eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUSŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI



Ogłoszenie z dnia 2025-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221715245

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Zwycięstwa 96/98

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-451

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 72 73 985

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.czerwinska@experyment.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.experyment.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f376757-0853-4e6c-9893-bfbf4b837e7e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f376757-0853-4e6c-9893-bfbf4b837e7e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00067091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000791/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach CN Experyment w Gdyni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/EXP/372/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 535788,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Sprzątanie (podstawowa usługa sprzątania - „serwis nocny”) i utrzymanie czystości („serwis dzienny”) w pomieszczeniach Centrum Nauki Experyment w Gdyni o łącznej powierzchni ok. 5.400 m2, w sposób określony w załączniku nr 1 do SWZ.

2 Zarządzanie zamówieniem rozumiane jako stały nadzór nad jakością wykonywania usługi, wyznaczenie koordynatora/ów usługi, stała współpraca z Zamawiającym w czasie realizacji zamówienia.

3 Włączenie w realizację usługi technologa obowiązanego do zapewnienia optymalnych metod i środków czyszczenia eksponatów i elementów budynku, przeszkolenia pracowników Wykonawcy oraz dostępnego dla Zamawiającego w celu konsultacji (także w obiekcie).

4 Zapewnienie odpowiedniego, zaakceptowanego przez Zamawiającego ubioru dla pracowników „serwisu dziennego”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 725173,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 867888 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 725173,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630385038

7.3.3) Ulica: ul. Klemensa Janickiego 20B

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-542

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część usług sprzątania - zarówno wykonywanych codziennie jak i okresowo:
- Solcom-Bayard Sp. z o.o.
- Clar Servis Sp. z o.o.
- Lanua Contractor Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 725173,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-01 do 2026-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.