Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa produktów przemiału ziarna skrobi i produktów skrobiowych dla Domu Pomocy Społecznej ul. Parkowa 1, 34-100 Wadowice w 2023r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070501800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpswadowiceparkowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpswadowiceparkowa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa produktów przemiału ziarna skrobi i produktów skrobiowych dla Domu Pomocy Społecznej ul. Parkowa 1, 34-100 Wadowice w 2023r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ec30bf9-a074-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00066602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
w uprzednio prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2023/BZP 00044869/01
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sukcesywna dostawa produktów przemiału ziarna skrobi i produktów skrobiowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15851100-9 - Makaron niegotowany
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa POLARIS Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12101,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-13 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach w okresie od 02 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r
- Zarządzanie budynkami mieszkalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność Gminy Wadowice oraz pozostającymi w administracji zleconej Gminy Wadowice, (...)- w latach 2026-2028.
- Sukcesywną dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej ul. Parkowa 1, 34-100 Wadowice w okresie od 02 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Rozbudowa/przebudowa drogi powiatowej nr 1741K Sułkowice - Brzezinka - Roczyny - Andrychów
- Świadczenie na rzecz Starostwa Powiatowego w Wadowicach w 2026 roku usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- "Prowadzenie i utrzymanie placów targowych w Wadowicach: Plac Bohaterów Getta, Plac targowy "Mój Rynek".
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów (..) oraz na potrzeby realizacji zajęć w ramach projektu pn. "W przedszkolu w Krajnie jest fajnie" (...)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 20 w Olsztynie na rok 2026
- "Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" w Ryjewie"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 7 w Piekarach Śląskich na rok 2026.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 1 w Markach. Liczba części 7
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach. Liczba części: 9.
więcej: Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





