eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostawa środków chemicznych do oczyszczania spalin dla MZGOK sp. z o.o. w Koninie



Ogłoszenie z dnia 2022-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków chemicznych do oczyszczania spalin dla MZGOK sp. z o.o. w Koninie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301719592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sulańska 13

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 246 81 79

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@mzgok.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzgok.konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzgok-konin.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków chemicznych do oczyszczania spalin dla MZGOK sp. z o.o. w Koninie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31f1a9e9-78f3-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.361-1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 885180,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa środków chemicznych do oczyszczania spalin dla MZGOK Sp. z o.o. w Koninie – asortyment WAPNO PALONE

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa autocysterną oraz rozładunek wapna palonego do zbiornika V= 100 m3 w ilości około 1 200 Mg rocznie. Zbiornik wyposażony w przyłącze typu strażackiego DN 110. Jednorazowa wielkość dostawy około 27 Mg.
2) Parametry techniczne - określone w załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44921210-7 - Wapno sproszkowane

4.5.5.) Wartość części: 714000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa środków chemicznych do oczyszczania spalin dla MZGOK Sp. z o.o. w Koninie – asortyment WAPNO GASZONE
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa autocysterną oraz rozładunek wapna gaszonego do zbiornika V= 60 m3 w ilości około 36 Mg rocznie. Zbiornik wyposażony w przyłącze typu strażackiego DN 110. Jednorazowa wielkość dostawy około 12 Mg.
2) Parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44921210-7 - Wapno sproszkowane

4.5.5.) Wartość części: 22680,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa środków chemicznych do oczyszczania spalin dla MZGOK Sp. z o.o. w Koninie – asortyment KOKS AKTYWOWANY
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa autocysterną oraz rozładunek koksu aktywowanego do zbiornika V= 60 m3 w ilości około 55 Mg rocznie. Zbiornik wyposażony w przyłącze typu strażackiego DN 110. Jednorazowa wielkość dostawy około 18 Mg.
2) Parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24954000-6 - Węgiel aktywny

4.5.5.) Wartość części: 148500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 944640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1652388,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 944640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRZUSKAWICA Spółka Akcyjna z siedzibą w Sitkówce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6570386732

7.3.3) Ulica: Sitkówka 24

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 944640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30066,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35866,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30066,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRZUSKAWICA Spółka Akcyjna z siedzibą w Sitkówce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6570386732

7.3.3) Ulica: Sitkówka 24

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30066,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185699,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244216,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185699,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACES Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5862289573

7.3.3) Ulica: ul. Łużycka 10

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-537

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185699,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Decyzją Prezesa Zarządu kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia dla:
- części I (878 220,00 zł brutto) przed wszczęciem postępowania została zwiększona do ceny najkorzystniejszej oferty, tj. 944 640,00 zł brutto;
- części II (27 896,40 zł brutto) przed wszczęciem postępowania została zwiększona do ceny najkorzystniejszej oferty, tj. 30 066,12 zł brutto;
- części III (182 655,00 zł brutto) przed wszczęciem postępowania została zwiększona do ceny najkorzystniejszej oferty, tj. 185 699,25 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.