eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pysznica › "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kłyżów - etap III"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066627 z dnia 2021-05-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kłyżów – etap III”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PYSZNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409117

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 322

1.5.2.) Miejscowość: Pysznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-403

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 158410004

1.5.8.) Numer faksu: +48 158410017

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pysznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pysznica.bip.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kłyżów – etap III”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-069f8231-8bcf-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003774/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kłyżów – etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021634/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.III.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5029324,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tematem niniejszego postępowania przetargowego jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kłyżów gm. Pysznica – etap III.
Roboty budowlane należy wykonać na podstawie projektów budowlanych będących załącznikiem do SWZ.
W zakres niniejszego postepowania wchodzi wykonanie etapu III w następującym zakresie:
a) Budowa kanalizacji od ul. Błońskiej do zrzutu ścieków do studzienki 1.106 + uzupełnienia przy ul. Mickiewicza i Podkorzeniec - wg „8.1. Zadanie A Projekt budowlany – Kłyżów”. Załączony projekt budowlany, dokumenty formalne, specyfikacje techniczne obejmują swym zakresem całość robót kanalizacyjnych dla miejscowości Kłyżów. Zakres robót do wykonania w tym etapie pokazano w formie graficznej w pliku „A - Zakres robót”. Zakres zaznaczono kolorem czerwonym i niebieskim.
b) Budowa kanalizacji sanitarnej, od budynków przy ul. Mickiewicza i Strażackiej, z odprowadzeniem ścieków do pompowni sieciowej P1 na dz. nr ewid. 1987/2.
c) Budowa kanalizacji sanitarnej, od budynków przy ul. Konopnickiej i Zagorskiej, do projektowanej pompowni na działce nr ewid. 2022/39.
d) Budowa kanalizacji sanitarnej, od budynków przy ul. Błońskiej i Mickiewicza, do studni istniejącej S0 na dz. nr ewid. 1941/56.
e) Budowa kanalizacji sanitarnej, od budynków przy ul. Błońskiej z odprowadzeniem ścieków do studni S1.
f) Budowa kanalizacji sanitarnej, od budynków przy ul. Mickiewicza z odprowadzeniem ścieków do pompowni sieciowej P na dz. nr ewid. 1071/3.
4. Celem inwestycji jest:
· Poprawa komfortu mieszkańców,
· Poprawa stanu gospodarki wodno – ściekowej na terenie gminy Pysznica.
5. Lokalizacja robót: Gmina Pysznica, miejscowość Kłyżów. Lokalizację można również ustalić korzystając z systemu informacji publicznej gminy Pysznica: http://pysznica.e-mapa.net .
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres prac niezbędnych do wykonania zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określają: Dokumentacje projektowe, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz Przedmiary robót załączone do niniejszej SWZ – załączniki nr 8 i 9 do SIWZ.
7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t. j. z dnia 2020.08.03), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2020.1740 t. j. z dnia 2020.10.08) oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z dnia 2020.09.11).Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
8. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SWZ przez wskazanie przykładowych nazw, znaków towarowych lub pochodzenia, dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia, że posiadają parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych w tym inwentaryzacji powykonawczej oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca robót zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót/wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych, które nie mają odzwierciedlenia w przedmiarze robót. Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.
10. Wykonawca robót zobowiązany jest do usuwania na bieżąco z terenu budowy nadmiaru urobku po wykonaniu sieci kanalizacji i studzienek. Uzyskany urobek ziemny i asfaltowy Wykonawca wywiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Ziemię przeznaczoną do zasypki składować w miarę możliwości wzdłuż wykopów. Po zakończeniu robót należy przywrócić nieruchomości na których były prowadzone prace w stanie niepogorszonym jak przed rozpoczęciem robót.
11. Ilości robót odwodnieniowych podano w przedmiarach robót orientacyjnie i mogą się znacząco różnić od stanu faktycznego w momencie prowadzenia robót. Wykonawca powinien prawidłowo wycenić koszt tych robót mając na uwadze własne doświadczenie, uwarunkowania terenowe oraz czas w jakim będą prowadzone roboty.
12. Ilości robót rozbiórkowych i odtworzeniowych na trasie kanalizacji wyliczono w przedmiarach robót orientacyjnie. Wykonawca powinien prawidłowo wycenić koszt tych robót mając na uwadze własne doświadczenie przy wykonywani tego typu robót w tym w szczególności ilości robot odtworzeniowych nawierzchni asfaltowych i nawierzchni z kruszywa naturalnego.
13. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na terenie budowy, w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru robót.
14. Wykonawca jest zobowiązany podczas realizacji robót w pasie dróg powiatowych do stosowania się do warunków wskazanych w decyzjach zezwalających na lokalizację urządzeń w pasie drogowym. Wykonawca przed rozpoczęciem robót jest zobowiązany do wystąpienia do Zarządu Dróg Powiatowych w Stalowej Woli o wydanie decyzji zezwalających na zajecie pasa drogowego. Koszty opłat za zajęcie Pasa drogowego ponosi Wykonawca. Stosowne decyzje są częścią załączonej do SWZ dokumentacji projektowej.
15. Wizja lokalna:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
2) Termin i zasady udziału w wizji lokalnej lub sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego:
- Wizji lokalnej lub sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów można dokonać najpóźniej na jeden dzień przed upływem terminu składania ofert, po dokonaniu zgłoszenia u Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2927680,95

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4687661,26

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2927680,95

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budowlane „Budomont” Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner konsorcjum: Zakład Budowlano – Instalacyjny Grzegorz Falger

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690285258

7.3.3) Ulica: ul. Przy Torze 1

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-205

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2927680,95

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 336 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.