eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasocin › DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH GMINY KRASOCIN W ROKU SZKOLNYM 2015/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-05

Krasocin: DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH GMINY KRASOCIN W ROKU SZKOLNYM 2015/2016
Numer ogłoszenia: 200066 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Krasocinie , ul. Macierzy Szkolnej 1, 29-105 Krasocin, woj. świętokrzyskie, tel. 41 39 17 317, faks 41 39 17 010.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH GMINY KRASOCIN W ROKU SZKOLNYM 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do Placówek Oświatowych Gminy Krasocin z podziałem na 5 następujących części: 1) Część nr 1 - Mięso produkty mięsne, wędliny 2) Część nr 2 - Owoce i warzywa 3) Część nr 3 - Pieczywo, świeże wyroby piekarsko - ciastkarskie 4) Część nr 4 - Inne produkty spożywcze 5) Część nr 5 - Mrożone artykuły spożywcze.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na art. żywnościowe w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.30.00.00-1, 15.31.00.00-4, 15.81.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.87.00.00-7, 15.41.00.00-5, 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3, 03.31.10.00-2, 15.22.00.00-6, 15.33.11.00-8, 15.33.00.00-0, 15.89.60.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin dostawy - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krasocin.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Krasocinie ul. Macierzy Szkolnej 1 29 - 105 Krasocin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Krasocinie ul. Macierzy Szkolnej 1 29 - 105 Krasocin budynek Urzędu Gminy Krasocin, pok nr 12..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso produkty mięsne, wędliny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy do placówek oświatowych Gminy Krasocin: mięsa i produktów mięsnych oraz wędlin. Wielkość zamówienia oraz asortyment szczegółowo opisany jest w załączniku nr 2a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Owoce i warzywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy świeżych owoców i warzyw do stołówek szkolnych na terenie Gminy Krasocin. Wielkość oraz asortyment został szczegółowo opisany w załączniku nr 2b SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pieczywo, świeże wyroby piekarsko - ciastkarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy świeżego pieczywa (chleb, bułki) oraz ciast i ciastek do stołówek szkolnych z terenu Gminy Krasocin. Wielkość dostawy oraz asortyment został szczegółowo opisany w załączniku nr 2c do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Inne produkty spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty spożywcze niezbędne do sporządzania codziennych posiłków w stołówkach szkolnych na terenie Gminy Krasocin. Wielkość dostaw oraz asortyment został szczegółowo opisany w załączniku nr 2d w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.87.00.00-7, 15.41.00.00-5, 15.50.00.00-3, 03.31.10.00-2, 15.22.00.00-6, 15.33.11.00-8, 15.33.00.00-0, 15.89.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mrożone artykuły spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty mrożone niezbędne do przygotowywania codziennych posiłków w stołówkach szkolnych na terenie Gminy Krasocin, min.: ryby mrożone, warzywa mrożone, owoce mrożone oraz wyroby mączne. Wielkość dostaw oraz asortyment został szczegółowo opisany w załączniku nr 2e do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6, 15.33.11.00-8, 15.33.00.00-0, 15.89.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin dostawy - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.