eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RepkiTERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W SKRZESZEWIE ORAZ OŚRODKA ZDROWIA W GMINIE REPKI"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00067148 z dnia 2021-05-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W SKRZESZEWIE ORAZ OŚRODKA ZDROWIA W GMINIE REPKI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA REPKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582055

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Repki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-307

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@repki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://repki.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W SKRZESZEWIE ORAZ OŚRODKA ZDROWIA W GMINIE REPKI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f12b880-9e17-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033909/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.G.Km.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia są roboty budowlane, realizowane w formie „Zaprojektuj i buduj” TERMOMODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ ORAZ OŚRODKA ZDROWIA W GMINIE REPKI” z zastrzeżeniem, że przebudowa dachu na budynku Ośrodka Zdrowia wraz z termomodernizacją, budową podjazdu dla niepełnosprawnych oraz budową zbiornikowej instalacji gazu o poj. 6700l będzie realizowana w formule buduj, gdyż Zamawiający posiada ta ten element zadania projekt budowlany stanowiący złącznik nr 9 do SIWZ.
2. W ramach robót budowlanych i montażowych realizowanych w ramach termomodernizacji Zespołu Szkół w Skrzeszewie wykonawca wykona następujące prace:
1.Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w tym:
a) Montaż okien
b) Montaż drzwi
2. Docieplenie ścian
a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
b) termomodernizacja ścian
c) ustawienie rusztowań
d) wykonanie opaski budynku
e) docieplenie stropu poddasza bez konieczności wykonania podłogi z płyt OSB 22 mm
3. Instalacja fotowoltaiczna
4. Przełożenie instalacji odgromowej
5. Instalacja wyłączenia pożarowego

3. W ramach robót budowlanych i montażowych realizowanych w ramach termomodernizacji Ośrodka Zdrowia wykonawca powinien wykonać następujące prace:
• Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
• Docieplenie stropu poddasza
• Wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej
• Modernizacja pokrycia dachowego
• Wymiana grzejników w pomieszczeniach
• Dobudowa pochylni dla niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku
• Demontaż schodów i płyty balkonowej i montaż portfenetr w oknie balkonowym
• Modernizacja wewnętrznego systemu ogrzewania
• Modernizacja systemu c.w.u.
• Instalacja paneli fotowoltaicznych (instalacja na dachu) wraz z wykonaniem instalacji niezbędnej dla wprowadzenia pozyskanej energii elektrycznej do sieci wewnętrznej
• Modernizacja instalacji elektrycznej
• Wymiana instalacji odgromowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45262520-2 - Roboty murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2612889

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4450000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2612889

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo – Budowlany „REM-BUD” J. Karowski, A. Pikalski Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774-21-21-984

7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia 10 lok 17

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2612889,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30
2021-05-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.