w przypadku części 1 zamówienia - wykazanie 3 robót budowlanych o wartości 100 000 zł brutto każda w przedmiocie budowy sieci kanalizacji sanitarnej, przez jeden lub kilka podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego uznane zostanie za brak spełniania warunku udziału w postępowaniu.
UWAGA! W przypadku oferty składanej na kilka części zamówienia, wystarczające będzie wykazanie się przez Wykonawcę jedną usługą, o ile usługa ta spełnia wymogi postawione przez Zamawiającego dla każdej części zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, będzie żądać następujących
podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający
żąda następujących dokumentów:
Wykaz robót budowlanych - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty-
załącznik nr 9 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Brak5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.1. Formularza składającego się na Ofertę, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ1.2. Dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania lub pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli osoba bądź osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umownymi stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubenia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-11 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-12
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI I ZEWNĘTRZNYMI W MAJDANIE KRÓLEWSKIM
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa i montaż instalacji wraz z budową magazynów energii w CEZIB
- Przebudowa i remont pomieszczeń po byłej kotłowni w Kartuzach na potrzeby zabezpieczenia magazynów oraz doposażenia baz magazynowych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych
- Budowa budynku garażu OSP z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną - Etap I
- Przebudowa trzech rowów melioracyjnych na terenie Gminy Strzelin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.