eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Srocku poprzez budowę skrzydła oraz przebudowę istniejącego budynku



Ogłoszenie z dnia 2022-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Srocku poprzez budowę skrzydła oraz przebudowę istniejącego budynku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kosowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-310

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 446169625

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@moszczenica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.moszczenica.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.moszczenica.eu/groups/details/1245/roboty-budowlane

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Srocku poprzez budowę skrzydła oraz przebudowę istniejącego budynku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09ba2ae0-648b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066735

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000885/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Srocku poprzez budowę skrzydła oraz przebudowę istniejącego budynku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330335/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271. 27 .2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4610180 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Srocku poprzez budowę skrzydła oraz przebudowę istniejącego budynku (etap II).
Etap I inwestycji obejmował wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych.

Adres budowy: Zespół Szkół w Srocku, Srock, ul. Łódzka 5, 97-310 Moszczenica
działka nr ewid. 391, obręb Srock Rządowy, gmina Moszczenica

3. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie nowo projektowanych części budynku szkoły podstawowej w Srocku tj.: skrzydła dydaktycznego (S.d.), kotłowni (K.o.) i sali bilardowej (S.b), a także przebudowę istniejącego budynku oraz rozbiórkę części przedszkolnej oraz budynku gospodarczego.

Zakres prac w budynku istniejącym:
1) Budynek główny:

2) Łącznik sportowy

3) Sala gimnastyczna

Zakres prac w budynkach nowoprojektowanych:

1) Skrzydło dydaktyczne (S.d.):
Skrzydło dydaktyczne zaprojektowane jest jako dwukondygnacyjne, niepodpiwniczone, bez poddasza użytkowego. Ściany – murowane, stropy żelbetowe prefabrykowane, dach o konstrukcji drewnianej pod pokrycie blachą.

- Fundamenty, ściany fundamentowe, izolacje przeciwwilgociowe ścian, rdzenie żelbetowe – zrealizowano w ramach etapu I inwestycji.

Kotłownia (K.o.):
Kotłownia zaprojektowana jest jako dobudowana do projektowanego skrzydła dydaktycznego. Budynek kotłowni – parterowy, niepodpiwniczony, bez poddasza użytkowego. Ściany zewnętrzne – murowane, stropy żelbetowe prefabrykowane, dach o konstrukcji drewnianej pod pokrycie blachą.

Sala bilardowa (S.b.):
Sala bilardowa zaprojektowana jest jako dobudowana do budynków istniejących oraz do zaprojektowanego skrzydła dydaktycznego. Budynek Sali – parterowy, niepodpiwniczony. Ściana zewnętrzna – murowana, stropodach z płyty warstwowej na konstrukcji stalowej.

Prace wykończeniowe:

Wewnętrzne instalacje elektryczne:

Wewnętrzne instalacje sanitarne:

Przyłącze wodociągowe z rur PE 100 63x5,8 SDR11 o dł. ok 14 m.
Odłączenie istniejących przyłączy wodociągowych Ø50 i Ø40.

Kanalizacja sanitarna - odprowadzenie ścieków z budynku przykanalikiem z rur Ø200 PVC o długości ok 66m.

Zagospodarowanie terenu:

W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także wykonanie placu utwardzonego oraz 10 miejsc parkingowych, w tym 2 dla osób niepełnosprawnych z kostki brukowej betonowej.

W zachodniej części działki należy wykonać: boisko sportowe, bieżnię, skocznię do skoku w dal oraz plac zabaw dla dzieci (przeniesienie urządzeń w nową lokalizację).

1) Boisko sportowe - boisko do gry w piłkę koszykową i wyznaczonym miejscem do siatkówki o wymiarach: 28 m x 15 m (plac do gry), 30 m x 17 m (całkowity rozmiar boiska wraz ze strefą bezpieczeństwa o szerokości 1 m wzdłuż linii bocznych i końcowych).
Lokalizacja boiska wg. załącznika – „Rys - lokalizacja boiska”.
2) Bieżnia prosta – bieżnia 3-torowa na 60 m – łączna długość bieżni: 78 m, szerokość: 3 x 1,22
3) Skocznia do skoku w dal o szer. 1,22 m zakończona zeskocznią z piasku o wymiarach 2,8 x 8,0 m
4) Montaż stałego wyposażenia sportowego (zestaw do koszykówki – 2 szt., wyposażenie boiska do gry w piłkę siatkową,
5) Montaż tablicy informacyjnej z regulaminem korzystania z boiska sportowego

Bieżnia, skocznia w dal oraz boisko wielofunkcyjne posiadać będą nawierzchnię sztuczną poliuretanową.

Parametry minimalne wymagane dla nawierzchni poliuretanowej :
WŁAŚCIWOŚCI: WYMAGANA
WARTOŚĆ
Wytrzymałość na rozciąganie, N/mm2 (MPa) Minimum 1,08
Wydłużenie względne przy zerwaniu, % Minimum 55
Amortyzacja wstrząsów, redukcja siły, na podłożu betonowym (23°C), % 38-40
Odkształcenie pionowe, na podłożu betonowym (23°C), mm 1,7-1,8
Tarcie (współczynnik tarcia lub odczyt skali TRRL) Minimum 0,53
Grubość, mm Minimum 13,0

Dokumenty potwierdzające wymagane parametry dla zaoferowanej przez Wykonawcę nawierzchni poliuretanowej, muszą być przedstawione Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.

Kolorystyka boiska ustalona zostanie na etapie wykonawstwa robót.

Konstrukcja nawierzchni boiska:
- warstwa użytkowa nawierzchni – gr. 0,2 cm
- warstwa nośna nawierzchni – gr. 1,1 cm
- elastyczna warstwa bazowa ET ze ścieru gumowego i żwiru zlepionego lepiszczem poliuretanowym – gr. 3,5 cm
- warstwa klinująca z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm – gr. 5 cm
- warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie 31,5 – 63 mm – gr. 10 cm
- warstwa odsączająca z zagęszczonego piasku lub pospółki – gr. 10 cm
- istniejące sprofilowane podłoże gruntowe dogęszczone powierzchniowo
- obrzeże betonowe 8x30 cm na podsypce cementowo – piaskowej wraz z wykonaniem ławy betonowej wraz z oporem z betonu

Należy uwzględnić korytowanie na głębokość 25 cm ziemi oraz założone powyżej uwarstwienia boiska, tak aby płyta boiska była wyniesiona na ok 5 cm ponad istniejący teren.

Odwodnienie: zastosowano powierzchniowy odpływ wody, spadek 0,5% kopertowy.

Plac zabaw dla dzieci (przeniesienie urządzeń w nową lokalizację)

W ramach zadania należy przenieść w nową lokalizację następujące urządzenia:
- huśtawka wahadłowa – 1 szt.
- bujaczek sprężynowy – 2 szt.
- huśtawka wagowa – 1 szt.
- karuzela tarczowa – 1 szt.
- zestaw zabawowy „Ania” bez huśtawki – 1 szt.
- zestaw zabawowy „Jola”

W/w urządzenia są obecnie zamontowane w północno - zachodniej części działki (wg. załącznika – lokalizacja urządzeń placu zabaw), w miejscu docelowym dla boiska (B.s).
W ramach zadania Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania demontażu urządzeń i ich ponownego montażu w nowej lokalizacji wskazanej w dokumentacji projektowej (P.z).
Podczas demontażu i ponownego montażu urządzenia powinny zostać odpowiednio zabezpieczone tak aby nie zostały uszkodzone.

4. Ze względu na specyfikę przedmiotu niniejszego zamówienia Zamawiający umożliwia Wykonawcom przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej.
Wykonawcy zainteresowani wzięciem udziału w wizji lokalnej proszeni są o zgłoszenia drogą elektroniczną ze wskazaniem imienia i nazwiska na adres e-mail: ug@moszczenica.eu.

5. Ważne:
1) Pomimo, iż dokumentacja projektowa obejmuje kompleksową rozbudowę skrzydła szkoły oraz przebudowę istniejącego budynku, przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje wykonania fundamentów, ścian fundamentowych, izolacji przeciwwilgociowych ścian i rdzeni żelbetowych pod projektowane skrzydło dydaktyczne, kotłownię i salę bilardową – powyższy zakres prac został zrealizowany w ramach I etapu inwestycji.
2) Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić m.in. obsługę geodezyjną inwestycji (w tym w szczególności geodezyjne wytyczenie robót i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą) a także niezbędne próby, badania i odbiory.
3) W wycenie należy uwzględnić wszelkie opłaty związane z nadzorami oraz odbiorami wynikającymi z ww. uzgodnień.
4) W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane oraz prowadzenia prawidłowej eksploatacji.
5) Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy jak również zabezpieczenia budowy przed dostępem osób trzecich, w tym dzieci uczących się w szkole.
Ponadto z uwagi na fakt, iż podczas prowadzenia prac w szkole odbywać się będą zajęcia lekcyjne Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania robót w sposób nieutrudniający funkcjonowania szkoły.

6. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej SWZ, dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będących przedmiotem zamówienia.

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączony przedmiar robót nie ma charakteru wyczerpującego i dokument ten może nie wskazywać wszystkich prac koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, co nie ma wpływu na ryczałtowy charakter ceny.
Elementy nie uwzględnione w przedmiarze robót należy wycenić jako osobne pozycje kosztorysowe.

8. Jeżeli w dokumentacji użyto nazw znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ich zastosowanie nie jest obowiązkowe, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, a nazwy zostały podane jedynie w celach informacyjnych dla umożliwienia porównania równoważności.

9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.

10. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:

1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.) zwana dalej ,,ustawą p.z.p.” Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) osób wykonujących proste prace ogólnobudowlane (np. prace operatorów urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, prace kierowców, prace wykonywane przez pracowników fizycznych).

Szczegółowe Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dot. zatrudnienia zawarte są w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6404870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7077350,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6404870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-MOT Józef Znojek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590173947

7.3.3) Ulica: ul. Rzgowska 19

7.3.4) Miejscowość: Tuszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6404870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.