eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Wykonanie prac budowanych przy Kościele Parafialnym pw. św. Jadwigi Śląskiej w Krośnie Odrzańskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac budowanych przy Kościele Parafialnym pw. św. Jadwigi Śląskiej w Krośnie Odrzańskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krosnoodrzanskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krosnoodrzanskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosnoodrzanskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac budowanych przy Kościele Parafialnym pw. św. Jadwigi Śląskiej w Krośnie Odrzańskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81c5edda-725d-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000918/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Roboty budowlano - konserwatorskie przy Kościele pw. Św. Jadwigi Śląskiej (modernizacja wieży kościoła, zabezpieczenie przeciwwilgociowe, remont nawierzchni przy Kościele)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

w ramach projektu „Piastowskie dziedzictwo Świętej Jadwi Projekt współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; Oś Priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury; Działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010487/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia są: Wykonanie prac budowanych przy Kościele Parafialnym pw. św. Jadwigi Śląskiej w Krośnie Odrzańskim w ramach projektu „Piastowskie dziedzictwo Świętej Jadwigi Śląskiej w Krośnie Odrzańskim” Projekt współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; Oś Priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury; Działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.
 Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45212360-7 Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych.
3.2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zadanie to jest traktowane jako jedna całość. Podzielenie zadania jest niezasadne pod względem ekonomicznym, technicznym oraz organizacyjnym i mogłoby zagrozić właściwemu wykonaniu zadania. Standard wykonania, technologia oraz użyte materiały winny być takie same na w całym obiekcie. Pozwoli to na długoletnia eksploatację obiektu budowalnego.
3.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3.4. Wymagania dla Wykonawcy lub podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 95 PZP:
3.5.1. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące roboty budowalne były zatrudnione wyłącznie na podstawie umowy o pracę.
3.5.2. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział w realizacji zamówienia.
3.5.3. Lista osób biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład osobowy osób zaangażowanych w realizację zamówienia wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji.

3.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odbył wizję lokalną zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Szczegóły wizji określono w Opisie przedmiotu zamówienia.
3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ, stanowiący Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212360-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 PZP – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 2 212 187,58 zł. Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 8 146 167,84 zł.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8146167,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8146167,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8146167,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.