eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › "Zakup wraz z sukcesywną dostawą worków do segregacji odpadów"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wraz z sukcesywną dostawą worków do segregacji odpadów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210014755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 4

1.5.2.) Miejscowość: Barlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957462311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkbarlinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkbarlinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f96205a4-98b4-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup wraz z sukcesywną dostawą worków do segregacji odpadów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f96205a4-98b4-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00066574

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 04/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 132120 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków
wykonanych z foli LDPE lub HDPE, półprzeźroczystej, bezzapachowej i wytrzymałej. Worki mają być fabrycznie nowe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych. Worki nie mogą się elektryzować.
2. Realizacja dostaw będących przedmiotem zamówienia następować będzie sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego i każdorazowo poprzedzona zostanie przesłaniem przez Zamawiającego zamówienia drogą elektroniczną.
3. Dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:00— 14:00. Dostawa (realizacja każdorazowego zamówienia) będzie realizowana w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
4. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Barlinku Sp. o.o. ul. Szpitalna 4, 74-320 Barlinek. Wykonawca dostarczy worki własnym transportem oraz na własny koszt.6. Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych.
7. Worki powinny spełniać wymagania dyrektywy 94/64/EC potwierdzone w polskim systemie prawnym wymagań określonym w artykule 11 ustawy o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (t.j.: Dz.U. z 2023r., poz. 1658) w zakresie dotyczącym recyklingu materiałowego (PN-EN 13430) i odzysku energii (PN-EN 13431) oraz zawartości metali ciężkich (PKN-CEN/CE 13695-1), a także substancji niebezpiecznych dla środowiska (PN-EN 13428, PN-CR 13695-2).
7a. Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków, toreb i wkładek do pojemników na śmieci, wykonanych z folii z tworzywa sztucznego i przeznaczonych do zbierania odpadów w gospodarstwie domowym lub do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwie domowym, w tym odpadów biodegradowalnych do recyklingu organicznego (biodegradacji i kompostowania).
8. Napis na workach winien być jednokolorowy, jednostronny pozycjonowany, 1- krotny (nazwę Gminy, nazwę firmy, adres, telefon i informacja o sposobie korzystania- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ). Dopuszcza się nadruk na workach potokowy, tzw. tapetowy- wielokrotny. Jakość nadruku nie może powodować utrudnień w odczytaniu treści zamieszczonych na worku. Wykonanie matrycy stanowi koszt Wykonawcy. Wzory matryc stanowią załączniki nr 6 do SWZ.
9. Worki powinny posiadać taśmę ściągającą umieszczoną w górnej części worka.

10. Zamawiający wymaga, aby worki spełniały poniższe parametry techniczne:

a) Worki na metale i tworzywa sztuczne;
• kolor żółty RAL 1016 ;
• nadruk w kolorze czarnym
• pojemność 120 litrów;
• rozmiar długość 100 cm x szerokość 70 cm;
• grubość folii minimum 40 mikronów;
• wytrzymałość nie mniejsza niż 12 kg
• folia LPDE lub HDPE;
• ilość szt. – 200.000
• taśma ściągająca umieszczona w górnej części worka

b) Worki na papier:
• kolor niebieski RAL 5012
• nadruk w kolorze czarnym;
• pojemność 60 litrów;
• rozmiar długość 70 cm x szerokość 60 cm;
• grubość folii minimum 40 mikronów;
• wytrzymałość nie mniejsza niż 15 kg
• folia LDPE lub HDPE;
• ilość szt.- 100.000
• taśma ściągająca umieszczona w górnej części worka

c) Worki na szkło zielone:
• kolor zielony RAL 6018;
• nadruk w kolorze czarnym;
• pojemność 60 litrów;
• rozmiar długość 70 cm x szerokość 60 cm;
• grubość folii minimum 60 mikronów;
• wytrzymałość nie mniejsza niż 15 kg;
• folia LDPE lub HDPE;
• ilość szt.- 68.000
• taśma ściągająca umieszczona w górnej części worka

c) Worki na odpady biodegradowalne (BIO) kolor brązowy:
• kolor brązowy RAL 8024 ;
• nadruk w kolorze czarnym;
• pojemność 60 litrów;
• rozmiar długość 70 cm x szerokość 60 cm;
• grubość folii minimum 40 mikronów;
• wytrzymałość nie mniejsza niż 15 kg;
• folia LDPE lub HDPE;
• ilość szt.- 16.000
• taśma ściągająca umieszczona w górnej części worka

c) Worki na popiół kolor szary:
• kolor szary RAL 7040 ;
• nadruk w kolorze czarnym;
• pojemność 60 litrów;
• rozmiar długość 70 cm x szerokość 60 cm;
• grubość folii minimum 60 mikronów;
• wytrzymałość nie mniejsza niż 25 kg;
• folia LDPE lub HDPE;
• ilość szt.- 16.000
• taśma ściągająca umieszczona w górnej części worka


11. Worki winny być pakowane po 20 rolek, tj. 200 worków w paczce.
12. Zamawiający informuje, że niespełnienie powyższych wymagań spowoduje odrzucenie oferty.

13. Kod CPV
19.52.00.00-7 – Produkty z tworzyw sztucznych
18.93.00.00-7 – Worki, torby
14.Rodzaj zamówienia: Dostawy
15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18930000-7 - Worki i torby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87330 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105288 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87330,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU MARCIN Artur Tarczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751008365

7.3.3) Ulica: Długosza 6/15

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87330 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.