Og³oszenie z dnia 2021-05-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00082164/01 - Wynik z dnia 2021-06-14
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00066614 z dnia 2021-05-27 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 3 – ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO DÊBLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019419
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dêblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Pu³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 8830001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.deblin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.deblin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 3 – ETAP I
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2ef68e5d-becf-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00066614
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000692/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 3 - ETAP I
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczta elektroniczna: przetargi@um.deblin.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa
siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,
dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2) Wykonawca
zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto
na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy:
„Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3)
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). 4) Maksymalny rozmiar plików
przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 5) Za datê przekazania oferty,
wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. 6)
Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do
zaszyfrowania oferty przez wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach
danego postêpowania. W formularzu oferty wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki
ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem. 7) Ofertê sk³ada
siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.8) Sposób z³o¿enia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji
u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/. 9) Sposób sporz±dzenia dokumentów
elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz
rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ
zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).10) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ
siê z wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert) za pomoc± poczty elektronicznej, adres email:
przetargi@um.deblin.pl.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Burmistrz Miasta Dêblin, 08-530 Dêblin, ul. Rynek 12, tel. 81 883 00 01, faks 81 880 19 11, adres email:
poczta@um.deblin.pl.2) Burmistrz Miasta Dêblin wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym
mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ poprzez email: inspektor@cbi24.pl.3) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych
bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.
74 ustawy Pzp.5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.6) Obowi±zek
podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem
ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Pzp.7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8) Posiada Pani/Pan:a) Na podstawie art. 15 RODO
prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych.b) Na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych.Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci
protoko³u oraz jego za³±czników.c) Na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO.Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.Wyst±pienie z ¿±daniem o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych narusza przepisy RODO.9) W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w
art.15 ust.1–3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy
mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu
sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego.10) Nie przys³uguje Pani/Panu:a) W zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO prawo do usuniêcia danych osobowych.b) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO.c) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): patrz Og³oszenie pkt RODO (obowi±zek informacyjny)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RMI.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji budynku Szko³y Podstawowej nr 3 – Etap I.
1) Zakres robót obejmuje w szczególno¶ci:
a) Bran¿a budowlana:
- wydzielenie przedszkola od pozosta³ej czê¶ci szko³y poprzez wymurowanie ¶ciany dzia³owej z osadzeniem drzwi oszklonych o klasie odporno¶ci ogniowej EI 60. ¦ciana powinna byæ wykonana z materia³ów niepalnych w klasie odporno¶ci ogniowej REI 120 i nale¿y osadziæ j± na stropie lub innej ¶cianie o klasie odporno¶ci ogniowej zapewniaj±cej R 120;
- w³±czenie do strefy ZL II pomieszczenia pokoju nauczycielskiego poprzez wstawienie drzwi szyfrowych o klasie odporno¶ci EI 60;
- wykucie i osadzenie podwójnych drzwi oszklonych zapewniaj±cych wej¶cie g³ówne do strefy przedszkola (drzwi aluminiowe i klasy odporno¶ci ogniowej EI 60);
- wykucie i osadzenie dodatkowych drzwi wyj¶ciowych (awaryjnych),
o minimalnej szeroko¶ci i wysoko¶ci wynosz±cej odpowiednio 1,2 m i 2 m, z korytarza (na zewnêtrz budynku) zgodnie dokumentacj± projektow±,
- wykonanie przy wej¶ciu g³ównym do czê¶ci przedszkola schodów wraz
z pochylni± i barierkami dla osób niepe³nosprawnych;
- wykonanie schodów zewnêtrznych z barierkami przy wyj¶ciu awaryjnym
z korytarza.
b) Bran¿a sanitarna:
- kompleksowe wyremontowanie ³azienki i dostosowanie jej do potrzeb funkcjonalnych dzieci w przedziale wieku 3 -6 lat, w tym zmiana instalacji sanitarnej;
- monta¿ w ka¿dej z 4 sal umywalek i baterii;
- wyposa¿enie lokalu przedszkolnego w 2 hydranty wewnêtrzne w sposób zapewniaj±cy objêcie zasiêgiem ca³ej strefy po¿arowej.
c) Bran¿a elektryczna:
- modernizacja rozdzielnicy T1 i monta¿ osprzêtu modu³owego
w rozdzielnicach zgodnie z projektem bran¿a elektryczna;
- modernizacja rozdzielnicy T2 i monta¿ osprzêtu modu³owego
w rozdzielnicach zgodnie z projektem bran¿a elektryczna;
- przygotowanie instalacji o¶wietleniowej zgodnie z projektem bran¿a elektryczna;
- przygotowanie i monta¿ instalacji uziemienia i odgromowej zgodnie
z projektem bran¿a elektryczna;
- przygotowanie instalacji gniazd wtyczkowych zgodnie z projektem bran¿a elektryczna;
- demonta¿ przeka¼ników i tablic zgodnie z projektem bran¿a elektryczna.
Szczegó³owy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa– za³±cznik nr 7 do SWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – za³±cznik nr 8 do SWZ oraz przedmiar robót – za³±cznik nr 9 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp polegaj±cych na remoncie w czê¶ci wydzielonej na potrzeby przedszkola korytarzy, sal przedszkolnych, ³azienki i przebudowie instalacji elektrycznej.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wyznaczy³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert przypisuj±c im odpowiedni± wagê punktow±: Cena 60 %, Gwarancja na przedmiot zamówienia 40 %.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotycz±ce w szczególno¶ci:1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienia
wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienia
wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienia
wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Okre¶lenie warunków:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e:
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzonej dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej:
-jedno zamówienie na roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji budynku o warto¶ci minimalnej 50 000,00 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku
podstaw do wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu wykazania spe³nienia przez wykonawcê warunków, o których mowa
w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, które zosta³y okre¶lone przez zamawiaj±cego w pkt. 5.1 SWZ nale¿y
z³o¿yæ:- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli
okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz
za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz,
którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie
jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – (wg. za³±cznika nr 6 do SWZ
– „Do¶wiadczenie zawodowe”).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2) W przypadku sk³adaniaoferty przez dwóch lub wiêcej wykonawców, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do
reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a
pe³nomocnictwo/upowa¿nienie do pe³nienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami
ustawowymi, podpisane przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z wykonawców,
winno byæ do³±czone do oferty.3) W przypadku wy³onienia w postêpowaniu, jako
najkorzystniejszej oferty sk³adanej wspólnie przez dwóch lub wiêcej wykonawców, zamawiaj±cy
mo¿e przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, w wyznaczonym terminie
za¿±daæ kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.4) Wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie
umowy.5) Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku o którym mowa w pkt 5.2. SWZ
wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy – wg za³±cznika
nr 4 do SWZ.6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:-
O¶wiadczenia okre¶lone w pkt. 7.1. ppkt 1 i 2 SWZ byæ z³o¿one przez ka¿dego wykonawcê.-
Dokumenty wymagane w pkt. 7.3. ppkt 2 oraz o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 5.3. SWZ
winny byæ z³o¿one wspólnie przez wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy
w przypadku:
a) Zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia.
b) Zmiany materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ, gdy wykorzystanie materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie siê niemo¿liwe b±d¼ podyktowane bêdzie usprawnieniem procesu budowy, zmniejszeniem kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, zwiêkszeniem bezpieczeñstwa na budowie, pod warunkiem zamiany na materia³y, urz±dzenia i sprzêt posiadaj±ce co najmniej takie same parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jak te, które stanowi³y podstawê wyboru oferty oraz pod warunkiem nie zwiêkszania ceny.
2) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umownego terminu zakoñczenia robót
w przypadku:
a) Zawieszenia robót budowlanych przez zamawiaj±cego.
b) B³êdów w dokumentacji projektowej, których usuniêcie bêdzie poprzedzaæ konieczno¶æ konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, w szczególno¶ci powoduj±cej konieczno¶æ uzyskania decyzji, zgód, uzgodnieñ.
c) Zmian dokonanych na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Pb – zmiana w rozwi±zaniach projektowych – je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy.
d) Konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz.
e) Zlecenia wykonawcy lub innemu podmiotowi wykonania robót budowlanych maj±cych wp³yw na termin wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.
f) Dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie robót w okre¶lonym pierwotnie terminie.
g) Przed³u¿enia siê uzgodnieñ zewnêtrznych przez podmioty do tego upowa¿nione.
h) Wstrzymania prac objêtych umow± przez w³a¶ciwe organy z przyczyn niezale¿nych od wykonawcy.
i) Dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron.
j) Konieczno¶ci uzyskania wyroku s±dowego, lub innego orzeczenia s±du lub organu, którego konieczno¶ci nie przewidywano przy zawieraniu umowy.
Termin wykonania umowy mo¿e zostaæ wyd³u¿ony maksymalnie o czas opó¼nienia spowodowanego wy¿ej wymienionymi okoliczno¶ciami.
3) Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
4) Zmiany postanowieñ zawartej umowy mog± nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 455 ustawy Pzp.
5) Zmiany postanowieñ zawartej umowy mog± nast±piæ wy³±cznie za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci.
6) Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest podpisanie sporz±dzonego przez strony Protoko³u konieczno¶ci okre¶laj±cego przyczyny zmiany. Protokó³ konieczno¶ci bêdzie za³±cznikiem do aneksu zmieniaj±cego umowê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-11 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. 5) Sposób z³o¿enia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-11 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-10
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wraz z ofert± – za³±cznik nr 1 do SWZ wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ: 1) Odpis lubinformacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci
Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba ¿e zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za
pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych a wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce
dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego
siê o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby; w
przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci ww. dokumentów pod okre¶lonymi
adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ
od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez
zamawiaj±cego dokumentów.2) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie
do reprezentowania wykonawcy i podmiotu udostêpniaj±cego zasoby chyba, ¿e umocowanie do
reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1.3) Pe³nomocnictwo lub inny
dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do
reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy. 4) O¶wiadczenie wykonawcy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania –
za³±cznik nr 2 do SWZ.5) O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w
postêpowaniu o zamówienie publiczne z wykorzystaniem wzoru – za³±cznik nr 3 do SWZ.6) W
przypadku, o którym mowa w pkt. 5.2. SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane
wykonaj± poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) – za³±cznik nr 4 do SWZ.7)
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby w przypadku, gdy wykonawca polega na
zdolno¶ciach innych podmiotów zgodnie z art. 118 ustawy Pzp - za³±cznik nr 5 do SWZ.
| 2021-05-27 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z DÊBLINA
- Subskrypcje licencji Microsoft 365 A3 oraz A5 Security, A5, Defender for Servers Plan 2
- Sukcesywne dostawy ¶rodków higieny BHP
- Sukcesywne dostawy produktów g³êboko mro¿onych oraz warzyw i owoców mro¿onych w 2026 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dêblinie
- Us³uga prania
- Dostawa wyposa¿enia dla ZSZ Nr 1 w Dêblinie w ramach projektu "Kszta³cenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
wiêcej: przetargi w Dêblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nak³adki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOW¡ BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Monta¿ szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpo¶rednio przyleg³ego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Budowa sieci wodoci±gowej na terenie gminy Skêpe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze z³±cz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja czê¶ci budynku Przedszkola we W³adys³awowie z przeznaczeniem na ¿³obek Aktywny Maluch"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





