Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00234193/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu budynku pralni Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003734240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SKĘCZNIEW
1.5.2.) Miejscowość: Dobra
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-730
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 279 44 83
1.5.8.) Numer faksu: 63 279 44 73
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsskeczniew@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.bip.powiat.turek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6179f57-2fda-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu budynku pralni Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6179f57-2fda-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002477/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont dachu budynku pralni Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234193/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.291.04.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
„Remont dachu budynku pralni Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie”
w ramach którego Zamawiający przewiduje do wykonania:
a) demontaż starego pokrycia wraz z obróbkami blacharskimi i przewodami pionowymi wentylacyjnymi,
b) demontaż desek okapowych i wiatrowych,
c) demontaż łacenia dachu,
d) wzmocnienie konstrukcji dachu poprzez montaż do płatwi ceowników stalowych i ściągów stalowych,
e) przedłużenie okapu – krokwi – i wyrównanie płaszczyzny dachu poprzez nabicie jednostronnie krawędziaków 5x14 cm do krokwi,
f) montaż membrany dachowej, kontrłat i łat, desek okapowych i wiatrowych,
g) wykonanie konstrukcji i montaż dwóch okien dachowych,
h) wykonanie i montaż wywietrzaków dachowych i przewodów wentylacji pomieszczeń pralni wraz z montażem wentylatorów wyciągowych,
i) montaż pokrycia dachowego z blachy dachówkowej powlekanej – ok. 622 m2 wraz z montażem obróbek i orynnowania,
j) wykonanie konstrukcji i montaż podbitki dachowej poziomej wykonanej z blachy powlekanej trapezowej TR 8 mm,
k) roboty porządkowe i utylizacja starych elementów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podległy odrzuceniu. W prowadzonym postępowaniu wpłynęła 1 oferta. Zamawiający odrzucił ofertę zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, jako niezgodną z przepisami ustawy, bowiem nie została sporządzona przez Wykonawcę w sposób określony w art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. Wobec tego, że jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu podlegała odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podległy odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne
W prowadzonym postępowaniu wpłynęła 1 oferta:
WORTEX Wojciech Pietrzak
Rogów 16
62-731 Przykona
Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, jako niezgodną z przepisami ustawy, bowiem nie została sporządzona przez Wykonawcę w sposób określony w art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. Wobec tego, że jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu podlegała odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI DOBRA
- Przebudowa stacji uzdatniania wody - SUW "Róży Wiatrów" wraz z budową drogi dojazdowej ...
- Remont pomieszczeń budynku DPS Skęczniew 2024 - I etap - pomieszczenia różne
- Rozbudowa sieci wod-kan na potrzeby Osiedla Leśne Zacisze Buk
- Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ocieplenie budynku szkoły oraz internatu i łącznika
- "Roboty budowlane w budynku znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków przy ul. Św. Mikołaja 6 w Kowalewie Pomorskim"
- "Montaż instalacji OZE i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Radomskiego".
- Konserwacja budynków i lokali będących własnością Tyskiego TBS Sp. z o.o. oraz obsługa pogotowia lokatorskiego
- Budowa budynku Centrum opiekuńczo-mieszkalnego we wsi Szczęsne wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Budowa strzelnicy sportowej w Sierakowie.
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.