Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00286326/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
- 2021/BZP 00297200/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-02
- 2021/BZP 00303482/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych w podziale na pakiety
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 57 20 316
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wum.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych w podziale na pakiety2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b827bd8e-4dc9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066575
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Z uwagi na charakter zamówienia (sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych) przedmiot zamówienia w części może być realizowany w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286326/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-062/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Sukcesywne dostawy akcesoriów laboratoryjnych do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu laboratoryjnego firmy Milteny i Biotec1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby materiałów laboratoryjnych, w zakresie Pakietu 1, został określony w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ.
3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy lub patent, numer katalogowy itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako uszczegółowienie potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że dopuszczalne jest zaoferowanie produktów równoważnych o parametrach równoważnych, spełniających co najmniej parametry opisane przez Zamawiającego.
4. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy następujących kryteriów równoważności:
a) Produkty równoważne powinny posiadać parametry (właściwości fizykochemiczne, eksploatacyjne) nie gorsze niż parametry wskazane w kolumnie 2 Formularza asortymentowo – cenowego.
b) Ze względu na konieczność zachowania ciągłości oraz powtarzalności prowadzonych przez Zamawiającego badań naukowych, oferowane produkty równoważne winny pozwalać na kontynuację badań bez konieczności wykonywania dodatkowych procedur (kalibracji urządzeń, walidacji procedur) oraz nie powodować konieczności nabycia dodatkowych produktów lub materiałów eksploatacyjnych, a także zapewniać zgodność ze wskazanymi urządzeniami posiadanymi przez Zamawiającego.
5. Wykonawca oferujący produkty równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego zobowiązany jest potwierdzić wyżej wskazane kryteria równoważności przez załączenie do oferty dokumentów (kart katalogowych, specyfikacji technicznych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192500-7 - Probówki
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 20401,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: Dostawa akcesoriów i materiałów laboratoryjnych, mikropipet, pipet oraz końcówek1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby materiałów laboratoryjnych, w zakresie Pakietu 2, został określony w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.2 do SIWZ.
3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy lub patent, numer katalogowy itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako uszczegółowienie potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że dopuszczalne jest zaoferowanie produktów równoważnych o parametrach równoważnych, spełniających co najmniej parametry opisane przez Zamawiającego.
4. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy następujących kryteriów równoważności:
a) Produkty równoważne powinny posiadać parametry (właściwości fizykochemiczne, eksploatacyjne) nie gorsze niż parametry wskazane w kolumnie 2 Formularza asortymentowo – cenowego.
b) Ze względu na konieczność zachowania ciągłości oraz powtarzalności prowadzonych przez Zamawiającego badań naukowych, oferowane produkty równoważne winny pozwalać na kontynuację badań bez konieczności wykonywania dodatkowych procedur (kalibracji urządzeń, walidacji procedur) oraz nie powodować konieczności nabycia dodatkowych produktów lub materiałów eksploatacyjnych, a także zapewniać zgodność ze wskazanymi urządzeniami posiadanymi przez Zamawiającego.
5. Wykonawca oferujący produkty równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego zobowiązany jest potwierdzić wyżej wskazane kryteria równoważności przez załączenie do oferty dokumentów (kart katalogowych, specyfikacji technicznych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192500-7 - Probówki
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 38132,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Dostawa akcesoriów i materiałów zużywalnych1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby materiałów laboratoryjnych, w zakresie Pakietu 3, został określony w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.3 do SIWZ.
3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy lub patent, numer katalogowy itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako uszczegółowienie potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że dopuszczalne jest zaoferowanie produktów równoważnych o parametrach równoważnych, spełniających co najmniej parametry opisane przez Zamawiającego.
4. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy następujących kryteriów równoważności:
a) Produkty równoważne powinny posiadać parametry (właściwości fizykochemiczne, eksploatacyjne) nie gorsze niż parametry wskazane w kolumnie 2 Formularza asortymentowo – cenowego.
b) Ze względu na konieczność zachowania ciągłości oraz powtarzalności prowadzonych przez Zamawiającego badań naukowych, oferowane produkty równoważne winny pozwalać na kontynuację badań bez konieczności wykonywania dodatkowych procedur (kalibracji urządzeń, walidacji procedur) oraz nie powodować konieczności nabycia dodatkowych produktów lub materiałów eksploatacyjnych, a także zapewniać zgodność ze wskazanymi urządzeniami posiadanymi przez Zamawiającego.
5. Wykonawca oferujący produkty równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego zobowiązany jest potwierdzić wyżej wskazane kryteria równoważności przez załączenie do oferty dokumentów (kart katalogowych, specyfikacji technicznych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192500-7 - Probówki
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 95057,79 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: Dostawa plastikowych akcesoriów laboratoryjnych1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby materiałów laboratoryjnych, w zakresie Pakietu 4, został określony w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.4 do SIWZ.
3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy lub patent, numer katalogowy itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako uszczegółowienie potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że dopuszczalne jest zaoferowanie produktów równoważnych o parametrach równoważnych, spełniających co najmniej parametry opisane przez Zamawiającego.
4. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy następujących kryteriów równoważności:
a) Produkty równoważne powinny posiadać parametry (właściwości fizykochemiczne, eksploatacyjne) nie gorsze niż parametry wskazane w kolumnie 2 Formularza asortymentowo – cenowego.
b) Ze względu na konieczność zachowania ciągłości oraz powtarzalności prowadzonych przez Zamawiającego badań naukowych, oferowane produkty równoważne winny pozwalać na kontynuację badań bez konieczności wykonywania dodatkowych procedur (kalibracji urządzeń, walidacji procedur) oraz nie powodować konieczności nabycia dodatkowych produktów lub materiałów eksploatacyjnych, a także zapewniać zgodność ze wskazanymi urządzeniami posiadanymi przez Zamawiającego.
5. Wykonawca oferujący produkty równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego zobowiązany jest potwierdzić wyżej wskazane kryteria równoważności przez załączenie do oferty dokumentów (kart katalogowych, specyfikacji technicznych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192500-7 - Probówki
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 117500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19815,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19815,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19815,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioLike Jarosław Gaudyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381803666
7.3.3) Ulica: ul. M. Wierzynka 6b
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19815,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51171,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70073,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51171,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Equimed Hołda Lenk Trembecki Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350526410
7.3.3) Ulica: ul. Prądnicka 46
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-202
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51171,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129108,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129108,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129108,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polgen Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471490539
7.3.3) Ulica: ul. Puszkina 80
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-516
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLGEN MACHEJKO SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
POLGEN MACHEJKO SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129108,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143772,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143772,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143772,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sarstedt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632511961
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 25
7.3.4) Miejscowość: Blizne Łaszczyńskiego
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143772,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont i modernizacja miejsca do przechowywania odpadów autoklawowalnych na terenie ODiZZB WIHE (Wiata na odpady) - Etap II
- Dostawa artykułów kuchennych do internatów oraz kwater internatowych leżących na obszarze działania AMW Oddział Regionalny w Bydgoszczy.
- dostawa systemu bateryjnego do zabudowy w pojeździe o napędzie hybrydowym
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
- Modernizacja oddziału położniczo noworodkowego C, sygnatura sprawy: 91-W-R-04-2024
- "Usługa druku specjalistycznego i oprawy adaptacji podręczników szkolnych i książek pomocniczych (...) z podziałem na 2 części."
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa trzech sztuk komór laminarnych.
- Dostawa zestawu do wysokosprawnej chromatografii cieczowej HPLC.
- WIW.DA.272.8.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Serologii WIW w Opolu
- Zakup i dostawa sprzętu aparaturowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawę pieca do mineralizacji mikrofalowej ciśnieniowej dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.