eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piechowice › "Przebudowa ulicy Reja wraz z budową kanalizacji deszczowej".



Ogłoszenie z dnia 2021-05-27

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066705 z dnia 2021-05-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ulicy Reja wraz z budową kanalizacji deszczowej”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Piechowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821612

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kryształowa 49

1.5.2.) Miejscowość: Piechowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-573

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757548900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piechowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piechowice.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://test2.ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c967a8c3-9e9d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa ulicy Reja wraz z budową kanalizacji deszczowej”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c967a8c3-9e9d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa ulicy Reja wraz z budową kanalizacji deszczowej” – branża drogowa. Branża drogowa:
Jezdnię należy wykonać o nawierzchni bitumicznej o powierzchni 425 m2 z obramowaniem obustronnym krawężnikiem betonowym 15x22x100. Jezdnia o przekroju i spadku daszkowym o wartości 2%. Długość głównego odcinka 46 m oraz sięgacz 15 m, na działce nr 161/2. Skosy zjazdów na posesje prywatne należy wykonać 1:1. Podłoże pod poszczególne warstwy podbudowy powinno być na całej powierzchni:
- ustabilizowane i nośne,
- czyste, bez zanieczyszczenia lub pozostałości luźnego kruszywa,
- wyprofilowane, równe i bez kolein,
- suche.
Rzędne wysokościowe podłoża oraz urządzeń usytuowanych w nawierzchni lub ją ograniczających powinny być zgodne z rzędnymi projektowymi. Z podłoża powinien być zapewniony odpływ wody. W celu zwiększenie połączenia między warstwami konstrukcyjną z betonu asfaltowego oraz warstwą ścieralną i zabezpieczeniem przed wnikaniem i zaleganiem wody między warstwami należy wykonać skropienia warstwy konstrukcyjnej z betonu asfaltowego przed położeniem warstwy ścieralnej. Można odstąpić od wykonania skropienia przy rozkładaniu dwóch warstw asfaltowych w jednym cyklu technologicznym (tzw. połączenia gorące na gorące). Do skropienia podbudów asfaltowych i warstw z mieszanek mineralno-asfaltowych należy stosować:
- kationowe emulsje szybkorozpadowe wg WT.EmA-1994,
- upłynnione asfalty szybkoodparowywalne wg PN-C-96173,
- asfalty drogowe D 200 lub D 300 wg PN-C-96170, za zgodą Inżyniera,
- podbudów z kruszywa nie kropić.
1. Warunki gruntowo-wodne:
Na podstawie „Opinii geotechnicznej”, ustalono:
- grunty podłoża – nasyp niekontrolowany, glina piaszczysta, pospółka gliniasta,
- warunki wodne – dobre,
- konstrukcję nawierzchni jezdni obliczono dla gruntów G2/3,
- do obliczeń konstrukcji nawierzchni przyjęto parametry jak dla KR1,
- warunek mrozoodporności – hz*0,60 = 1,0 m * 0,60 = 0,60 m – przyjęto grubość 0,64 m.
Po wykonaniu mechanicznego profilowania należy zagęścić podłoże do osiągnięcia modułu sprężystości E2 większego od 100 MPa.
2. Krawężnik
Cały projektowany układ komunikacyjny obramowany będzie krawężnikiem betonowym 15x22x100 cm posadowionym na podsypce cementowo - piaskowej grub. 5 cm oraz na ławie z oporem z betonu C12/15. Wykonanie ław powinno być zgodne z BN-64/8845-02. Na łukach poziomych należy zastosować krawężniki łukowe.
3. Przekrój poprzeczny – konstrukcyjny jezdni:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/11,0 gr. 4 cm – AC-0/11-S-50/70 dla KR1 wraz ze skropieniem warstwy emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym w ilości 0,7 - 1,0 kg/m2,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 5 cm – AC-0/16-W-50/70 dla KR1,
- podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grub. 30 cm dla KR1,
- stabilizacja kruszywa natur. cementem gr. 25 cm (towarowa) o Rm=2,5 MPa.
4. Chodnik:
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać chodnik o nawierzchni tłuczniowej. Na podsypkę należy stosować piasek gruby, odpowiadający wymaganiom PN-B- 06712. Grubość podsypki po zagęszczeniu powinna zawierać się w granicach od 3 do 5 cm. Podsypka powinna być zwilżona wodą, zagęszczona i wyprofilowana.Cały układ komunikacyjny chodnika obramowany będzie obrzeżami betonowymi 8x30 cm posadowionym na podsypce cementowo - piaskowej grub. 5 cm oraz na ławie z oporem z betonu C12/15.
5. Przekrój poprzeczny – konstrukcyjny chodników
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm,
- podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grub. 20 cm dla KR1.
6. Zjazdy na posesję
Wykonawca robót winien skalkulować wszystkie niezbędne roboty, aby dostosować istniejące zjazdy do nowej geometrii i niwelety ulicy.
UWAGA: Załączony do niniejszego postępowania Projekt Zagospodarowania Terenu ( Rys. Nr 2 ) obejmuje swym zakresem większy zakres robót, który nie jest objęty przedmiotem niniejszego postępowania. Do wyceny oferty należy przyjąć zakres robót zgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu w zakresie zawartym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia i przedmiarami robót.
Chodnik lewostronny ( lewa strona od początku opracowania 0+000,00 ) tj. od łuku oznaczonego w PZT symbolem R8 do końca opracowania oznaczonego w PZT KO: Km= 0+216,43 wraz z wjazdami i dojściami do posesji. Wjazdy na posesję z prawej strony drogi od wjazdu na posesję ul. Reja 4 do wjazdu na posesję ul. Reja 18 ( bez wejścia i wjazdu na posesję ul. Reja 19). Główny odcinek drogi do wykonania z jezdnią z betonu asfaltowego wraz z sięgaczem należy wykonać od punktu oznaczonego w PZT symbolem PŁK: 0+027,56 do końca opracowania oznaczonego symbolem KO: Km=0+073,53. W PZT oznaczono przy lewostronnym chodniku teren zielony ( trawnik ) który nie jest przedmiotem zamówienia. Również oznaczony w PZT chodnik nie jest objęty przedmiotem zamówienia. Załączony do niniejszego postępowania Przekrój konstrukcyjny ( rys. nr 4/DR ) przedstawia przekrój jezdni i warstw podbudowy z obustronnymi chodnikami o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać jedynie chodnik jednostronny , wzdłuż lewej krawędzi jezdni, bez nawierzchni z kostki betonowej. Zamówienie nie dotyczy również pokazanej w PZT budowy kanalizacji deszczowej. W przypadku rozbieżności w ilościach robót pomiędzy PZT i Przedmiarami robót, do wyceny oferty należy przyjąć wartości i wielkości zgodnie z PZT. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi projekt czasowej organizacji ruchu oraz uzyska jego uzgodnienia i w trakcie wykonywania robót wdroży projekt czasowej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191762,05

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karkonoskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112734526

7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 16F

7.3.4) Miejscowość: Mysłakowice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-533

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „KAMA” Rzońca Ryszard - Roboty budowlane związane z przedmiotem zamówienia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.